Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 16:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Arthur Spooner skrev:
Cooker skrev:
Sådan kan man sleeeeet ikke stille det op Arthur Spooner..
Det handler så meget om personen der indtager stoffet, kende masservis der ikke kan kapere svampe rusen, og hurtigt mener at det bliver for meget for dem,
men de kan nemt sejle rundt på 4-5 mærker uden problem..
Bare fordi du og mange andre har det som om at lsd er meget vildere end svampe, så det er bestemt slet ikke alle der har det på samme måde. ;)

så fordi du kender nogle der har det sådan, synes du så at trådstarter skal tage lsd istedet for svampe? Hvis ikke, så forstår jeg ikke hvorfor du skriver som du gør.

Nej, jeg vil også råde ham til at tage svampe først, det er et bedre begynderstof. Det er lidt mere avanceret at acceptere lsd for nogle, mens det for andre er sværere med svampe. Si?

Medlem

Geografisk sted: København
Jeg har personligt også kun prøvet svampe af psykedelia, og det var helt klart en god oplevelse.
For mig som nybegynder kan jeg klart anbefale det. Og husk frugt og c-vitaminer til det første trip :)

Medlem
Brugeravatar

Hvad skal man med c-vitaminer?

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Birkes skrev:
Hvad skal man med c-vitaminer?

Lave et lækkert fodbad.

EDIT:

For lige at komme med et input til topic, vil jeg gerne sige noget. Jeg har selv prøvet både svampe og LSD, og kan godt følge Hr.Spooner i hans postulat omkring LSD's potens. Han mener jo blot, at LSD er vildere, og noget mere ude af kontrol, end svampe. Og så er det resten af jer siger at det komme an på dosen. Bare for at opsumere :).

Jeg vil anbefale svampe, da det er lidt nemmere at dosere præcist, trippet er relativt kortvarigt og nemmere at kapere (IMO:)). I aner jo heller ikke hvilke mærke i får stukket i hånden. Især ikke hvis det ikke er en pålidlig sælger.
Det haster vel heller ikke for jer, det med at prøve at få trippet? Jeg mener, det kan hurtigt gå galt, hvis man skynder på det hele og ikke får planlagt det hele ordenligt, altså sammen pga. tripliderlighed. Det var ihvertfald det der skete for mig :roll: vent hellere til i kan få fingre i nogle svampe og få planlagt det hele. Ikke tag nogle chancer. Det er jeres sind i leger med og det er altså ikke sjovt når det kammer over. :x

Medlem
Brugeravatar

Vi har desværre bare ikke mulighed for at få fat i svampe.. ///redigeret - lad nu være med, at bruge psy som narkocentral - du ryger lige lukt ud herfra hvis det fortsætter!!!/// HopIFjordeN

Medlem
Brugeravatar

HopIFjordeN: Det var for sjov..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]