Jeg synes du skal lade Salvia'en ligge.
For mig er det i hvert fald langt mere tilfredsstillende at kunne meditere og opnå lucid dreamings uden brug af stoffer (eller urter for den sags skyld)
Som Jack von Hashluder meget rigtig siger, så kræver lucid dreamings en stor indsats, både bevidsthedsmæssigt og i forhold til din indstilling. Det kommer ikke af sig selv (medmindre du er meget heldig)
Min egen erfaring som selvudnævnt "hardcore lucid dreamer"

er at stort set alle stoffer (selv nikotin, nærmest) påvirker REM-drømmen i en lammende retning. Altså, at dit drømmende stadie bliver mere mudret og svært tilgængeligt.
Altså, det er klart muligt at drømme-urter virker, men jeg synes det er federe at være upåvirket, når man mediterer og drømmer.
Jeg vil anbefale dig at købe en bog af Stephen LaBerge, som er en førende ekspert indenfor de vågne drømme. Eller kig rundt på nettet.
Det meste er på engelsk, da fænomenet stadig ikke er så udbredt af en eller anden mærkelig grund, men hvis dit engelsk er nogenlunde ok og du har tålmodighed, så venter der nogle vanvittige og fantastiske oplevelser for dig og lurer om hjørnet. Natlige bevidsthedsudvidende oplevelser uden brug af stoffer!