Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 18:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: NV
Jeg tænker på at trippe på svampe til NIN her en af dagene, og ville høre om en af jer har erfaringer med det? Da jeg syntes det er så uendeligt smukt musik trent laver!! og især A warm place ville være guld at trippe til!! men kom gerne med svar og sig mig hvad den fedeste nin sang at tri :rocking: ppe til er!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Lidt et sjovt spørgsmål, for musik er jo en vanvittigt personlig ting.
Du skal da bare trippe til det musik du har lyst til at høre. Sæt de NIN-sange på du godt kan lide og så flyd væk i tonerne :)

Men hvis du skal ha' et bud, så kunne den her sikkert være meget fed: http://www.youtube.com/watch?v=UEW8riKU_tE

Site Webmaster
Brugeravatar

Den musik man foretrækker til bestemte oplevelser, er unik fra person til person. Hvad jeg foretrækker at høre under psykedeliske oplevelser er formentlig ikke det samme du ville foretrække.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Go ahead! NIN er nice til psykedelika... Selv kan jeg godt lide The Downward Spiral :D

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
noname skrev:
Go ahead! NIN er nice til psykedelika... Selv kan jeg godt lide The Downward Spiral :D

:D I second that. Men det kræver måske en lidt morbid smag - et temaalbum om ekstremiteter, selvødelæggelse og død, kan nok være lidt hård kost på et trip. Jeg kunne også forestille mig Ghosts I-IV ville være interessant underlægningsmusik til et svampetrip, hvis man synes om Trent's ambient-eksperimenter.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i ingenting... +/-
Prometheus skrev:
Jeg kunne også forestille mig Ghosts I-IV ville være interessant underlægningsmusik til et svampetrip, hvis man synes om Trent's ambient-eksperimenter.

Ihvertfald et lækkert album/5 albums...
http://ghosts.nin.com/
De første 9 sange kan hentes gratis
5$ for alle 36 sange. Dét er value for money!

Medlem
Brugeravatar

Spørg Superchill

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
Lyrikken i "Only" gav et sjovt twist til et 2cb trip for mit vedkommende engang.

Jeg kan varmt anbefale de remix mindless faith har lavet, af "only", og et par andre sange.
Det er gode sager!

Medlem
Brugeravatar

Ariaji skrev:
Men hvis du skal ha' et bud, så kunne den her sikkert være meget fed: http://www.youtube.com/watch?v=UEW8riKU_tE

Det er sjovt nok den sang de spiller i Natural Born Killers, hvor Mickey står og knækker sig efter at have spist for mange svampe. :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]