Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 09:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

det er i dag 2 uger samt 1 dag siden at jeg dunkede min growbox med cubensis i 12 timer og satte den i den medfølgende plastpose med filter. boxen står ved en temp i 25-26 grader c. i et mørkt skab og jeg har hele tiden holdt en høj luftfugtighed så der konstant er kondens inde i posen. det eneste der er sket er en hvid pels som er blevet mere og mere synlig på boxens øverste materiale, men ingen pins :( jeg har læst at der allerede burde være begyndt at vise sig pins nu så bliver meget urolig. det ser rigtig sundt ud så forstår det ikke. er det hvide i boxen mycelium som breder sig eller bare almindelig mug/skimmel pga fugt??? er mit kit stadig noget hver og vil det evt hjælpe at prøve at dunge igen. håber nogen af jeg expert kan hjælpe. det er mit første kit så vil nødig miste interessen pga en failure

mvh janus

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Halvvejs mod øst
Giv den noget luft og lys!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: helt der ude hvor køerne har nummerplade på.
det lyder slet ikke som om der er noget galt og det hvide er mycelium, så det lyder lovende, så det er bare at vente.

Medlem

hvordan dunker man sit kit? har læst den guide her på siden, men fandt aldig ud af præcis hvordan man dunker det? sorry for OT :)

Medlem

djarnis12 skrev:
det er i dag 2 uger samt 1 dag siden at jeg dunkede min growbox med cubensis i 12 timer og satte den i den medfølgende plastpose med filter. boxen står ved en temp i 25-26 grader c. i et mørkt skab og jeg har hele tiden holdt en høj luftfugtighed så der konstant er kondens inde i posen. det eneste der er sket er en hvid pels som er blevet mere og mere synlig på boxens øverste materiale, men ingen pins :( jeg har læst at der allerede burde være begyndt at vise sig pins nu så bliver meget urolig. det ser rigtig sundt ud så forstår det ikke. er det hvide i boxen mycelium som breder sig eller bare almindelig mug/skimmel pga fugt??? er mit kit stadig noget hver og vil det evt hjælpe at prøve at dunge igen. håber nogen af jeg expert kan hjælpe. det er mit første kit så vil nødig miste interessen pga en failure

mvh janus

Det skal have lys, ellers laver det bare mere mycelie!

Medlem

idiot skrev:
hvordan dunker man sit kit? har læst den guide her på siden, men fandt aldig ud af præcis hvordan man dunker det? sorry for OT :)

Din klump af mycelie skal bare under vand i 12 timer. Det er ikke så svært.

Junior medlem

lys :) nu vælter det frem med svampe. hvis hvert flush giver så mange svampe er denne box over alt forventning. tusinde tak for de gode råd. happy happy

Medlem

Selv tak :D

Har du ikke nogle billeder du kan poste?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]