Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 13:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
ja, overvejer stærkt at prøve det første gang.
hælder lidt til at gøre det nytårsaften, efter kl 12.
Men ville der ske noget hvis jeg blandende det med hash, og sikkert også alkohol?

Og hvad kan der ske hvis man æder for mange? :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg synes ikke du skal indtage dem første gang nytårs aften! Du ved sikkert selv hvorfor.

Mht. alkohol, er det dejligt at drikke et par øl for lige at tage kanterne, men det kan også blive voldsomt hvis man får for meget at drikke.

Nu ved jeg ikke hvor vant du er til at ryge hash, men første gang du tripper svampe, synes jeg du skal holde dig helt fra hashen eller ryge meget lidt, meget forsigtigt. Det kan virkeligt booste dit tanketrip og gøre det svært at komme ud af igen.

Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener med at spise for mange. Altså, hvis du tænker på en decideret overdosis, så er man ikke i livsfarer vel. Men der er meget stor risiko for bad trip hvis du er meget højt oppe i doserne! Hold dig til et gram første gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Lad for gud skyld vær med at tage din første psychedeliske oplevelse nytårs nat i blanding med hash og alkohol..

Prøv at kig rundt på siden, læs hvad svampe gør ved dig osv. - For nej, du kan ikke dø af at spise for mange... Men du kan eddermandme få det dårligt.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Manze skrev:
ja, overvejer stærkt at prøve det første gang.
hælder lidt til at gøre det nytårsaften, efter kl 12.
Men ville der ske noget hvis jeg blandende det med hash, og sikkert også alkohol?

Og hvad kan der ske hvis man æder for mange? :D

Lyder ikke som om du har sat dig det mindste en i hvad svampe egentligt går ud på.

Det er et stærkt bevidsthedsudvidende stof som hurtigt kan tage røven på en, gem du det heller til en hyggelig dag derhjemme med en ven og trygge omgivelser ;) .

Medlem

Det ville helt sikkert være at spille højt spil at indtage dem nytårsaften som første gang. Jeg har svært ved at forestille mig hvor modbydeligt det kunne blive. Når det så er sagt vil jeg tro fyrværkeriet er ufattelig flot!

Men Men Men! Lad nu være med at gør det på den måde første gang!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: helt der ude hvor køerne har nummerplade på.
lad for guds skyld være med at gøre det nytårsaften første gang, du skulle jo nødig komme til skade. gør det hjemme sammen med nogle du stoler på og så hold alkohol ude af billed og så læs lige lidt på lektien før du laver en tråd for det med alkohol har været op rigtig mange gange.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Alkohol er altså ikke en dårlig idé første gang. Hvis du drikker en 2-3 øl inden du indtager svampene, eller lige efter, så mindsker det noget af tanke trippet i første omgang. Bestemt rart for en første gangs bruger! Udover dette kan man ikke rigtig mærke alkoholen. Kamp druk på den anden side skal man da holde sig langt fra, som altid.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Svampe nytårsaften kunne være totalt fedt - hvis du vel og mærke har prøvet det et par gange, og ved hvad det vil sige at være påvirket af de små.. ;)
Ville ikke anbefale dig at gøre det første gang en så festlig aften, det ville sgu være ærgeligt
hvis det gik i lort for dig, og hele aftenen er ødelagt..

Tror selv jeg skal have nogle af dem til nytår, det bliver da for blæret at tjekke lys-showet ud. :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Har siden tynd om svampe alt fra at spise til at plukke.
Men jeg hører hvad i siger, så gemmer det bare til en hyggelig aften med vennerne :)

Dedikeret medlem

Det er ufatteligt vigtigt at du har respekt for svampene. De kan gøre ting ved dit hoved som du ikke har det mindste begreb om. Når du tager svampe for første gang skal du under ingen omstændigheder blande dem med noget andet. Lær svampene at kende på deres egne præmisser. Tag dem i rolige omgivelser og kun med personer du stoler på. Alt andet er på eget ansvar.
Som spiffeh siger; du kan ikke dø af at tage for mange svampe, men du kan sagten komme til at ønske du var død.

Psykedelika er kun for folk, der synes det er sjovt at se verden blive flået i stykker.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]