Nå, nu er nogen af jer nok interresseret i at høre hvordan min aften/nat på AMT gik...
AMT'en virkede aldrig rigtigt selvom jeg ved tilbageblik godt kan se at lidt blank var jeg da.. Senere på aften fik jeg to andre psychedeliske stoffer.. Det ene var noget nyt udviklet af manden som gav med det.. Det skulle have været en krydsning mellem MDMA og 2c-b så det tænkte jeg kun kunne være nice. 20 mg. af det i en lille sjat øl.. to timer skulle der gå før virkningen kom gik jeg af vide..
Ved siden af det fik jeg MIPT ca. 20 mg. i en streg.
Gutten der gav mig det sagde at AMT'en virkede nogle timer endnu og at AMT'en nok undertrykkede det nye lidt endnu..
Vi kommer af sted til Psychedelic Winter Tam Tam i en fart..
Jeg synes hele tiden at jeg ikke er påvirket selvom jeg kan mærke at jeg er helt lam.. Det var noget underligt noget.. Jeg bliver mere og mere desperat fordi vi kommer nærmere og nærmere Neelix' optræden og ber om noget mere, og at det skal være visuelt af helvede til.. Det bliver til en streg mere af det der MDMA/2c-b lignende stof. Og så er det at jeg begynder at se mærkelige ting..
Folk der manglede noget af deres ansigt.. og ikke kun ansigtet men dele af hovedet, altså kraniet.. Mange mennesker.. Alle mennesker derinde. INKL. dem jeg var derinde med...
Her går omstændighederne ind og reder mig (tror jeg) Mit sind kæmper med sig selv. Og fordi jeg har været på jagt efter et vildt visuelt trip så længe nu (Og i øvrigt har svært ved at huske hvad normalt er) så har jeg det stadig som om at det ikke virker.. Meget mærkeligt. Det næste jeg føler er bare at jeg er faret vild i mit eget hovede... Som om jeg ikke kunne deltage i nogle af de fester som alle stofferne havde sat i gang..
Det ender med at da jeg kom hjem til sidst sad jeg bare og kiggede og ventede på at der kom ro på oppe i hovedet.. Fordi jeg følte virkelig at min sjæl(MIG) ikke var på stoffer. Men bare at min hjerne var.. hmm.. Håber det giver mening.
Alt i alt ret fucked op.. Tager lige en pause med svampe og svampe analogerne....
Dog skal jeg have 2c-c i tuden snart..