Whuuuuut? Hvad fanden snakker han om skvadderhovedet? Han er da bare en negativistisk klaphat. "De sundhedsbusser skal levere alkohol og narkotika til de københavnere, der er ved at blive ædru. Og siden pengene skal følge patienten - så skal det selvfølgelig være gratis."
Narj, den var sgu ikke gået i Jylland - altså ikke med den frisure. Han har da helt sikkert nogle skolebogspointer, der er fine nok lige at få understreget på Tv, og jeg kan egentlig godt lide, at der er nogle, der gider at sige og gøre det. Men når man ligner en fordrukken cirkusklovn og sidder og lirer sådan noget pis af med stenansigt, virker den optræden jo mest som en slumidealistisk undskyldning for et alt for nærværende alkoholproblem; så er vi vist mere ovre i noget russisk nihilisme af den pragmatiske slags

Nå, men når det er sagt, kaprer jeg lige tråden for at fortælle, hvordan jeg i min trætte og velfortjente skævert lige har overbevist mig selv om, hvor meget sjovere det vil være for mig at stemme på Nikolaj Wammen på tirsdag. Meget sjovere end Liste P.I.K. eller Nihilistisk Folkeparti. Han er jo bare verdens sødeste lille grisebasse - lige til at nive i kinderne

De næste fire år kan jeg så godte mig over, at alle hans lømlerier og slyngelstreger foregår på mit mandat, det lige til at spise kamsteg over - med sprød svær, Århus skal bare holdes så gris som muligt. Det er vel også god konservatisme, når man stemmer mod forandring, så længe, man har det fint?
De kirkeklokker skal i øvrigt bare bimle løs herfra og til Dommedag, det har de gjort i vidunderligt mange århundreder. Danmark er et kristent land med en dronning udpeget af Vorherre - Det er fremragende at markere hver søndag og vi er da nogle, der sætter pris på en god højmesse og en runde salmer. Det danske sprog er jo i øvrigt forsynet med en overflydende, lyrisk sangskat fra de 4 store salmedigtere (Kingo, Brorson, Ingemann og Grundtvig for de, der ikke skulle vide det). Det er sgu på alle måder mere fortrøstningsfuldt end for den uglade klovn med hanekammen, der fremfor at blive dansende stjerne, bliver til pattebarnet, der venter på at mor og far luller ham blidt i søvn i form af den myndige stats organiserede narkobus.