rbp skrev:
Har du bare tænkt dig at klæbe den der på et tog og så bare holde fast? Hvad kunne der dog gå galt?
Alt Ædende Ateist skrev:
Jeg har ikke brug for flere indlæg om hvor dumt eller farligt det er.
Lorten skrev:
Så når den dims ryger af, hvad har du så at holde fast i?
Alt Ædende Ateist skrev:
BisMann skrev:
Men manden bag rorret, eller folk der kører i tog, har ikke valgt at de skal opleve en person dø/se end død person, fordi en eller anden skal have et adrenalin kick.
Alt Ædende Ateist skrev:
Trixzadelic skrev:
Lige præcis! Kunne ikke selv sige det bedre. Man er herre over sit eget liv, men at lade andre se en dø kan give dem følelsesmæssige problemer i længere perioder, hvilket de ikke fortjener.
Tænk på familie, venner og andre der vil savne dig, i tilfælde af det skulle gå galt.
Alt Ædende Ateist skrev:
Bl0dpump skrev:
Her omkring hvor jeg bor, var der for nogle år siden en ung knægt som blev kørt frontalt ned af toget og døde af det. Det var ikke noget kønt synt! Tog føren kom aldrig på arbejde igen, og har psykiske problemer af det .. (Læst i avisen) ..
Så man skal måske lige tænke lidt længere end sit eget lille hoved. Der er jo andre end dig det går ud over, hvis det går galt!

Alt Ædende Ateist skrev:
Hvis du har erfaringer med trainsurfing så send en pm til mig, hvis du vil give en moralprædike bedes du sige det højt for dig selv og lade være med at skrive det her.