Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 14 jul 2025 09:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
Jeg har søgt om det på nettet og fundet flere steder der forklarer at alkohol skulle ligge en dæmper på de ønskede effekts fra mdma..

Mit spørgsmåls her er så mest henvendt til dem med eventuel erfaring indenfor feltet; er det sandt? Hvis ja, snakker vi så nogle enkelte øl eller heavy drinking?
Grunden til jeg gerne vil vide det er, at jeg nødigt vil spilde mine penge hvis det blot dæmper på trippet.

EDIT: Nå ja forresten, vi snakker om forhåbentlig "ren" mdma i gelantine kapsler på 100mg kapslen.

Tænkte på at dele dem op i to istedet, så jeg har 2 kapsler med 50mg mdma, men er usikker på om det kan betale sig, jeg har ikke rørt mdma i næsten et år og jeg vejer på nuværende tidspunkt 67kg.

På forhånd tak. (:

Medlem

Geografisk sted: Du fanger mig aldrig :p
Du skal under ingen omstændigheder gå på "heavy drinking" når du tripper mdma. MDMA opvarmer din kropstemeperatur, og er sammen med alkohol der er vanddrivende giver dette en farlig kombination! Du kan sagtens drikke et par øller over aftenen, bare hold dig til det, også ca en halv liter vand i timen :) (god hr) ! :)

Medlem

som Tictac siger så burde du bare holde dig til MDMA'en, og hvorfor mikse de to ting ? jeg synes helt klart MDMA alene er helt fint.
Men egne erfaringer siger at man sagtens kan blande alkohol og MDMA, men har kun lavet denne kombo da jeg i forvejen var så fuld så jeg ikke rigtig tænke over det.

Medlem

hvorfor også fjerne nogle af effekterne ved mdma det er da en ultra lækker rus IMO :)

Medlem
Brugeravatar

http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=4&t=29246&hilit=mdma

thred ovr

Medlem
Brugeravatar

Jeg har desværre også kun haft erfaring med MDMA kombineret med al for meget alkohol. Det var et helvede, når man skulle pisse. Som med 10hi-f9z, så er det også noget jeg først har taget, efter jeg har drukket, og er efter indtagelse gået udelukkende over til læskedrikke. Er fandeme glad for, at det ikke er gået mere galt. :S

Medlem

IMO synes jeg sprut og diverse narkotikaer ikke hører sammen! Dog kan man nyde et par øl / drinks what ever under påvirkning af MDMA. Dette kan få kroppen til at føle sig en smule roligere, (fjerne evt svage muskelkramper) Det er dog vigtigt stadig at sørge for at drikke ½l vand i timen. Da alkoholen udtører din krop - og MDMA'en hæver din kropstemperatur - er der chance for dehydrering (desuden er det jo helvedes svært at stå stille når man er påvirket, så man sveder også en del væske ud) ! Hold dig til et par øl hen over aftenen Sunshine Junkie hvis du får lyst, men husk nu vandet.

Derudover tving dig selv til at holde nogle pauser indimellem. - det kan godt være du føler du kan danse 10 timer i træk :p MEN DET KAN MAN JO IKKE NORMALT :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
Jeg siger mange tak for jeres respons :D i aften bliver for vildt!

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Hvis man doserer MDMA med alkohol, bør man altid indtage MDMA'en først.

Jeg har nogle gange prøvet med 2-4 genstande ca. 5-7 timer efter MDMA-indtagelsen, alt afhængigt af MDMA-doseringen og situationen. Det kan få mig til at slappe af fysisk og mentalt, det dæmper en evt. nedtur (antidepressivt) og kan gøre søvn lettere.

En enkel gang var jeg fuld da jeg tog ca. 150 mg MDMA (og vand :)), og altsammen gik fint, og det var da en rar eufori, forfriskende/stimulerende effekt og mange af de tilgivende følelser man nu får af MDMA. Men det var udmattende, og jeg fattede ikke særlig meget - jeg følte faktisk lidt at jeg spildte oplevelsen, fordi det gik hen og blev en "fuldemands-rus". Jeg har samme erfaring med methylone, blot med 200 mg.

Og af forskellige fysiologiske årsager, som også er blevet nævnt herinde, er det bare ikke særlig hensigtsmæssigt at drikke først og indtage MDMA'en bagefter. Den anden vej rundt kan mindske bivirkningerne dramatisk, og hvis man opererer med få hygge-genstande, kan det endda være gavnligt.

God tur :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Helt enig med Ali.
Alkohol og MDMA går IMO kun sammen, hvis man drikker et par øl hen over aftenen, evt. når MDMAen stopper med at virke.

Junior medlem

SunshineJunkie skrev:
Jeg siger mange tak for jeres respons :D i aften bliver for vildt!

Kan vi få en lille rapport om hvordan det gik? (:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Jeg har op til mange gange indtaget mdma efter jeg havde indtaget 10-15 genstande. Rusen der kommer ud af det er meget forvirrende, som om det hele snurrer rundt. Og man kan ikke tænke klart overhovedet. Selvfølgelig kan man ikke tænke klar når man har drukket 10-15 genstande, eller for den sags skyld taget mdma. Men det er somom man tænkte ekstra uskarpt, når de to mixes

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
I mine yngre dage prøvede jeg at drikke en flaske whiskey og i min kæmpe brandert komme til at snuppe to piller. Jeg husker intet af den aften og jeg vågnede op under et spisebord hos en veninde dagen efter. Hvad jeg har hørt, så var jeg forholdsvis brændt af haha. Jeg havde sår på begge hænder (Jeg fik fortalt at jeg havde stuntet ned af en trappe på et tidspunkt.), og havde generelt set meget ynkelig ud.

Det er dog ikke noget jeg kan anbefale, tværtimod! Det er dog heller ikke til at sige, om det var MDMA i de piller eller noget helt andet, men det var fuldstændigvanvittig.

Selvfølgelig havde alkoholen helt sikkert en masse af skylden den aften, men de piller fik korthuset til at tippe, det er helt sikkert.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]