Kan godt se det sjove i det her parti.
Men må alligevel siger at min begejstring stoppede hurtigt da jeg læste lidt længere.
Altså hvis de her kære nihilister er så ligeglade med alt og siger at de er dødsdømt kan de lige så godt springe ud fra en bro. Synes det er at gøre grin med systemet, og self er det her jo en go reminder om at der netop er brug for at blive gjort noget ved det system vi har idag, og meget af den forbuds politik som bliver ført for tiden.
Tænkte også " de får sku min stemme " lige indtil jeg nåede til deres klimapolitik.
Citat:
Vi ødelægger naturen. Faktum er, at jorden som vi kender den, med stor sandsynlighed snart går under. Men for en nihilist er det ikke det værste, der kan ske.
Set i et kosmisk perspektiv er det fuldstændigt ligegyldigt – solen vil alligevel æde jorden om højst syv milliarder år. Og hvis mennesket inden da har nået at bebo andre solsystemer, så ved vi fra termodynamikkens anden lov, at universet under alle omstændigheder vil lide varmedøden i sidste ende.
Når vi nu alligevel er så ligeglade, kan vi ligeså godt tage beslutningen om selv at destruere jorden
Kan det så ikke være lige meget hvornår jorden går under? Når vi nu alligevel er så ligeglade, kan vi ligeså godt tage beslutningen om selv at destruere jorden.!
Synes helt af princip at det er totalt hjernedødt at fyre sådan noget fis af, og specielt hvis det her parti skulle gå hen og få nogle enkelte stemmer. Den uansvarlighed var lige det der gjorde at de evt ikke fik min stemme. Vi bliver nødt til at tage ansvar overfor de kommende generationer.
Ikke meningen det skulle lyde som et surt opstød, men en vis ansvarlighed bliver man nødt til at tage, fuck dit eget liv så meget op du vil. Men det er jo dybt godnat at ødelægge de kommende generationers levevilkår.