Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 17:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hemmelig destination
Culpepers: Mange tak, var allerede ved at anskaffe mig dem med insnævring, havde lige glemt alt om det :D ..

spiffeh: tjoo ku da os bruge almindelige glas (;

Røvsnaps: Aaaargh fuck hvor nedtur, ka sq godt forstå du sender den retur :D

Om shanti: Tror os jeg smider en besked når det er diskuteret færdigt her ;)

Medlem
Brugeravatar

haha så røg røvsnaps's guldkorns sætning ind i signatur :D !

Medlem

Bong-Kris, har du ellers fået anskaffet alle de ting du skal bruge for at komme igang?
Er jo blevet lidt spændt på hvordan dit projekt går?

Ja, det var sgu en tragedie af de helt store med den trykkoger der bare stod og var små lummer og defekt, selvom den kom lige fra pakken :D

Er da glad for at blive citeret for alle mine vise ord :D

Medlem
Brugeravatar

haha :D ...

arj jeg anskaffer mig det så småt hen af vejen.. fik købt bedroller boxen og cd lommer til filter i dag, men der er lav vande i pengekassen, har en bil der ska laves os, er smedelærling og bor for mig selv så der er ikke mange penge at gøre med... men her om 10 dage fylder jeg sq 21 så regner da med der er lidt ekstra penge at gøre med :D hehe ...

men når jeg har fået anskaffet alle tingene ska jeg nok lii lave en ny tråd med mit grow... overvejede at lave et SN grow meeeeen nu når det er det første grow jeg ska igang med så synes jeg det virkede lidt for avanceret for mig, så vil sku prøve med lidt hawaii :D

haha synes bare det lød alt for fedt til at blive glemt :D

Medlem

Ok, med Hawaii mener du så Copelandia cyanescens?

Det er ihvertfald ikke de nemmeste at dyrke, dog skal det siges at hvis man først får dem dyrket levere de en gedin psykose med sidevogn :D

Hvis det skal være nogle gode svampe og det skal være en næsten garanteret sucess oplevele, vil jeg anbefale cubensis til at starte med. Jeg er allerede ved at få grå hår af mine Cyanescens, de er simpelthen ikke til at danse med, Cubensis svampene derimod er ikke så sarte, de nærmest vælter ukontroleret ud af rismel kagen!

Dedikeret medlem

Ved en kendt webshop (som jeg selvfølgelig ikke nævner ved navn eller linker til :wink: ) kan man købe Spore Syringes som de kalder "Cubensis Hawaii" - det ku' jo evt. være noget i den dur.

Medlem

Ja, det har jeg set, men i nogle webshopper går Copelandia Cyanescens også under navnet Hawaii. Så det kunne være begge ting.

Medlem
Brugeravatar

jeg ved bare det hedder " Cubensis Hawaii " fra en ukendt UK side jeg ikke må oplyse nu ... jeg er ked af stave fejl, men er li kommer hjem fra byen af og har ædt ne ordentligt hundfuld chips og er ved at lave promfritter i min gryde (guide til lavning af promfriter i alm gryde ka skrives i PM hvis folk ikke kende metoden eller har prøvet det ført) smager som dem du købr ved din grill handler :D
nat nat for en syg fuld druk tur med mokaii, tequila og et par lussinger til mig blev det os til fordi jeg ikk ku holde min kæft :I

Medlem
Brugeravatar

og har aligvel xtreme jeg ha få noget vide na af såå, the big broew, sir jeg de poms blev sorte ;:D

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Meget langt væk
Der findes ildsjæle i nogle af de lande, hvor den slags er tilladt, som går ind for at spore print skal være tilgængelige for alle på non-profit basis. Så man kunne jo prøve at søge efter et gratis spore print på google, på engelsk selvfølgelig.

Medlem

Om shanti skrev:
Der findes ildsjæle i nogle af de lande, hvor den slags er tilladt, som går ind for at spore print skal være tilgængelige for alle på non-profit basis. Så man kunne jo prøve at søge efter et gratis spore print på google, på engelsk selvfølgelig.

Har lige været inde at kigge lidt på det, det er sgu da for godt til at være sandt :D Mange tak for linket. Det tror jeg da lige jeg vil prøve at arbejde i for at se om det er noget pjat, eller om det er det ramme alvor! Har du selv prøvet den "service" eller hvad man skal kalde det?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
Røvsnaps skrev:
Om shanti skrev:

Har lige været inde at kigge lidt på det, det er sgu da for godt til at være sandt :D Mange tak for linket. Det tror jeg da lige jeg vil prøve at arbejde i for at se om det er noget pjat, eller om det er det ramme alvor! Har du selv prøvet den "service" eller hvad man skal kalde det?

Jeg kender en der modtog sporeprintet en uges tid efter han/den/det sendte pengene derned. Det virkede upåklageligt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja. Samme her. Det er sgu ikke noget fis.
Jeg benytter mig selv af det.

Medlem

Det er simpelthen genialt!!

Dedikeret medlem

Det er ret fedt, men husk at sende nye spore prints tilbage til dem, hvis i kan :-)

Medlem
Brugeravatar

uha lyder da meget smart, tror sq også jeg vil ind og snuse til den side (: mange tak for tippet !

Medlem
Brugeravatar

og såå lii bare for at fortælle hva JEG gjorde uden trykkoger (ved godt det er ved at være noget tid siden jeg begyndte) ...

jeg tog 6 alm drikkeglas, købt i tiger, og så noget alu folie... så først et dobbelt lag (foldede folie sammen) folie en over glasset (self efter man har smidt noget indhold i dem) og så et enkelt lag alu folie mere oveni sådan at er i alt er 3 lag... så når man ska smide sine spore i så tar man bare og letter det første lag af glas'ene, stikker sprøjten igennem det dobbelte lag, og så slutter af med at smide det enkelte lag oveni og VUPTI, ned i en komodeskuffe med en varmeplade fra slange terrarie af nedenunder og 4 uger så var de sku klar til dunkning :D - HELT klart en metode jeg vil benytte mig meget af i den kommende tid.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
@Bongkris

Lækkert! Hvad består kagerne af, og hvor lang tid gav du dem i gryden?

Medlem

Mbp. skrev:
@Bongkris

Lækkert! Hvad består kagerne af, og hvor lang tid gav du dem i gryden?

Halløj.

Jeg tillader mig at svare på spørgsmålet.

Han har brugt vermiculite og rugmel af hele kerner (ikke økologisk)

Kagerne er blevet kogt i 120 min i en almindelig gryde.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Citat:
Halløj.

Jeg tillader mig at svare på spørgsmålet.

Han har brugt vermiculite og rugmel af hele kerner (ikke økologisk)

Kagerne er blevet kogt i 120 min i en almindelig gryde.

Fedt, det lyder sgu nemt. Har selv planlagt at gå i lag med svampedyrkningen inden længe, mangler kun at fremskaffe et print :lol:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]