Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 11:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Hasholie?
Junior medlem

Hej psychedelia

Vi er et par drenge der gerne vil prøve noget hasholie.XXXXX. og hvordan fungere det, altså hvordan laver du en joint med det?

Thanks.

Titel: Re: Hasholie?
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Vi kan ikke hjælpe dig med anskaffelse. Det står endda i regelsættet. Det er din egen hovedpine.

Det er olie... Man hælder lidt på jointen, papiret eller nuldrer det ind i tobakken.
Personligt plejer jeg at smøre en stribe på jointen. Og aldrig helt ned til filteret da det har en tendens til at løbe meget når det bliver varmet op.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Jeg plejer at varme det en smule og lave det om til budder hvis det ikke er helt rent. Ellers er det svært at få til at klumpe, tilsæt evt. ryst eller pulveriseret hash og fremstil jellyhash.

Olie bliver fisket frem med en nål, varmes og dryppes på fx. et hovede. Til joint kan jeg anbefale at prikke små noller på papiret (indvendigt) med nålen i stedet for en streg idet den plejer at brænde skævt når jeg gør det. Skal helst rulles på fransk manér da en joint med olie er ret så svær at stampe.

En fryser kan også få olien mere håndterlig så den kan nolres ud i tobak. Skynd dig før den smelter!

/Velkommen til, læs venligst reglerne for forummet, som Ariaji skriver så er Psychedelia ikke en køb-salgscentral, det er din egen hovedpine hvor du får dine drugs fra... Jeg har rettet lidt i dit indlæg

At lave eller købe hasholie af kommercielle produkter kan ikke betale sig, lav det selv eller træk det ud af noget billigt hash. Se hashguiden

Junior medlem

Ariaji skrev:
Vi kan ikke hjælpe dig med anskaffelse. Det står endda i regelsættet. Det er din egen hovedpine.

Det er olie... Man hælder lidt på jointen, papiret eller nuldrer det ind i tobakken.
Personligt plejer jeg at smøre en stribe på jointen. Og aldrig helt ned til filteret da det har en tendens til at løbe meget når det bliver varmet op.

okay det skal jeg nok huske ;)
Må jeg så spørge om den typiske prisklassen, og hvordan fremstiller man det?

Moderator
Brugeravatar

Du må læse Retningslinierne

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Og så kan du læse Hash-guiden som er sticky øverst i dette forum, om fremstilling.

Medlem

Geografisk sted: Helt væk
Vatoslocos skrev:
Hej psychedelia

Vi er et par drenge der gerne vil prøve noget hasholie.XXXXX. og hvordan fungere det, altså hvordan laver du en joint med det?

Thanks.

Vatoslocos spørger da ikke til om hvor han kan skaffe det... Men hvordan man putter det i en joint.

Jeg vil anbefale dig at istedet for at lave en streg ned langs jointen, så lav en tyk streg rundt om toppen eller på midten, så syns jeg ikke at de plejer at brænde så skævt.

Velkommen til :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Brown skrev:
Vatoslocos skrev:
Hej psychedelia

Thanks.

Vatoslocos spørger da ikke til om hvor han kan skaffe det... Men hvordan man putter det i en joint.

Haha ja, nu hvor Xpert har rettet hans indlæg, så gør han :)

Medlem

jeg plejer tag en hobby kniv ,drybbe lidt olie et stykke fra enden af kniv bladet, og så holde en svag flamme under så det blir helt levende, og ha tobakken/mixet klar i en mixer bakke og så simpelthen vende kniven med olien ned i mixet og trykke mens jeg trækker den hen af det, så sidder det alt sammen på og man kan rode det rundt med fingrene uden at blive alt for fedtet.

undskyld hvis det ik er til at forstå eller læse men har selv lige røget noget af mit ny lavet olie og er pæænt basked :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]