Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 18:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg tager aldrig amfetamin uden også at ryge hash. Det er en dejlig kombo netop i kraft af, at det ene er en downer og den anden en upper. For mig tilføjer hash amfetamin-rusen lidt lækker summen i kroppen, og det kan tit tage lige det øverste af amfetaminen, så man kan slappe lidt mere af, og ikke bliver skudt helt igennem loftet.

Jeg kan slet ikke forstå, at så mange ikke kender til komboen. Alle jeg kender der bruger begge stoffer (fast eller sjældent) er vilde med dem sammen. Og i kalder jer selv for narkomaner?? :P :wink: :wink:

the-red-pill skrev:
I Halubogen står der at amfetamin og hash sammen kan give en LSD-lignende rus.

Men det kan det ikke. Det er i hvert fald ikke nogen normal reaktion.
Hvad er det for en bog? :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Citat:
Det er velkendt, at hash sammen med
amfetaminer kan give en kraftig, næsten LSD-agtig virkning.

Fra http://home8.inet.tele.dk/larri/HALUBIL/HALUBOG.TXT

Steen Larris skrev for mange år siden en bog om forskellige planter og stoffers virkning. Der er meget viden i den... Men endnu flere dårlige råd.

Jeg vil ikke opfordre folk til at følge nogen af udsagne i bogen. Især ikke hans doseringer og syn på natskygger..

overstående citat, i dets kontekst
Citat:
Det er velkendt, at hash sammen med
amfetaminer kan give en kraftig, næsten LSD-agtig virkning. Det kan man
udnytte,
men det er rart at vide på forhånd. Gruppe A kan blandes med sig
selv, og hen mod slutningen af trippet med gruppe D. Drik bare massevis af
sprut henimod slutningen af et LSD-trip
, men pas på med kaffe og the, de
virker enormt speedende.

...

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Jep, Steen Larris er 75% lort og 25% guld, sådan er det bare.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg synes også amfetamin og cannabis er en god kombination. Jeg foretrækker at ryge inden der ryger for meget amfetamin indenbords, da det er svært at mærke cannabisen hvis man er helt flyvende. Dog, som det er sagt før i posten, er det endnu bedere hvis der også er noget alkohol i blodet (imo).

Om det er farligt på nogen måde, ud over det amfetaminen og cannabisen gør, ved jeg ikke noget om. Kunne ikke forestille mig det dog

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hell right now
Jeg synes det er en irriterende combo til tider, da hvis jeg har indtaget en god snes amfetamin, og ryger en pind på det umiddelbart efter, så bliver jeg enorm desorienteret, jeg kan ikke rigtig forholde mig til om jeg er frisk eller sløv, derfor bliver det sådan noget med at jeg bare ligger lysvågen uden at kunne tage intiativ til at gøre noget som helst. (Mega træls)
Det kan dog være lækkert dagen efter en amf tur, eftersom man tit har svært ved at spise og sove oven på en omgang på amfetamin, og hashen hjælper godt til på begge punkter, og det kan give et slags eftertrip, som kan være en utrolig lækker rus.

Junior medlem

ville nok sige at man skal tage amf først og være pænt meget vogen fordi ellers får man lidt nedtur på og bliver initiativløs har prøvet hvor jeg lige pludseligt lagde mig til at sove, fordi jeg ikke vidste hvad fanden jeg skulle lave selvom jeg var frisk det var lidt underligt.. hvis hashen går ind og "ødelægger" Din amf rus, så man skal lige finde balancen ville nok sige 70% amf og 30% hash det ville være perfect, fordi det tager som sagt lige toppen af det værste ved amfen men du får til gængel kun det bedste ud af feden netop at du kan forstå musik meget bedre og dine sanser bedre og realiteten forsvinder lidt så det gælder bare om at finde balancen men hvis man skulle til fest eller noget ville jeg ikke anbefalde det ... men det dejligt og høre musik når man er på amf og hash fordi det går lige ind i hjertet og slår igennem som om musikken bliver levende inde i dit hjerte, men det med at du kan se syner osv ja det er rigtigt nok, har prøvet hvor jeg sugede ca 3 joints også bag efter et halvt gram amf
hvor jeg var blevet lidt psykotisk og gået fra mine venner og taget ind til byen for at gå tilbage hjem igen og det tog c.a 2 timer men under vejs så jeg en masse syner og det var meget ubehaligt og jeg kunne ikke selv styre det blev ved med at sige til mig selv " lad os gå tilbage lad os gå tilbage " men aligevel var der noget der pressede mig som jeg ikke helt kunne styre det var ikke særlig fedt, og klokken 3-4 om natten helt alene og hvor man får noier på hver gang nogle kommer forbi osv det sku ikke sjovt virkelig ikke noget jeg ville gøre igen!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

bruger du aldrig , . !?!?! Det er umuligt at læse dine posts, 2610!

Junior medlem

^ om jeg bruger spørgsmålstegn eller udråbstegn?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
Nej komma og punktum.
Jeg har endnu ikke forstået en dyt af nogle af dine indlæg.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]