DJPsytrance skrev:
Citat:
Dextrose skrev:
Bl0dpump skrev:
2610 skrev:
Du da også for snotblank at du blander Amf + Alcohol + Coke + koffein sammen
for det første ska man aldrig blande flere stimulanser sammen det kan give hjertestop!
og man må heller ikke blande Coke + alcohol sammen fordi det danner et eller andet stof
i din krop som gør at coken' virker meget længere men det også meget farligt
det eneste du kan blande er Amf + alcohol
eller coke + hash
eller amf + hash
da jeg læste du havde blandet amf alco coke og koffein var min første tanke at du måtte være syg i bolden?
og det undre mig fandme heller ikke at du endte på syghuset med en overdosis
Man blander bare ikke flere stimulanser sammen og SLET IK coke + alcohol !!
og hvorfor fanden skal du også indtage koffein?? når du allerade har taget coke + amf ?
Jeg har blandet Alkohol + Coke siden jeg var 18 år on/off i 6år har ALDRIG haft nogle dårlige oplevelser med denne kombo!!
lad os lige få den gode karma tilbage igen gutter

Det ændre ikke på facten at kokain+ethanol skaber cocaethylen som er ENDNU mere skadeligt for hjertet. Det øger også chancen for alkoholoverdosis, da folk har tendens til at drikke mere.
>bolle. Det er skam rigtigt nok at det ikke er sundt at blande forskellige stimulanser... Men de ting du skal bruge til at "syntisere" ghb ud fra gbl kan du også få i superbrugsen, fakta.. ja.. hvor som helst. Det er næppe det han snakker om.
men ehm... Er der ingen mods i syntetiske længere? slet dog hele den her crappy off topic post eller flyt den til off topic.