Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 15:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 51 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Skou, Extreme og jeg var en tur ude og lede efter de små spidse djævle igår og blev da til en pæn fangst på 130 gram friske :)

Billede

Billede

Billede

Billederne blev sku lidt store håber jeg i overlever ;) !

Medlem

Geografisk sted: Helt væk
Det var da en ganske pæn "fangst" i har fået med hje, :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Det bliver godt når de er tørret 8)

Medlem
Brugeravatar

Brown skrev:
Det var da en ganske pæn "fangst" i har fået med hje, :)

Ganske udemærket i løbet af halvanden times tid, tror vi smutter derud igen imorgen inden der kommer alt for meget nattefrost ;)

Junior medlem

hej det er over fra lufthaven du har fundet de 130gram har været der over her i dag men der er ingen lige nu pga frost m.v.h, poulsen ps ved du hvornår det bliver gode ingen svar

Medlem
Brugeravatar

poulsen skrev:
hej det er over fra lufthaven du har fundet de 130gram har været der over her i dag men der er ingen lige nu pga frost m.v.h, poulsen ps ved du hvornår det bliver gode ingen svar

Yes derovre fra ;) .

Hvis du finder den rigtige mark tror jeg der er massere endnu desværre ikke haft tid til en tur mere.

Junior medlem

hej ja det er jo lige med at finden den mark hvor der er mangen på der er jo altid nogen marker hvor der er flere psilocybinsvampe på der er jo ikke lige mangen på hver mark. har fundet en okye mark der over var der over en tur her i ´mandag der fandt jeg 60 stk på 20min. jeg tænken nu har jeg nok til et par gode trip. men jeg skulle ha forsat med at plukker til jeg hade nogen flere. så var jeg var der over hej i går men der var slet ikke nogen det var nedtur så røg jeg lige en god pin da jeg var kommet hjem. skal der over i mongen og se om der ikke skuller være nogen der har jo rengen her i nåt og lidt i dag. ved du hvorlang tid der går før de kommer op ingen svampe skriv hvis du ved det m,v.h. poulsen. p.s. vil da også lige prøve nogen anden marke der over i mongen glæde nig helt vilt. hygge.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det kan komme fra dag til dag. De vokser ret hurtigt på 24-48 timer.

Junior medlem

okye så skulle der være nogen der ude her i mongen lørdag så er der også gådet 48time ca. og du sige de vorske ret hurtig op ingen 24. til 48.time så skulle der megte grener være nogen der ude her i mongen tro du ikke skriv. m.v.h. poulsen.

Medlem
Brugeravatar

Er der nogen der kender MARKEN ved lufthavnen? Jeg har været på flere men har kun fundet én med udbytte. Sidevejen til sidevejen og til venstre på hestemarken.

Medlem
Brugeravatar

Er der nogen der kender MARKEN ved lufthavnen? Jeg har været på flere men har kun fundet én med udbytte. Sidevejen til sidevejen og til venstre på hestemarken.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Udkanten af Aalborg.
Tillykke med fangsten da . Jeg vil med ud næste gang! :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Der er flere marker derude der virker, men der er specielt en som slår de andre mange længder.
Til poul krebs eller hvad du hedder; Var ude og kigge her nede omkring Horsens igår med et par venner, og de få svampe jeg fandt havde alle fået frostskade, tvivler på at der var nogen af dem der var specielt meget værd sammenlignet med, hvis man havde været ude og kigge for en uge siden.
Tror hvis jeg skal være ærlig at frosten har fået kvads på de sidste SN der er tilbage i den danske natur.

Junior medlem

hej. jeg har lige været ude ved lufthaven og se om jeg kunner finden nogen psilocybinsvampe. men der var sku ikke nogen i dag var på 4 marker og se om jeg kunnner finden nogen. og der er jo gådet 48 time. var der ude i torsdag sist. hvornår tro du der er nogen ingen svar mvh poulsen

Junior medlem

Geografisk sted: Down under
Hej vi er to venner der skal en tur derud på tirsdag, vi var der en tur ude idag og fandt 50-60 stykker på en lille time.. Vi har tænkt at tage turen derud tirsdag somsagt og kunne være fedt vis vi mødte nogle som også havde samme interesse, så vi kan udvæksle tips&tricks ... :D
Ps. Ved at lade svampne tøre ved alm. stue temperature kan man sikere sig det ikke er gødning svampe da disse klatter ud til en slags kage.. :)

Medlem

tror i stadig det er muligt på sjælland? eller er jeg helt blank??

Junior medlem

Downeren skrev:
Hej vi er to venner der skal en tur derud på tirsdag, vi var der en tur udee fedt vis vi mødte nogle som også havde samme interesse, så vi kan udvæksle tips&tricks ... :D
Ps. Ved at lade svampne tøre ved alm. stue temperature kan man sikere sig det ikke er gødning svampe da disse klatter ud til en slags kage.. :)

Junior medlem

hej mig og en ven var der ude her i går men fandt ingen svampe vi rengen også med at tager der ud en tur her i mongen tirsdag. der bliver jo godt vejr helle ugen så de kommer op nu her ingen vi var ude ved lufthaven mandag den 12.oktober der fandt vi 60 på 20min så var lige 30 stk til hver men vi skuller bare ha forsat der var rigtig mangen på os dejlig mark som har været ret god men så var der kom fost i to dage så var der jo ingen her siste torsdag og ingen i går men du får vi jo noget godt vejr så det skal nok bliver godt ingen hvis der er nogen her på tirsdag så bliver vi ikke kun der ude i 20min så plukker vi i et par time så vi har til en uge tid psilocbinsvampe styre det er så fet glæde mig også helt vilt til det næste trip. ja det ville da værer fet hvis vi så jeg der ude en dag så kunner vi jo lige få en snak. poulsen fra aalborg. p.s. skriv hvis i vil vider noget mere. håbe i har held med at finden nogen dejlig psilocbinsvampe.

Junior medlem

Downeren skrev:
Hej vi er to venner der skal en tur derud på tirsdag, vi var der en tur ude idag og fandt 50-60 stykker på en lille time.. Vi har tænkt at tage turen derud tirsdag somsagt og kunne være fedt vis vi mødte nogle som også havde samme interesse, så vi kan udvæksle tips&tricks ... :D

Giver i en melding på om i finder nogle? Vi har været ude idag men fandt intet.. Aalborg egnen.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Seriøst poul krebs...
Ved du godt hvor dum du allerede lyder efter de 9 indlæg du har skrevet her inde?
Undskyld jeg siger det, men ejjj.. Hvor gammel er du?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 51 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]