Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 16:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Citat:
De fleste ved godt, at kaffe ikke ligefrem er en helse-drik

Det er noget vås, jo måske er det rigtig at de fleste tror at kaffe ikke ligefrem er en helse drik men

Citat:
»Når man skiller tingene fra hinanden, tror jeg ikke, der bliver så meget tilbage at anklage kaffen for,« siger Erik Skovenborg. Han mener, at kaffen tværtimod bør roses for sine sundhedsfremmende egenskaber. Ristede kaffebønner indeholder en stor mængde plantefenoler, der har vist sig at være glimrende antioxidanter. Det kaffeelskende Norge har nydelsen af kaffe som altdominerende kilde til forsyning med antioxidanter, der længe har været i fokus som stoffer, der kan forebygge blandt andet kræft. Betydeligt længere nede på listen over kilden til antioxidanter hos norske kaffedrikkere kommer frugt, te, vin, kornprodukter og grøntsager.

http://www.fdb.dk/samvirke/mad/artikler ... 0tror.aspx

Jo det kunne da være lækkert med en tår kaffe op i numsen

Medlem

Med fare for at blive hånet, latterliggjort og dømt som mærkelig, har jeg indrømmelse..... Jeg har faktisk prøvet tarmskylning med kaffe..... flere gange!!
okay.... kom bare, kald mig øgenavne og fyr alle vittighederne af ;-)
Men må faktisk indrømme, at det, når man først lige vænner sig til det underlige at få noget skyllet ind bagfra, har et ret skøn effekt.....
Jeg oplever det som en mild rus, hvor tanker og følelser først intensiveres for derefter at slippe og efterlade mig i en tilstand af afslappethed og velvære..... Om det er udrensning, koffeinens virkning, eller hvad, det ved jeg ikke....

cheers, Gryphon

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Det siges vist nok også at mænd faktisk har et mere sensitivt g-punkt i anus, end det vi har på pikken. Så jeg forstår udmærket godt hvorfor du synes det er dejligt

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
the-red-pill skrev:
Allerede da jeg så linket, blev jeg mistænkelig. Da det så handlede om store mængde kaffe op i røven på en klinik i USA fik jeg bekræftet min skepsis over for, det der står i den avis.

Klinikken ligger ikke i USA men i Danmark - læs nu tingene ordentligt.

Ekstra Bladet skrev:
Colonics klinik ligger midt i København, og minder mest af alt om en kosmetolog- eller tandlægeklinik.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]