Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 09:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: JyllAnd
Hej,

Er ny bruger i dette forum.
Jeg dyrker hvert år nogle planter, blot for at tilfredsstille min anarkistiske side (der er 'sgu' ingen der skal bestemme hvad der skal gro på min matrikel!).

Mit første spørgsmål er vel egentlig baseret på pral.. Bruger i fuksvans eller motersav til at fælde jeres planter?

Næste spg. er lidt mere alvorligt: Har haft en lang sag kørende med et firma, der endte i fogedretten. Indsendte først en syge erklæring, og mødte derefter op (inden for fristen). Nåede dog at få et opkald fra det lokale politi, der derefter sendte et brev om at jeg skulle møde inden 10 dage.

Det gjorde jeg så, men alligevel mødte politiet op (3 dage senere) og spurgte hvorfor jeg ikke var mødt i fogedretten! Jeg var naturligvis noget uforstående(!) og det endte da også med at de kørte igen.

Det eneste problem var, at de så en plante (topskudene) på mit bord i udestuen. Betjenten spurgte om det var mit, hvilket jeg naturligvis benægtede (sagde det var en veninde der havde glemt det, da hun hurtigt skulle med bussen). Der var ca. 150 gram trimmede topskud.

Må de godt tage dem eller skulle jeg have nægtet?

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Storkøbenhavn
fuksvans.. tror en motorsav vil fucke den helt op..
men en ordenlig håndsaks kan snildt nakke dem

Medlem

UrbanNinja skrev:
fuksvans.. tror en motorsav vil fucke den helt op..
men en ordenlig håndsaks kan snildt nakke dem

En rod der er 5 cm i diameter og 16 cm i omkreds? Håndsaks? Jeg vil gerne vide hvor du køber dine håndsakse....

Junior medlem

:hm:

Havde du nægtede at over gi det, ville det blive en tur i retten el en bøde på din regning.. Og en plet på straffeatesten...

Da de havde nok blevet noget mistænklige over for:

At du ikke ville gi det fra dig, og da det er "dig" der ligger inde med det
(indehaver af det)
Og af det grundlag, har de nok beviser til at lave en sigtelse, for at ligger inde med de 150g...
Og muligvis med henblik på vidre salg...

Det var klogt tænkt... :D Hvis det var dig der blev bonged for at ligge inde med, højst en bøde og en plet.
(hvis du siger det er til eget forbrug)

Mvh MasterKush.. :peace:
------------------------------

Medlem

MasterKush skrev:
:hm:

Det var klogt tænkt... :D Hvis det var dig der blev bonged for at ligge inde med, højst en bøde og en plet.
(hvis du siger det er til eget forbrug)

Mvh MasterKush.. :peace:
------------------------------

Dvs. at de (politiet) var i deres gode ret til at tage det, da de var her i andet ærinde?

Heldigvis var det bare en af de små planter - og det var ikke mig der havde høstet det. Som det fremgår(?) af mit brugernavn, er jeg blot dyrker af planterne. Tør ikke ryge dem efter at have set US filmen. Vil så nødig bruge min køkkenkniv på naboerne....

Medlem

Ja de må godt tage det i et andet ærinde. (tænk på knægten med arbejdskniven i bilen? han blev vist ikke standset for at få efterchekket bilen for div knive??)
Men uden en ulovlighed har de intet at foretage sig på din grund.
Men en begrundet mistanke fra dem er nok til at de smadrer både døre og vinduer, og finder de en køkkenkniv udenfor skuffen kan du risikere at blive tiltalt for ulovlig våbenbesidelse.
(og de skal hellere ikke længere erstatte det ødelagte finder de noget ulovligt. Det er jo for ens eget bedste at de bryder ind?????)
En af mine bekendte sad f.eks 2 dage for at have en isolationskniv liggende frem midt i alt isoleringen.(det jo også et fuldstændigt åndsvagt sted at have den ligende, godt nok en halvmeters satan, men hvad han er jo isolatør og på job???) Men det tændte en af de højere betjente så meget af at han næsten fik stådreng af det.
De kom for at lave hashrazzia på det pågældende sted hvor han arbejdede (heldigvis med momspis og papir) men slæbte også ham med for ulovlig våbenbesidelse??

Panserne fik en en 48 timers regning fra ham, da det blev dem overbevist at han brugte den i arbejde.
Han har stadig ikke fået pengene??

Så de kan faktisk gøre hvad helvede de vil, tage folk og rive dem ud af deres overlevelsesmulighed og skride fra regningen, og det er i hvertfald ikke deres skyld at de kommer trissende 3-4 dage efter alt egentlig er overstået.. Det jo helt sikkert til dit eget bedste, at de lige snuser rundt efter flere ting de kan frihedsberøve dig med.

Fuckups siger jeg bare, og dem er jeg tvunget til at betale løn til.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
Chas skrev:
Ja de må godt tage det i et andet ærinde. (tænk på knægten med arbejdskniven i bilen? han blev vist ikke standset for at få efterchekket bilen for div knive??)
Men en begrundet mistanke fra dem er nok til at de smadrer både døre og vinduer, og finder de en køkkenkniv udenfor skuffen kan du risikere at blive tiltalt for ulovlig våbenbesidelse.
(og de skal hellere ikke længere erstatte det ødelagte finder de noget ulovligt. Det er jo for ens eget bedste at de bryder ind?????)
En af mine bekendte sad f.eks 2 dage for at have en isolationskniv liggende frem midt i alt isoleringen.(det jo også et fuldstændigt åndsvagt sted at have den ligende, godt nok en halvmeters satan, men hvad han er jo isolatør og på job???) Men det tændte en af de højere betjente så meget af at han næsten fik stådreng af det.
De kom for at lave hashrazzia på det pågældende sted hvor han arbejdede (heldigvis med momspis og papir) men slæbte også ham med for ulovlig våbenbesidelse??

Panserne fik en en 48 timers regning fra ham, da det blev dem overbevist at han brugte den i arbejde.

Så de kan faktisk gøre hvad helvede de vil, tage folk og rive dem ud af deres overlevelsesmulighed og skride fra regningen, og det er i hvertfald ikke deres skyld at de kommer trissende 3-4 dage efter alt egentlig er overstået.. Det jo helt sikkert til dit eget bedste, at de lige snuser rundt efter flere ting de kan frihedsberøve dig med.

Hvis det er bevist de har taget ham med i 48 timer får han sine penge, det er jo en direkte løgn du lukker ud der?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The final frontier
Chas skrev:

staten kan gøre hvad den vil i en korrupt nation, især den udøvende magt er der jo ikke nogen til at styre fra dag til dag... derfor må politiet alt medmindre det bliver fanget på kamera.

stol aldrig på mænd i uniform!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]