Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 jul 2025 22:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 128 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: skive
Syntes lige jeg ville lave denne tråd nu jeg kan se den er ved at gå i :offtopic: i R.I.P tråden. Så her skulle man kunne aflægge klarhed om episoden hvis man kender noget til noget

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Altså...

Jeg vil mene at der er god grund til at tro at 2C-B-Fly ligesom Bromo-Dragonfly og DOx kan være skyld i vasokonstriktion (foreslog Prometheus),
hvilket blandt andet har betydet dødsfald (hjertestop?) og amputationer, både på Bromo-Dragonfly og DOB.
Det er mig bekendt første gang at 2C-B-Fly har været skyld i et dødsfald.
Der er i hvertfald en hvis form for sammenhæng mellem stimulering af 5-HT-2a receptoren og uheldene.

Man kan selvfølgeligt godt spekulere i kontamineringer i produktet, men jeg hælder mest til den første forklaring.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Jeg synes bare at mængden lyder skræmmende lav - 18 mg er ikke en uhørt dosis i forhold til andre rapporter jeg har læst. Der er vel ikke en risiko for at forhandleren er kommet til at supplere bromo-dragonfly istedet, eller andet stygt højpotent? Eller havde andre substanser i blodet samtidig en medvirkende rolle?
Uanset hvad - hvis der er andre som er i besiddelse af noget som kan tænkes at være fra samme batch, ville jeg skaffe mig af med det.

Site Webmaster
Brugeravatar

Jeg har mest gået og været lidt bekymret eftersom en dansk internet vendor fik 2c-b-FLY i sit katalog d. 28/9. Få dage før Minimals død. 2c-b-FLY er blevet indtaget utallige gange i den dose vi indtil videre har fået oplyst (18mg), hvilket ikke har ført til død eller andre dårligdomme. Det får mig til at tro at det måske ikke er 2c-b-FLY den danske vendor fører(Hvis Minimal, vel at mærke har fået 2c-b-FLYen fra denne vendor).

Indtil videre har jeg ihvertfald ikke tænkt mig at bestille 2c-b-FLY hos denne vendor.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Lige i dette tilfælde vil jeg mene det er en god ide at lave et forhandler link så folk undgår at købe det stads.

Insane psychedelia user!

Prometheus skrev:
Uanset hvad - hvis der er andre som er i besiddelse af noget som kan tænkes at være fra samme batch, ville jeg skaffe mig af med det.

Dybt uenig. Det bør sendes til retskemisk analyse, jeg kan kontaktes for nærmere info.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Dr. Phibes skrev:
Prometheus skrev:

Dybt uenig. Det bør sendes til retskemisk analyse, jeg kan kontaktes for nærmere info.

Det ER vel også at skaffe sig af med det? Først og fremmest, lad være med at indtage det, sekundært, om muligt, send det til analyse.

Site Webmaster
Brugeravatar

Morten på 14 skrev:
Lige i dette tilfælde vil jeg mene det er en god ide at lave et forhandler link så folk undgår at købe det stads.

Det er stadig en dårlig idé.

Bare undgå 2c-b-FLY, især fra den danske vendor.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Fra rapporten om et tidligere bromo-dragonfly dødsfald i DK (en ung kvinde) lyder det;

Citat:
The autopsy findings included oedema of the lungs, slight oedema of the brain, enlargement of the spleen, irritation of the mucous membrane in the stomach and ischemic changes in the kidneys.

Da stofferne ligner hinanden så meget strukturelt (en methylgruppe til forskel) kan jeg ikke forestille mig andet end at det må være samme årsag her.

Medlem
Brugeravatar

Altså, Minimal havde jo sine egne kontakter til et laboratorie og fik det derfra. Han har ikke købt det fra en vendor, det er ikke min opfattelse. Især fordi han havde sit eget firma hvor han solgte lovlige RC'er, så det ville undre mig om han købte det af en anden på samme måde.

Medlem
Brugeravatar

Dex- hvad betyder kontamineringer ?
og din første forklaring, betyder det, at det var en amfetamin-psykedelisk stof, ligesom nogle af DOx versionerne ? For det kan jeg godt huske, at han sagde, var farligere. Vi kendte også en, der var blevet indlagt pga. DOI. Men Minimal havde sådn en stærk psyke, han kunne klare enhver slags trip. Han troede jo aldrig, at han vil på et tidspunkt sidde med noget i hænderne, som hans hjerte ikke kunne klare.

.hvis I siger, at en dose på 18mg ikke er dødelig, så kan jeg ikke finde andre forklaringer.
Alt i alt viser det jo bare, at ligegyldig hvad det er, man leger med, så er der altid en risiko for, at få dårlig stof.

Nu kan vi bare lære det på den hårde måde.

Senest rettet af Methyline 07 okt 2009 23:12, rettet i alt 1 gang.

In our memories
Brugeravatar

Methyline skrev:
Dex- hvad betyder kontamineringer ?

Det betyder at der er noget i som ikke burde være der.

Hvis du har adgang til at få fat i noget af 2C-B-Fly'en han indtog, syntes jeg du skulle sende det til Dr. Phibes, som så vil få det analyseret på et respektabelt laboratorie.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Citat:
Men hvis I siger, at en dose på 18mg ikke er dødelig, så kan jeg ikke finde andre forklaringer.

Den vægt der er blevet vejet med måske? ... :(

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
... Bliver tingene bedre fordi man får dem fra et laboratorie? Hvor tror i vendors får deres narko fra? Hi-fi-klubben?
Desuden er 18mg IKKE en lav dosis hvis stoffet er indtaget nasalt. (og over middel ved oral indtagelse..)

- ud fra molekylets form ville jeg ikke røre det. Det ligner jo bromo-dragonfly som på en prik....(en methylgruppe til forskel..)

Sådan her ser en bromo-dragonfly overdosis ud, hvis man overlever den.
Billede

Vælger man at tage høje dosiser af div. eksotiske RESEARCH-CHEMICALS sætter man sig selv i en situation hvor sådan noget her sker.

Methyline> Hvis minimal har nået at sælge noget af det, så få informeret køberne omkring at produktet måske er kontamineret og potentielt dødeligt ved dosiser over 15mg.

Senest rettet af spiffeh 07 okt 2009 15:47, rettet i alt 2 gange.

Medlem
Brugeravatar

der er simpelthen for mange variabler på nuværende tidspunkt, til at nogen kan sige noget fornuftigt om årsag. det lyder til at minimal havde et ret stort weekend forbrug/misbrug. måske havde det tæret mere på hans krop end det synede af udadtil. måske havde han en medfødt hjertefejl, ligesom man ser professionelle idrætsfolk drætte om med hjertestop ligepludselig. er det helt udelukket at der var andre stoffer involveret?

noget andet jeg synes er underligt. en psych-stim virker ikke som et stof man går "død" på, eller sådan uden videre falder i søvn under rusen. jim fear's forslag med væskeansamlinger i lungerne lyder plausibel, især hvis denne bivirkning først kommer efter rusen er begyndt at aftage.

@spiffeh: vasokonstriktion er ikke noget at spøge med. det lumske er at effekten kan komme flere uger efter indtagelse. der var i hvert fald en svensker der kom grueligt galt afsted på den måde for et par år siden. måske er det den episode du tænker på?

man skal ALDRIG stole på indholdet af en nyt leverence, og altid arbejde sig op fra mikroskopiske doser(få mg) til man får effekt, Schulgin-style. man skal gå ud fra at man er på lige så bar bund som den der først syntetiserede stoffet. har man ikke tålmodighed til det, er RC's forbudt territorie.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

spiffeh skrev:
... Bliver tingene bedre fordi man får dem fra et laboratorie? Hvor tror i vendors får deres narko fra? Hi-fi-klubben?
Desuden er 18mg IKKE en lav dosis hvis stoffet er indtaget nasalt. (og over middel ved oral indtagelse..)

- ud fra molekylets form ville jeg ikke røre det. Det ligner jo bromo-dragonfly som på en prik....(en methylgruppe til forskel..)

Sådan her ser en bromo-dragonfly overdosis ud, hvis man overlever den.
Billede

Vælger man at tage høje dosiser af div. eksotiske RESEARCH-CHEMICALS sætter man sig selv i en situation hvor sådan noget her sker.

Methyline> Hvis minimal har nået at sælge noget af det, så få informeret køberne omkring at produktet måske er kontamineret og potentielt dødeligt ved dosiser over 15mg.

Jeg vil lige sige, at man ikke altid ser sådan ud efter en bromo-dragonfly-overdosis. En ven af mig overdoserede hårdt på det og røg på intensiv. Han var død i nogle øjeblikke, men blev heldigvis bragt til live igen. Ingen bivirkninger dagene efter overhovedet - hverken psykisk eller fysisk.
Det ser selvfølgelig ud til, at han har været heldig, når man ser det billed. Ingen tvivl om at man skal holde sig fra det.

In our memories
Brugeravatar

spiffeh skrev:

Ahmen nej... Dragonfly's har aromatiske furan-ringe. 2C-B-Fly er tættere på 3C-B-Fly. (Ikke at det gør det meget bedre)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Følger der ikke CoA´s med produkterne indenfor RC-branchen?
Jeg er klar over det, som regel ikke er fremstillet i overensstemmelse med farmakopé-standarder, men derfor kunne en given producent vel nok vise lidt kvalitet udadtil?
Eller er det en by i Rusland? Og er produktionerne i en tilstrækkelig gråzone, til at eventuelle CoA´s er det rene plat og humbug?

Næste skridt i denne tragiske episode, må være at få det analyseret.
Tag imod Dr. Phibes tilbud under alle omstændigheder! Det er overordentlig vigtigt at få afklaret kvaliteten af stoffet, nu hvor flere sår tvivl om hvilket stof, der er tale om!

Citat:
man skal ALDRIG stole på indholdet af en nyt leverence, og altid arbejde sig op fra mikroskopiske doser(få mg) til man får effekt, Schulgin-style. man skal gå ud fra at man er på lige så bar bund som den der først syntetiserede stoffet. har man ikke tålmodighed til det, er RC's forbudt territorie.

Stoler man ikke mere på leverancen, så skal man så absolut helt holde sig fra stadset!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
... Nu har vi vidst før haft en bruger der lavede mærkater til sit narko selv.

Helt brunt snask(mepehedron) fik en omgang acetone vask og et mærkat med 99,9% renhed og eventuelt en nomenklatorisk fejl. :roll:

CannaChem> Det her er kemikalier til hverken fødevare eller teknisk anvendelse... Der er ikke mange regler så ;)

Medlem
Brugeravatar

hvilke leverancer stoler du på?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 128 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]