Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 11:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Koffinautin
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køb En Havn
Goddag folkens

Nogle der ved om man kan få en virkning når man sniffer eller spiser koffinautin, eller om det er farligt på nogen måde ? Har sniffet en halv pille, og har det som om at mine næsebor er lammede eller frosne ( og det svir når jeg trækker vejret gennem næsen) og det samme i mine fortænder. Det skal lige siges at jeg delte pillen op I 2 baner, og kunne dårlig nok sniffe en bane uden at jeg fik ondt I næseboret

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Weed Is Almighty skrev:
Goddag folkens

Nogle der ved om man kan få en virkning når man sniffer eller spiser koffinautin, eller om det er farligt på nogen måde ? Har sniffet en halv pille, og har det som om at mine næsebor er lammede eller frosne ( og det svir når jeg trækker vejret gennem næsen) og det samme i mine fortænder. Det skal lige siges at jeg delte pillen op I 2 baner, og kunne dårlig nok sniffe en bane uden at jeg fik ondt I næseboret

Det er simpelthen for dumt. Du sniffer det først, og spørg bagefter. Jeg ved ikke om det er farligt/Eller giver en effekt. Ville bare lige pointere for dig, at du altid skal spørge først inden du bare propper noget i hovedet.

Medlem
Brugeravatar

Pillerne indeholder 50 mg Diphenhydramin og 50 mg koffien.

Ved skam godt, det var dumt. Tænkte også over at jeg måske lige skulle have spurgt før jeg sniffede den.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Du kan godt få en virkning af en slags, men jeg tror at den vil være ganske ubehagelig, og potentielt farlig. Diphenhydramin er et sløvende antihistamin af den gammeldags slags, som giver anticholerinerge bivirkninger i form af hævet kropstemperatur og delirium ved overdosering. Det er i sig selv en effekt som der er blevet advaret imod herinde utallige gange. Kombineret med koffein tror jeg bare det vil være endnu værre. Mit bedste råd er udelukkende at tage medikamentet i terapeutiske doser.

Medlem
Brugeravatar

Prometheus skrev:
Du kan godt få en virkning af en slags, men jeg tror at den vil være ganske ubehagelig, og potentielt farlig. Diphenhydramin er et sløvende antihistamin af den gammeldags slags, som giver anticholerinerge bivirkninger i form af hævet kropstemperatur og delirium ved overdosering. Det er i sig selv en effekt som der er blevet advaret imod herinde utallige gange. Kombineret med koffein tror jeg bare det vil være endnu værre. Mit bedste råd er udelukkende at tage medikamentet i terapeutiske doser.

Tak for hjælpen. Men ved du hvilken virkning det vil give ? fx hallucinogen ?

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Weed Is Almighty skrev:
Tak for hjælpen. Men ved du hvilken virkning det vil give ? fx hallucinogen ?

Det er altså helt seriøst ikke noget man skal rode med. Langt de fleste som eksperimenterer med delirianter (som f.eks. diphenhydramin) fortryder det grundigt. Effekten kan sammenlignes med natskygger. Det vil sige realistiske hallucinationer, virkelighedsforvrængning og helt ulogisk adfærd. Desuden er det fysiologisk farligt. Kombinationen med koffein vil uden tvivl gøre det endnu mere farligt.

Medlem
Brugeravatar

http://en.wikipedia.org/wiki/Deliriant

http://en.wikipedia.org/wiki/Diphenhydramine

det er ikke så svært

Medlem
Brugeravatar

har taget omkring 3,5 piller i alt. Havde det sjovt nok i starten, men fik en slags "bad Trip", et stykke tid efter, hver gang der var en som snakkede, blev jeg pisse sur. Har dog ikke hallucineret :( mit syn blev dog lidt sløret engang i mellem, og havde det lidt som om jeg sejlede. Det hele kørete rundt

Så kan give dig ret i at jeg ønsker at jeg aldrig havde taget det.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hold kæft, mand...

Du er sguda ligesom sådan en lille dum hund der med vilje løber ud foran bilerne for jage dem.

VOV VOV VOV VOV *SMASK* PIIIV PIIIV PIIIIIIV *Lyden af dum lille hund der rammer asfalten*...

Medlem
Brugeravatar

Dextrose skrev:
Hold kæft, mand...

Du er sguda ligesom sådan en lille dum hund der med vilje løber ud foran bilerne for jage dem.

VOV VOV VOV VOV *SMASK* PIIIV PIIIV PIIIIIIV *Lyden af dum lille hund der rammer asfalten*...

er godt klar over at jeg ikke er den skarpeste kniv i skuffen.
Men finder hverdagene meget kedelige, og vil godt prøve så meget som muligt (Men ikke sprøjten!)
Jeg er desværre typen som gør tingene først og tænker bagefter.

Man lære af sine fejl :)

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det er altså også muligt at lære af andres fejl...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Nu skal vi vel heller ikke gøre det værere end det er. Men det var godt nok DUMT det du gjorde :)
Men som du selv siger. Man lære jo af sine fejl .. ! Fremover, så lov mig at spørg inden du kaster dig ud i noget.

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Weed Is Almighty skrev:

Sikke en lam måde du her forsøger at fraskrive dig ansvaret for dine egne handlinger på.
Tag dig sammen! Og for fremtiden tænker du dig om før du handler. ER DET FORSTÅET!? :o <-- boot camp officer

Insane psychedelia user!

Weed Is Almighty skrev:

Man lære af sine fejl :)

Når du leger med farlige psykoaktive stoffer, er det ikke altid du er så heldig at der er chance for at tænke over tingene bagefter, eller chance for at lære af sine fejl. Gør din research først, eller hold dig langt væk fra stoffer - ellers kommer du galt afsted en dag.

Medlem
Brugeravatar

Drupe skrev:
Weed Is Almighty skrev:

Sikke en lam måde du her forsøger at fraskrive dig ansvaret for dine egne handlinger på.
Tag dig sammen! Og for fremtiden tænker du dig om før du handler. ER DET FORSTÅET!? :o <-- boot camp officer

Sir, yes Sir.!

Bl0dpump skrev:
Weed Is Almighty skrev:
Nu skal vi vel heller ikke gøre det værere end det er. Men det var godt nok DUMT det du gjorde
Men som du selv siger. Man lære jo af sine fejl .. ! Fremover, så lov mig at spørg inden du kaster dig ud i noget

har jeg skam også tænkt mig far nu af :p

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]