Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 16:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Krampeanfald
Medlem

Geografisk sted: JYLLAND
Hey psychedelia.

Jeg røg for første gang på Sygehuset med krampeanfald for et par måneder siden, dengang havde jeg indtaget 0,3 gram god amfetamin og et par øl. Dengang sagde jeg ikke noget om at jeg tog stoffer til lægerne.

Men så idag mit i en skoletime, (hvor jeg ikke var påvirket af noget som helst) fik jeg et voldsomt krampeanfald og røg direkte på sygehuset.. Fortalte så lægerne at jeg tog stoffer, og traks fik de skylden til mine krampeanfald..

Mit spørgsmål går så på om der er noget hold i det? Har i oplevet det samme eller kender nogen der har fået krampeamfald fordi de tar stoffer ? (igen, ikke mens i er påvirkert.)?

P.S det skal nok siges at jeg dagligt tager blodtrykssænkende medicin, Losapres 75 mg.

Insane psychedelia user!

OrangeLenny skrev:
Hey psychedelia.

Jeg røg for første gang på Sygehuset med krampeanfald for et par måneder siden, dengang havde jeg indtaget 0,3 gram god amfetamin og et par øl. Dengang sagde jeg ikke noget om at jeg tog stoffer til lægerne.

Men så idag mit i en skoletime, (hvor jeg ikke var påvirket af noget som helst) fik jeg et voldsomt krampeanfald og røg direkte på sygehuset.. Fortalte så lægerne at jeg tog stoffer, og traks fik de skylden til mine krampeanfald..

Mit spørgsmål går så på om der er noget hold i det? Har i oplevet det samme eller kender nogen der har fået krampeamfald fordi de tar stoffer ? (igen, ikke mens i er påvirkert.)?

P.S det skal nok siges at jeg dagligt tager blodtrykssænkende medicin, Losapres 75 mg.

Har ingen anelse om havd dine krampeanfald kan skyldes - epilepsi?
Måske du skulle tage dine comboer af GBL Amf benzoer og alkohol op til revision, når du til dagligt tager blodtryks medicin. :wink:

Medlem

FromCirclesAllRise skrev:
OrangeLenny skrev:
Hey psychedelia.

Har ingen anelse om havd dine krampeanfald kan skyldes - epilepsi?
Måske du skulle tage dine comboer af GBL Amf benzoer og alkohol op til revision, når du til dagligt tager blodtryks medicin. :wink:

Ja, tror sgu du har ret :) Har også tænkt mig at holde igen, især med amf, gbl og benzoer, og så se om det sker igen. :peace:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nu vil jeg ikke male fanden på væggen, så læs det herunder som trist historie fra mit liv - og overvej så at få det undersøgt nærmere og ikke lade dig spise af med det er stoffernes skyld.
Mig bekendt fremkalder amfetamin ikke kramper under normale forhold, så der må være andre faktorer indblandet også... Måske en uheldig kombo med dit medicin? Det er ikke noget jeg har et klap forstand på; men hvis amfetamin alene eller i kombination med alkohol kunne fremkalde kramper i de forholdsvis små mængder, så ville der være en hel del her på psy som kunne snakke med om det...

Nåh men jeg havde en kusine (som i øvrigt hverken tog stoffer eller drak) som begyndte af få epilepsi anfald... De blev stadig kraftigere og efter lægerne havde forsøgt sig med diverse medikamenter uden resultat, fik de da endelig taget sig sammen til at skanne hende - det viste sig hun havde en svulst i hjernen, som sad tæt på hendes tale og motorik center. Lang historie kort, så var den ondartet og sad placeret så at de ikke kunne fjerne den - det blev prøvet, med hul på kraniet og hende ved fuld bevidsthed imens.... Jeg skriver disse linier i datid, så i kan nok selv regne resten af historien ud - hun blev 25år :-(

Medlem

Rigtig trist med din kusine! :(

Jeg er også sendt til 3 forskellige undersøgelser, også skanning af hjernen.
Så det bliver dejligt at få tjekket, skal nok vende tilbage når jeg får resultater. :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

OrangeLenny skrev:
Rigtig trist med din kusine! :(

Jeg er også sendt til 3 forskellige undersøgelser, også skanning af hjernen.
Så det bliver dejligt at få tjekket, skal nok vende tilbage når jeg får resultater. :)

Tak for det... og jeg er glad for at høre du får kigget på det - krydser fingre for det ikke er noget alvorligt...

Medlem
Brugeravatar

OrangeLenny skrev:
10mg clonazepam, amfetamin, masser af alkohol, hash og en helvedes masse GBL :D :D

Billede

Med kombinationer som denne, er du heldig stadig at være i live :!:

Medlem
Brugeravatar

ja, comeon lenny. med den frekvens du poster i dig 'totalt-lam' nu-tråden, så skal du først og fremmest skrue ned for dit stofforbrug.

Medlem

Jeg er nu fået svar på diverse undersøgelser jeg er sendt til. De kan ikke finde nogen forklaring på hvorfor jeg fik de krampeanfald. :| Men efter jeg har sat mit narkoforbrug ned er det ikke sket siden!
Lægerne hentyder til det var et slags Kom-lige-lidt-ned-i-tempo signal fra min krop, syntes selv det virker som en rimelig voldsom reaktion. Især da jeg har mange bekendte der tager langt flere, og også langt voldsomme doser stoffer end jeg selv gjorde uden at få nogen krampeanfald.

Men da jeg ikke har fået nogen krampeanfald siden jeg skruede ned for mit forbrug må jeg jo tro på dem. :)

Lenny. - Pas nu på derude.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
OrangeLenny skrev:
Jeg er nu fået svar på diverse undersøgelser jeg er sendt til. De kan ikke finde nogen forklaring på hvorfor jeg fik de krampeanfald. :| Men efter jeg har sat mit narkoforbrug ned er det ikke sket siden!
Lægerne hentyder til det var et slags Kom-lige-lidt-ned-i-tempo signal fra min krop, syntes selv det virker som en rimelig voldsom reaktion. Især da jeg har mange bekendte der tager langt flere, og også langt voldsomme doser stoffer end jeg selv gjorde uden at få nogen krampeanfald.

Men da jeg ikke har fået nogen krampeanfald siden jeg skruede ned for mit forbrug må jeg jo tro på dem. :)

Bare fordi dine venner ikke har oplevet disse krampeanfald, selvom de tager meget mere er det ikke sikkert de får. Vi er ikke alle ens. Jeg tror helt sikkert på, at hvis du skære ned. Vil det ihvertfald falde til et andet niveau. Den med "kom-lige-lidt-ned-i-tempo" ved jeg heller ikke lige helt. Men der er da ingen tvivl sikkert, det er nok en vigtig faktor. Tror jeg!

Held og lykke - Lenny. Og pas nu på, nu gider jeg ikke sige det flere gange! :)

Medlem

Bl0dpump skrev:
OrangeLenny skrev:

Bare fordi dine venner ikke har oplevet disse krampeanfald, selvom de tager meget mere er det ikke sikkert de får. Vi er ikke alle ens. Jeg tror helt sikkert på, at hvis du skære ned. Vil det ihvertfald falde til et andet niveau. Den med "kom-lige-lidt-ned-i-tempo" ved jeg heller ikke lige helt. Men der er da ingen tvivl sikkert, det er nok en vigtig faktor. Tror jeg!

Held og lykke - Lenny. Og pas nu på, nu gider jeg ikke sige det flere gange! :)

Jeg passer meget på nu :) er nærmest blevet kedelig :P , og nu hvor jeg tænker over det, kørte jeg et rimelig hæftigt hverdags forbrug af gbl i de perioder hvor jeg fik krampeanfaldene, ved ikke om jeg er særligt i farezonen når det gælder gbl, har jo trods alt en nyresygdom og får medicin?

Bare lige en lille info til folk der forbruger gbl, pas på det er en bitch af et stof.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hellere kedelig og leve - End vild og død? 8)
Haha ..

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Gbl kan, i følge mine oplevelser, forbindes med kramper, men jeg har dog kun oplevet det ved overdoseringer. Det kunne måske tænkes, at det kunne forbindes med dine krampeanfald.

Medlem

Entheo skrev:
Gbl kan, i følge mine oplevelser, forbindes med kramper, men jeg har dog kun oplevet det ved overdoseringer. Det kunne måske tænkes, at det kunne forbindes med dine krampeanfald.

Måske ja. Mine krampeanfald er sket et par dage(dagen efter) efter overdosering af gbl.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Ret interessant.

Jeg har selv haft et krampeanfald imens jeg var påvirket af GHB for 2 år siden.
For nogle måneder siden kørte jeg et rimeligt heftigt GBL-binge, og en dag hvor jeg ikke var startet fra morgenstunden med at lamme mig, fik jeg senere et krampeanfald (hvor jeg var ædru).
Det samme er også sket for mig tidligere på året, men her var der bare tale om et alkohol-binge.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Dextrose skrev:
Ret interessant.

For nogle måneder siden kørte jeg et rimeligt heftigt GBL-binge, og en dag hvor jeg ikke var startet fra morgenstunden med at lamme mig, fik jeg senere et krampeanfald (hvor jeg var ædru).
Det samme er også sket for mig tidligere på året, men her var der bare tale om et alkohol-binge.

Undskyld - Men det lyder godt nok som nogle heftige doser?

Medlem

Dextrose skrev:
Ret interessant.

Præcis! De gange hvor jeg faldt om har jeg også været ædru, imens jeg tog gbl, hver dag. Og det var tidspunkter hvor jeg faktisk tænkte på gbl(havde lyst til noget - manglede noget) jeg gik i kramper.

Rart at vide at det trods alt skyldtes gbl/ghb'en og ikke mig den er galt med. :)

Medlem
Brugeravatar

OrangeLenny skrev:
Rart at vide at det trods alt skyldtes gbl/ghb'en og ikke mig den er galt med. :)

well, det er dig den er gal med, men det er pga. GBL at den er gal med dig. :wink:

OrangeLenny skrev:
Jeg passer meget på nu :) er nærmest blevet kedelig :P , og nu hvor jeg tænker over det, kørte jeg et rimelig hæftigt hverdags forbrug af gbl i de perioder hvor jeg fik krampeanfaldene, ved ikke om jeg er særligt i farezonen når det gælder gbl, har jo trods alt en nyresygdom og får medicin?

:shock: Jeg tror det er en rigtig god ide at du skærer ned på dit forbrug!

Medlem

Booty-Lone skrev:
OrangeLenny skrev:

well, det er dig den er gal med, men det er pga. GBL at den er gal med dig. :wink:

OrangeLenny skrev:

:shock: Jeg tror det er en rigtig god ide at du skærer ned på dit forbrug!

Ved sgu godt at jeg har taget for meget, men nu er det ikke alle stoffer der har den bivirkning, ved stort forbrug!

Nu skal det nok nævnes at den sygdom fik jeg i 2001, og har HELT normale tal, og min nyrefunktion er helt normal igen, grunden til at jeg stadig tar medicin er at jeg udskiller en LILLE smule protein i urinen, min medicin har den BI/virking at tætne nyrene, men er også blodtrykssækkende medicin desværre. Min Blodtryk er helt normalt.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Bl0dpump skrev:
Dextrose skrev:
Ret interessant.

Undskyld - Men det lyder godt nok som nogle heftige doser?

Hvor i mit post nævner jeg nogen doseringer ??
De doser jeg indtog har ikke været højere end andre gange - bare mere hyppige!

GHB/GBL er en strid kælling IMO.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]