Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 21:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

hey psy jeg skrev i en tråd for nogle dage siden at jeg havde fået nogle valium hjem fra thailand....nå men jeg fik så prøvet dem igår og sytes det var mærkeligt fordig jeg startede med en halv og ventede en time med at tage den anden halve men efter to timer hvar der stadevæk ikke nongen effekt så tog jeg en hel og ventede spændt men først ca tre timer efter kom der en effekt....og den var bestemt ikke nice jeg fik hjerte banken på og kunne ikke sove men når jeg så reste min fra min seng var jeg til gængæld tæmmelig lam i kroppen ikke noget spicielt fedt men bare det jeg ikke kunne sove og fik hjerte banken på er da totalt underligt da det burde gøre det stik modsatte så tror ikke det var diazepam der var i men jeg ved det ikke da jeg har aldrig prøvet det før måske kan jeg bare ikke tåle det men igen........nongen der har prøvet det samme eller måske har en ide om hvorfor jeg fik det sådan....

Medlem

Geografisk sted: JYLLAND
Kan du beskrive pillen, farve? delekærv? tekst eller tal på pillen? det ville hjælpe med at opklare hvad pillen indeholder.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dania
Smid dem ud eller få nogle andre til at teste dem og se om de får samme effekt. Piller fra udlandet kan sagtens være lavet med skumle ting og sager som ikke er særlig sunde for kroppen. Det kan self. være du er allergisk måske..

Junior medlem

pillerne er lyseblå ca samme farve som mano 10 og de er ca8mm bredde og ca 1.5mm lange og så står der 10 på den ene side og hk med en oval ring uden om på den anden side og så er de fra thailand......

Medlem

Går ud fra de er de samme som dem her: http://media.photobucket.com/image/hk%2 ... azepam.jpg

Der står godt nok de indeholder 10 mg diazepam, men man sgu aldrig stole på piller fra den del af verdenen. ;)
Så de kan muligvis indeholder hvad som helst. :/

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
IMO er der mindre i ja og holder mig fra dem pga dårlige erfaringer - dog er det de bedste kopivalium på markedet.

Medlem

kemal skrev:
IMO er der mindre i ja og holder mig fra dem pga dårlige erfaringer - dog er det de bedste kopivalium på markedet.

Bedre end kopivaliumen med stemplet Mano 10, hvis du har prøvet dem? :peace:

In our memories
Brugeravatar

OrangeLenny skrev:
kemal skrev:

Lad mig omformulere - det er nogle af de bedre udenlandske blå piller. Om det er "de bedste" skal jeg ikke kunne udtale mig om. Holder mig fra kopishit.

Dedikeret medlem

hvad mener du helt præcist med "kopishit"?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Morpheus skrev:
hvad mener du helt præcist med "kopishit"?

vil gætte på han mener at det er kopi medicin og du kan aldrig vide om de egentligt indeholder diazepam og om de virkelig er på 10 mg som de burde være ;)

Dedikeret medlem

ok.... Fordi dansk stesolid er jo sådanset også kopi medicin iforhold til valium fra roche fx.. Så ville bare vide..

lige offtopic engang.. Har lige fået nogle valium fra pakistan.. Men der står roche på blister pakkerne.. og der står det "R" der med cirkel rundt om.

Det hele ser MEGET proffesionelt ud og roche mærket er identisk med det vi ser her i DK.. Og licins nummeret på blister pakkerne er også rigtige.

Men skriften på den ene blister er lidt større end skriften på den anden.. har 2 med 10 stk i hver.. Det undrer mig lidt.. Men jeg kender smagen af diazepam og der er ingen tvil om at de indeholder diazepam..

Men hvis der er nogle herinde der kender dem så må meget gerne skrive tak.. kan desværre ikke sende billeder.. ligner amerikanske roche blister på en prik, der står dog noget på pakistansk der på..

In our memories
Brugeravatar

OrangeLenny skrev:
kemal skrev:

Bedre end kopivaliumen med stemplet Mano 10, hvis du har prøvet dem? :peace:

Kan nu se at jeg har været lige lovligt hurtig - har hele tiden snakket om mano 10. Dem på billedet har jeg aldrig set.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 8700,where hope goes to die.
Morpheus skrev:
ok.... Fordi dansk stesolid er jo sådanset også kopi medicin iforhold til valium fra roche fx.. Så ville bare vide..

lige offtopic engang.. Har lige fået nogle valium fra pakistan.. Men der står roche på blister pakkerne.. og der står det "R" der med cirkel rundt om.

Det hele ser MEGET proffesionelt ud og roche mærket er identisk med det vi ser her i DK.. Og licins nummeret på blister pakkerne er også rigtige.

Men skriften på den ene blister er lidt større end skriften på den anden.. har 2 med 10 stk i hver.. Det undrer mig lidt.. Men jeg kender smagen af diazepam og der er ingen tvil om at de indeholder diazepam..

Men hvis der er nogle herinde der kender dem så må meget gerne skrive tak.. kan desværre ikke sende billeder.. ligner amerikanske roche blister på en prik, der står dog noget på pakistansk der på..

Jeg er i besiddelse af nogle magen til. Samme underlige ting med forskel på skriftstørrelsen på blisterpakkerne,undrede osse mig en del. De virker ret godt,men synes ikke at eén af disse kan sammen lignes med 5 af de danske 2-mg´s Stesolid,virkningsmæssigt. Jeg har ikke oplevet noget skummelt omkring bivirkninger endnu,men folk må jo selv vurdere om det er risikoen værd. For den er der jo altid med import fis,som det allerede er nævnt tidligere. Danske Benzo´er FTW.

Dedikeret medlem

mange tak for svaret Smokémon. Nej jeg har også ædt dem imellemtiden, og de virker... Men dansk diazepam medicin virker nu allige en del bedre! Synes faktisk det er lige før Manodiazo pillerne stikker dem her hvis de ikke gør..

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Udkanten af Aalborg.
Jeg kan kun tale for mig selv men, sidste år havde en af mine venner en masse valium med hjem fra Thailand. De fejlede ingenting og virkede efter hensigten, men hvis du ikke er tryg ved at tage dem du har fået fat i skal du selvfølgelig lade være.

Dedikeret medlem

fx. følte jeg mig tryg nok ved smagen af disse piller da jeg godt ved hvordan ren diazepam skal smage.. Men der kan selfølgelig være så meget andet i, men det smager IKKE sådan.. Smager nermere såmom der kun er ca. 2 mg diazepam i hver og resten hjælpestoffer..Men ja man ved jo aldrig.. Jeg kender desværre ikke de piller som du har fingrene i wiibroe.. Sorry fordi jeg er gået så meget offtopic. det var kun fordi jeg ville høre om nogen havde haft efaringer med de pakistanske såkaldte "Roche Valium" som jeg havde..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]