Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 21:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem

Der er et eller andet helt galt her. CoA du vil ikke acceptere at kalde det ufornuftigt at tage stærke opioder 3 dage i træk hver uge?
Der findes værre helt sikkert, men findes muligheden ikke for at lade være? Ens verden skulle jo helst bestå af mere end at tage narko og vente på at tage narko. I min verden er det helt ude af propertione og på ingen måde god HR. Selvfølgelig skal der tages hensyn til at folk vil eksperimentere og hjælpe med at gøre netop det så sikkert som muligt er grundlaget for denne side. Men for helvede det kan da ikke være fornuftigt at tage opioder 3 gange om ugen, og så i træk, det må vi sgu kunne blive enige om.

Mvh
Anarkrig

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jamen det ER da lækkert at tage Ketoganer(og mange andre Opioider),men kort fortalt,hvis du fortsætter som du gør,vil du blive en af de mange der er havnet i statistikken som Junkies.Det er så skide let og nemt i starten når man tager Opioider,men regningen kommer og banker på,og i dit tilfælde vil den være der som et søm meget hurtigere end du selv er klar over.Man tror man har check på det..
Jeg var FULDSTÆNDIG sikker på jeg havde check på mit forbrug,og jeg VIDSTE MED MIG SELV at det skulle jeg sq nok ordne.Desværre kostede det mig mange års liv som junkie.
Hvis dit indlæg er alvorligt,så er du meget hurtigt ved at blive afhængig af Opiater.Trust me.. :!:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Anarkrig - Jeg skriver jeg ikke kan se hvad der er i vejen med at gøre det. Der bliver indtaget så lidt at det næsten er ligegyldigt - dog er det dumt at blæse 3 dage i træk. Hvis man har styr over det man laver, så sker der ikke noget ved det - hvis man er let at lokke i fordærv er det nok ikke det smarteste at gøre på længere sigt - men kan sagtens acceptere at nogen synes det er ufornuftigt at tage stærke opiater (100mg morfin) fordelt på en weekend - men derfor kan jeg stadigvæk godt synes at der intet skulle ske ved det - det jo ikke fysisk det går galt - det er jeg 100% sikker på. Psykisk er noget andet - men med så små doser, så det jo ikke engang hele dagen han er skæv - det max om aftenen - hvis det nu var hele dagen - 3 dage i rap - ja så blev man nok lidt mystisk efter nogle år, sådan at rende rundt i morf land 72 timer om ugen - det heldigvis ikke tilfældet her.

Måske er det bare mig den er gal med - fordi jeg kan heller ikke se noget forkert i at ryge fede en hel weekend, eller ryge en fed hver dag - har et andet syn på det der åbenbart.

PLUR

Medlem

Geografisk sted: kbh
nu så jeg et sted i tråden der var en der samlignede 5mg ketogan med 10mg morfin, men så kan jeg bare ikke forstå jeg får langt bedre effekt af en ketogan end 2x10 mg morfin, ketogan rusen føles meget mere behagelig end morfinen, men er det noget jeg bare går og bilder mig ind eller er det pga det andet stof der også er tilsat ketoganen, og ville jeg kunne få samme effekt ved at tage morfin med noget muskelafslappende???

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Morfin er altid (næsten) noget hø at indtage oralt.Det har noget at gøre med en utrolig dårlig bio tilgængelighed når det skal igennem leveren.Det er dog individuelt.
Ketogan ER et af de bedste Opioder IMO at knalde ud på.Det er noget andet når du er blevet hooked,men så er der meget der er ændret,så sørg for ikke at blive det. :D

Medlem

Geografisk sted: kbh
ja det er rigtigt nok, syns også jeg er forsigtig, men bortset fra det tror du jeg kunne gøre tricket med morfin og muskelsfslappende, så det minder mere om ketogan

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Jylland
Der er rigtigt mange her inde der skriver hold dig væk fra metadonen kan jeg se.. Det er jeg faktisk også ening i, men det er ikke fordi metadon er meget stærkere på den måde.. personligt synes jeg rusen er MEGET dårliger!! Men metadonen er lumsk som du kan læse.. mange dør fordi de redoserere på den (Min kamerat er lige død pga. metadon).. Og det du skriver med at metadonen altid er der, er fordi narkomanerne som for den altid gerne vil af med den så de kan få byttet til fx. ketogan, heroin benzodiazepiner osv. sådan er det i hvert fald i de fleste tilfælde.. Men Men.. PAS På ganerne!!! Jeg har selv været stik narkoman og har været det hele igennem.. Lige netop med afængighed synes jeg ketogan er den allerværste!! Værerer end heroin! I starten synes jeg heller ikk der var noget galt med sådan en 3 stykker der faktisk lige præcis engang imellem.. Men jeg endte hurtigt på noget der hed 20 mindst.. plus jeg intog benzoer som en gal!, plus mit forbrug af hash og andre opioder/opiater sammen med ketoganen.. jeg kunne faktisk aldrig få nok.. Jeg spoppede kun ved antallet af 20-25 ketoganer fordi der ikk var flere eller ikk havde flere penge..
alt i alt er det selvfølgelig op til dig selv hvad du gør men pas på du kan virkelig ende med at brænde dig!!!!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Morpheus> Din kærlighed til opiater, er det en som du vil beskrive som normal eller er du ekstra følsom overfor lige netop denne gruppe stoffer?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Jylland
Jeg er extra følsom vil jeg selv sige.. Fx. mit navn Morpheus hentyder også lidt dertil..

Medlem

Jeg vil dog påstå, at det er meget en tilvændingssag. Self er der tolerance, men efterhånden som man kommer igennem nogle ture med opioder, begynder de efter tolerance perioden af virke kraftigere. Gør det sjældent, men kan godt hygge mig en aften med en halv 10 mg's dak. Det er som om der både er en tolerance og en tilvænding/opbygning af behov.

Offtopic: Og nu hvor muligheden er der, mange tak Morpheus dine første håndserfaringer er guld værd, og det er reglen mere end undtagelsen, at du er den der bidrager med det råd, jeg har haft ledt efter.

Mvh
Anarkrig

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]