Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 08:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Faret vild i hampen
Hey allesammen.

Jeg har længe gerne villet tabe mig og har derfor prøvet mange forskellige midler.
Jeg har selvfølgelig prøvet at spise sundt men, da jeg lever ret ustruktureret og sjældent er hjemme er det svært at spise rigtigt på de rigtige tidspunkter. Jeg har også prøvet THERMA POWER Hvilket heller ik gør nogen speciel forskel udover jeg får ondt i kroppen.
Så jeg valgte at gå til lægen og få slanke piller i håbet om det var en mirakel kur. På en måned har jeg tabt 1 kg. Det er bare ik hurtig nok for mig.

Det er nu kommet mig for øre at man kan sprøjte noget ind i kroppen som, gør man taber sig usædvanligt hurtigt. Det skulle være noget der er i forbindelse med steroider der så bare gør du taber dig istedet for at bygge muskler.

Det kunne være fedt hvis der er nogen der kender nogle navne eller har erfaring med det !! Både positivt og negativt.

M.v.h. Misse"

Medlem
Brugeravatar

Den eneste holdbare måde, at tabe sig på, er at spise sund og træne :).
Den kan da ikke være så fandens svært, selvom du ikke er hjemme tit.

Insane psychedelia user!

usling skrev:
Den eneste holdbare måde, at tabe sig på, er at spise sund og træne :).
Den kan da ikke være så fandens svært, selvom du ikke er hjemme tit.

Mon ikke det opsumerer så godt som alles holdning? "Hvis du ønsker dig regnbuen, må du finde dig i regnen."

Site Admin

Hvis du vil tabe dig, kan jeg på det kraftigste anbefale "CrossFit" træning. Det er ultra motiverende, hårdt og giver resultater hurtigt. Der er flere centre i København der tilbyder det.

MVH
KenIshii

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Det findes også i Århus kan jeg lige supplere med. Har selv lige læst om det for nylig, og overvejer at starte til det selv.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Misse" skrev:
Hey allesammen.

Jeg har længe gerne villet tabe mig og har derfor prøvet mange forskellige midler.
Jeg har selvfølgelig prøvet at spise sundt men, da jeg lever ret ustruktureret og sjældent er hjemme er det svært at spise rigtigt på de rigtige tidspunkter. Jeg har også prøvet THERMA POWER Hvilket heller ik gør nogen speciel forskel udover jeg får ondt i kroppen.
Så jeg valgte at gå til lægen og få slanke piller i håbet om det var en mirakel kur. På en måned har jeg tabt 1 kg. Det er bare ik hurtig nok for mig.

Det er nu kommet mig for øre at man kan sprøjte noget ind i kroppen som, gør man taber sig usædvanligt hurtigt. Det skulle være noget der er i forbindelse med steroider der så bare gør du taber dig istedet for at bygge muskler.

Det kunne være fedt hvis der er nogen der kender nogle navne eller har erfaring med det !! Både positivt og negativt.

M.v.h. Misse"

Som sagt. Det eneste som hjælper på længerevarende sigt er altså at ændre leve stil. Du skal spise sundt, og lave noget mere fysisk. Og så husk at droppe sodavand, hvis du drikker det. Det er virkelig en killer! Du skal virkelig være opsat på at tabe dig, før det kan lykkes. Og så holde fast! Selvom det ikke altid er sjovt, ikke at må spise alt det dejlige. Men du bliver lykkelig når kg rassler af.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Easy comes, easy goes.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det kaldes HcG

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Portuz skrev:
Det kaldes HcG

You're probably right, dog er "diæten" afgørende for udfaldet, hCG'en gør det ikke ad sig selv :)

Misse": Læs her:
hCG kuren

Medlem

Har også dyrket crossfit i et halvt års tid, det er uden tvivl den hurtigste vej til sixpack jeg har prøvet til dato (har dyrket bodybuilding, olympisk vægtløftning, styrkeløft, gymnastik og løbetræning - alt sammen kun på motionsniveau). Men hvis du vil tabe dig skal du gå sulten i seng hver aften, og være sulten mellem hvert måltid, det er meget belastende skal jeg hilse og sige, ligesom at skulle tisse hele tiden. Hvis du ikke kan klare det kan du nok heller ikke klare crossfit...

Site Admin

balle skrev:
Men hvis du vil tabe dig skal du gå sulten i seng hver aften, og være sulten mellem hvert måltid, det er meget belastende skal jeg hilse og sige, ligesom at skulle tisse hele tiden. Hvis du ikke kan klare det kan du nok heller ikke klare crossfit...

Ej vel? Fordi man ikke kan leve fanatisk kan man vel godt klare at fyre den af til træning i ny og næ. Det er garanteret bedre end at slet ikke træne og spise usundt :) Jeg spiser alt hvad jeg lyster og får stadig en sixpack af stål af det crossfit! Effektive sager må man sige :-D

MVH
KenIshii

Insane psychedelia user!

Jeg vil bare lige sige, at Crossfit-kulten har også nået det jyske. Det er såvidt jeg ved muligt at træne i Aalborg og Århus. Jeg tar en introtime i næste uge :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
balle skrev:
Har også dyrket crossfit i et halvt års tid, det er uden tvivl den hurtigste vej til sixpack jeg har prøvet til dato (har dyrket bodybuilding, olympisk vægtløftning, styrkeløft, gymnastik og løbetræning - alt sammen kun på motionsniveau). Men hvis du vil tabe dig skal du gå sulten i seng hver aften, og være sulten mellem hvert måltid, det er meget belastende skal jeg hilse og sige, ligesom at skulle tisse hele tiden. Hvis du ikke kan klare det kan du nok heller ikke klare crossfit...

Det med at gå sulten i seng er da noget fis at sige. Som nogle her på boardet ved, er jeg stadig på min kur. Og jeg har tabt 4.6 kg nu, på et par uger. Blot ved at lave min kost om, og cykle 10km om dagen. Jeg går ALDRIG sulten i seng. Til gengæld spiser jeg dobbelt så meget som jeg gjorde før, bare sundere ting.

Medlem

Geografisk sted: Ønskeøen
Bare lige for at advare dig så er der noget heddet DNP (2,4-dinitrophenol), som bruges inden for bodybuilder-verdenen. det snyder kroppen til at forbrænde en masse energi uden af den får noget ATP ud af (ved at sætte respirationskæden ud af spil). dette er pisse farligt både pga. det hurtige vægttab og en ret voldsom forøget kropstemperatur, grundet den øget metabolisme (har hørt om folk der havde en kropstemperatur omkring de 40 grader uden at have lavet noget fysisk). pointen er at der er ikke nogen smutvej til vægttab, der eneste der virker er en kostomlægning og hårdt arbejde.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Germany
drop kulhydrater ned til 5% pr dag.
spis 30-40 % umættede fedtsyrer
rest protein

INGEN CARBS EFTER KL 18

en "load-day# pr uge hvor du spiser hvad og hvor meget du vil
kan med fordel suppleres med L-Carnitin (lidt over anbefalet dosis) og omega3-fedtsyrer hvis du ikke indtar nok via din mad.

1x pr dag low cardio hver dag i uge 1
1x pr dag mid cardio hver dag i uge 2
helst inden morgenmad...... hvis det kan lade sig gøre
osv osv

kort sagt kaldes dette for anabol slankekur og kan kun anbefales! der findes ingen bedre måde at tabe sig. fedtet forsvinder meget hurtig. du kan tabe op til 1,5 fedt pr uge i starten og derefter 0,5kg rent fedt.

Admin
Brugeravatar

storken skrev:
Bare lige for at advare dig så er der noget heddet DNP (2,4-dinitrophenol), som bruges inden for bodybuilder-verdenen. det snyder kroppen til at forbrænde en masse energi uden af den får noget ATP ud af (ved at sætte respirationskæden ud af spil). dette er pisse farligt både pga. det hurtige vægttab og en ret voldsom forøget kropstemperatur, grundet den øget metabolisme (har hørt om folk der havde en kropstemperatur omkring de 40 grader uden at have lavet noget fysisk). pointen er at der er ikke nogen smutvej til vægttab, der eneste der virker er en kostomlægning og hårdt arbejde.

lol! er der faktisk stadig folk, som bruger det? :P Troede det var noget der hørte 2. verdenskrig til.

-Jimmy Carter

Medlem

Geografisk sted: Ønskeøen
jeps det bruges stadig af folk der ingen respekt har for jeres krop

Medlem

Årh hvad kan man blive knast af der der DNP ???

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
balle skrev:
Årh hvad kan man blive knast af der der DNP ???

Naaaah, nærmere kvast - det sgu ikke lige det sundeste...

PLUR

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Dr. Phibes skrev:
Jeg vil bare lige sige, at Crossfit-kulten har også nået det jyske. Det er såvidt jeg ved muligt at træne i Aalborg og Århus. Jeg tar en introtime i næste uge :D

Det sku ikke kommet til Aalborg endnu, har lige tjekket deres hjemmeside, men det skulle vist snart komme her op 8) Er da helt klart noget man skal begynde til, det lyder nemlig rigtig sundt for kroppen :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]