Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 00:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

hey jeg skal nu til at spise de første tørrede padde hatte.colombia strain har læst at 1.5 gram skulle være en rimelig portion og at virkningen skulle komme efter cirka 15 min hvad har i af erfaringer.er samtidig lidt af en hasher så er det bedst helt at lade være med at ryge inden man tager svampene.er virkningen bedre uden hash

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Når det er dit første trip er det bedst ikke at ryge hverken før, under eller efter. Det kan du altid gøre ved senere trip, når du kender virkningen af svampene bedre.

1,5 gram lyder som en fin dosis. Hvis du spiser svampene på tom mave kan det godt ske de virker allerede efter et kvarter, men vent i hvert fald en time før du vurderer om det var i underkanten, det kan sagtens trække lidt ud inden det rigtigt kommer i gang.

Medlem
Brugeravatar

Det r ligesom at køre i bil. Start med at køre rundt med koblingen i første gear (1-1.5gram). Når du så har fundet ud af at styre den, sætter du den i anden gear (2-3gram). Når du mener du har fuldt styr på det, sætter du den i femte gear (3-5 gram) og køre ud på motorvejen. Men hvis det er første gang, kan det dog godt være du skal holde dig inde for by-grænsen. Det er en god ide ikke at ryge eller drikke når man køre første gang. Selvom moderate mængder af begge på ingen måde skader dit trip, tværtimod. En joint er en glimrende ide når man skal hjemad igen.

Go tur.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Smuk analogi! :P

Personligt ville jeg ikke kimse af en joint på vej ned ad trippet.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Enig. En joint eller femogtyve når man er på vej ned igen, kan lige sætte noget ekstra fut i det hele. Det er i hvert fald min erfaring, afhængig af hvad jeg ryger :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Joints er for mig uundværlig når jeg tripper, også på svampe - jeg påbegynder aldrig et trip uden jeg er klar over
at jeg har røg nok til hele turen.
Første gang jeg prøvede psykedeliske stoffer røg jeg også fede, men jeg vil ikke råde dig/andre til at gøre det, selvom
det var en succesoplevelse for mig.

Svampe er for fede, du skal bare lade være med at æde for mange fordi de ikke lige virker med det samme, man kan sige
at hvis du behandler dem med respekt vil de gøre det samme mod dig ;)

god tur!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]