Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 21:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
SWIM og en af SWIMS venner leger lidt med tanken om at kombinere 2c-x'er - altså først efter de har afprøvet dem unmixed.

Nu ved de fleste jo godt at SWIM og SWIMS venner for det meste er ude i noget lidt far out shit og det her er ikke mindre farout - SWIM vil bestemt ikke anbefale det overhovedet - så det sagt.

Men SWIM og SWIMS ven - vi kalder dem bare A og B - det lettere.

De leger med den der tanke om at lave 2c-yatzy - altså 2c-d+2c-i+2c-c+2c-d.. 2c-dice???????

A er så ikke helt sikker på det heelt sundt, både fysisk og psykisk
B er ret så ligeglad - sådan er B, godt B ikke er SWIM

Det der generer A mest er at dosen på 2c-d er ret høj før den egentligt begynder at give den effekt som A og B godt kan lide.

2c-c der den noget lavere men 2c-i og 2c-e, der den jo ret meget lavere og siden det bare er forskellige analoger - så må de jo have en form for synergisk effekt.

Er det her direkte dumt for A og B at kaste sig ud i?
Nogle der har efaringer med det her?
Nogle der kan give et seriøst bud på hvad der sker ved at blande 4 rc's?

PLUR

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Hvilke doser har du tænkt dig at blande sammen?
Sad lige og læste lidt på bluelight om blandinger af 2c-x'er. Af hvad jeg lige har kunne læse mig frem til så skulle det at man blander de forskellige 2c-x'er gøre blandingen noget mere potent, så at der blev rådet til at tage mellem 50-70 % af den oprindelige dose.
Tror ikke det er direkte smart at blande 4 forskellige RC's sammen, under nogen omstændigheder ;)

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Vær opmærksom på, at 2C-E er en påstået MAO-B hæmmer, som kan intensivere virkningen af de tre andre stoffer i ubehagelig grad, og højst sandsynligt give symptomer på serotoninsyndrom med forvirring, rastløshed, svedeture, rystelser, anspændthed, opkast og diarré. Du vil ikke få det særlig godt, ikke de første håndfuld timer i hvertfald. Og efterfølgende tvivler jeg på du vil gøre det igen. Men nu får vi at se om du lever til den tid :)

Det er i øvrigt muligvis 2C-T-7's tilsvarende (omend stærkere end 2C-E's) MAO-hæmmende virkning, der er skyld i flere dødsfald. Overdoseringen bliver lettere med en MAO-hæmmende virkning, så pas på.

Umiddelbart ville jeg være ret forsigtig med at blande dem, og hvis jeg absolut ville blande dem, ville jeg kraftigt overveje at ekskludere 2C-E fra listen, netop pga. den tidligere omtalte fysiologiske virkning (MAO-hæmmer). Denne kan gøre mere skade end gavn. 2C-E er ikke legetøj.

2C-C har den fordel, at det ikke varer i lang tid, og har samtidig en ret overfladisk, "ædru" virkning mentalt, samtidigt med en fullblown psykedelisk virkning på synet, hørelsen og kropsfølelsen. Det føles som et meget sikkert stof fysisk såvel som mentalt, og dermed ekstremt egnet til førstegangsoplevelser. Denne yderst psykedeliske, men mentalt overfladiske virkning kombineret med den korte rusvirkning, gør 2C-C lidt mere oplagt at kombinere med f.eks. 2C-B eller 2C-I.

Personligt kunne jeg forestille mig, at jeg ville være mæt og tilfreds ved kombinationen 2C-C og 2C-B eller 2C-C og 2C-I. Ingen af disse kombinationer er afprøvet. Og hvis jeg skulle blande tre RC'er, hvilket jeg ikke har lyst til, så skulle det være 2C-B, 2C-C og 2C-I, da jeg føler de har en forholdsvis mild og kontrolleret virkning allesammen. 2C-D kan jeg ikke udtale mig om, men har så vidt jeg ved en virkning der ligger mellem 2C-C og 2C-B.

Erfaringsmæssigt har jeg haft god succes med 2C-I og LSD eller 2C-I og svampe. Jeg har hørt få meldinger fra folk der blandede 2C-C og LSD, og opnået en ret behagelig virkning. Ved kombinationer ville jeg foretrække at erstatte en eller flere RC'ere med svampe og/eller LSD. For min krop og psykes skyld. Normalt ville jeg dog bare nøjes med ét stof.

Og endeligt, så husk: Skru alle doseringerne ned til lave doseringer! Tilsammen vil de give en kraftig virkning. Fænomenet hedder synergi.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Hej

Vidste godt det ville være synergisk... Men ali fik lige forklaret at det også var direkte stupidt at gøre...

Tak for svar.

PLUR

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Argh så drop dog det SWIM pis, det beskytter hverken dig eller dine venner alligevel, men gør det blot belastende for alle der åbner dit topic at læse!
Jeg ville ikke tage chancen med alle de psykedelika på én gang.

Medlem

Nu har jeg set udtrykket SWIM blive brugt flere gange. Men hvad står det egentlig for? Betyder det undertegnede eller hvad?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Somone who isent me.

Swiy> Somone who isent you.

Medlem

Tak. Og pointen med navnet er...?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
phornuphto skrev:
Tak. Og pointen med navnet er...?

Så man ikke indrømmer at man har med ulovlig aktivitet at gøre. Det er jo ikke en selv.

... Jeg tror ikke den holder i en dansk retsal. Desuden har jeg aldrig hørt om det danske politi efterforske folk der fortæller om deres narkoindtag på nettet... Hvis de begyndte på det, ville et "SWIM" næppe stoppe efterforskningen :?

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Ali> Godt indlæg! Har du en kilde på at 2C-E og 2C-T-7 skulle virke som MAO-hæmmere?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dania
Welcome back, Ali! :D Er det ikke dit første indlæg i LANG tid?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Armaghetto skrev:

Det kan du jo sådan set selv gå ind at finde ud af, hvis du ikke vidste det. :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dania
John D. Rockefeller skrev:
Armaghetto skrev:

Det kan du jo sådan set selv gå ind at finde ud af, hvis du ikke vidste det. :)

jeg tager altid fejl af sådan noget internet halløj. synes altid der er så mange fejl i forum'er og sådan noget der.. :s
men nu begynder jeg at blive offtopic-man, lets stick to the thread :D

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
@Armaghetto: joh det er vel et stykke tid siden efterhånden :) et par år? tre? 10? hehe, tak, og godt at se du stadig er glad :)

@Prometheus: jeg har det sådan lidt forskellige steder fra, tror jeg...

Jeg synes at have læst, at alle 2C-T'erne er MAO-hæmmere, dog i forskellig grad, hvoraf 2C-T-7 og 2C-T-21 er de kraftigste (og sjovt nok de mest populære). For 2C-T-7 gælder vistnok, at det er en MAO-A hæmmer. Det kunne i hvertfald også være en interessant ting at undersøge nærmere.

En hurtig søgning på google gav denne her liste, hvor 2C-E (påstået), 2C-T-7 og 2C-T-21 står. Ellers, hvis man laver en grundig søgning, vil der nok dukke lidt info op :)

Læg også mærke til AMT og AET samt deres 5-methoxy analoger, amfetamin, methamfetamin, MDMA og PMA (para-methoxyamfetamin, siges at være møggiftig og årsagen til mange ulykker pga. ecstasy).

wikipedia skrev:
Others (selectivity unknown)

* 2C-E (purported to be MAO-B selective, pending testing)
* 2C-T-7 (occasionally implicated in accidental overdose)
* 2C-T-21 (also occasionally implicated in accidental overdose)
* 4-MTA (very dangerous due to its serotonin-releasing properties and sometimes fatal)
* 5-MeO-AMT (weakly; 5-MeO-AET is likely to be an MAOI as well)
* Amphetamine (Adderall, Dexedrine, Vyvanse) (weakly in high doses)
* AET (Monase) (weakly)
* AMT (Indopan) (weakly)
* Furazolidone (Furoxone, Dependal-M) (an antibiotic)
* Ginkgo Biloba (active constituent unknown)
* Liquorice (active constituent unknown)
* Linezolid (Zyvox, Zyvoxam, Zyvoxid) (an antibiotic occasionally implicated in drug interactions)
* MDMA ("Ecstasy") (weakly in high doses)
* Methamphetamine (Desoxyn) (weakly in high doses)
* Myristicin (found in nutmeg, parsley, and dill)
* PMA (PMMA and PMEA are likely to be weak MAOIs as well; all three are very dangerous similar to 4-MTA)
* Rhodiola Rosea (active constituent unknown)
* Siberian Ginseng (active constituent unknown)
* St John's wort (active constituent unknown)
* Yerba Mate (active constituent unknown)
* Yohimbe (active constituent unknown)

kilde: http://en.wikipedia.org/wiki/Monoamine_ ... _inhibitor

Jeg kan forresten fortælle om en kammerat, der med en kombination på 210 mg MDMA oralt efterfulgt af 36 mg 2C-E oralt op til 5-6 timer efter MDMA, fik en voldsom reaktion, der var præget af en lettere psykotisk virkning visuelt og især auditivt (og selvfølgelig mentalt) kombineret med voldsom opkast, generel forvirring, vilde svedeture, kraftig hjertebanken og en følelse af, at han var ved at dø. Han havde meget besvær med at bevæge sig uden at anstrenge sig.

De første 3-4 timer var utrolig ubehagelige, både fysisk og psykisk. Efterfølgende blev en yderst rar, spirituel, og utrolig intens virkning opnået, som blev kategoriseret som en kraftig 3+ med stærke indikationer på +4. Hvis han strakte sin arm ud, kunne han ikke se sin egen hånd, og oplevelsens plateau bestod af ånder, guder og rumvæsener nær totalopløsning i et vildt lasershow. Konklusionen var, at blandingen føltes utrolig giftig, netop pga. de høje doseringer af begge stoffer. Oplevelsen gjorde dog så stort et indtryk på ham mentalt, at han havde et stort overskud og klarsyn i uger, måske måneder efter. Selvfølgelig med en dummeflad.

Heldigvis var der nogle timer imellem indtagelserne, og det er uhyggeligt at tænke på, hvad et kortere tidsrum muligvis kunne have haft af konsekvenser ved så høje doseringer. Der var tolerance overfor begge stoffer, og opkast indenfor en halvtime efter indtagelse af 2C-E (så alt blev nok ikke optaget).

Det er dog værd at bemærke, at begge stoffer blev doseret skyhøjt. Ifølge listen er MDMA i sig selv en svag MAO-hæmmer ved høje doseringer (og selvfølgelig en potent serotonin releaser). Kombineret med, at 2C-E er et potent stof og muligvis en MAO-B hæmmer, og at både MDMA og 2C-E udøver deres primære virkning i serotoninsystemet... ja, forestil dig resten :)

Det er sjovt, for en del mennesker på nettet har faktisk beskrevet kombinationen af MDMA og 2C-E (ved lidt mere ansvarlige doseringer selvfølgelig) som værende en adgangsbillet til en +4 oplevelse. Mit råd er dog at være utrolig varsom, hvis man gør det, og helst skal man bare lade være.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]