Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 23:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: skive
skal man være glad så skal man være glad :D

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
OhImNew skrev:
Drupe > Jeg skal ikke kunne sige det med sikkerhed, men jeg vil tro omkring 4 - 500 mg. Jeg er dog ikke sikker på MDMA'ens renhed, men jeg tror jeg tidligere har prøvet nogle krystaller som har været bedre - dette kommer let knust når vi får det, men stadig lidt klumpet... Men det kan man jo ikke rigtig vurdere noget udfra.

Hvis det er nogenlunde rent er 500 mg altså en meget høj dosis, og bestemt ikke sundt for hverken krop eller hjerne. Jeg ville nok betragte trancetilstanden som et tegn på at i tager for meget. Jeg synes faktisk de fleste i denne tråd tager lidt for let på det. Pas nu på jer selv derude, jeres serotoninsystem skulle gerne fungere resten af jeres liv.

Xtreme skrev:
Jeg har aldrig prøvet det du omtaler der. Det kan måske tænkes at det ikke er MDMA du har, og istedet et RC af en art, der er og har næsten ingen MDMA været i landet det sidste lange stykke tid.

Har du været ude på en slags tourné rundt til alle større og mindre byer i Danmark og undersøgt markedet for MDMA, er du hovedimportør af stoffet til Danmark, eller måske leder af narkotikapolitiet, siden du lige har styr på hvor meget MDMA der er i landet? :lol:

Medlem

Drupe > Du har ret i at 500 mg. kan være en stor dosis hvis det er et (næsten) rent produkt - men det er jeg ret sikker på at det ikke er (i øvrigt er det ikke 500 mg. på én gang, men fordelt udover aftenen). Personligt skal jeg have omkring 200 mg. nasalt for at få det "udmærket" (med dét mdma jeg er i besiddelse af nu) - øjnene begynder at flakke en smule, humøret bedre, lidt eufori mv. Men skal højere op for at få den "hele" oplevelse. Sidst tog jeg to kapsler med hver 300 mg. MDMA i. Én kl. 22 og redosering kl. 23. Det gav mig et glimrende trip fra omkring kl. 22 - 03 el. 04.

I øvrigt oplever jeg ikke samme tilstand som min ven, men det kan naturligvis være at han er mere følsom over for stoffet end jeg er.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Drupe skrev:
Xtreme skrev:
Jeg har aldrig prøvet det du omtaler der. Det kan måske tænkes at det ikke er MDMA du har, og istedet et RC af en art, der er og har næsten ingen MDMA været i landet det sidste lange stykke tid.

Har du været ude på en slags tourné rundt til alle større og mindre byer i Danmark og undersøgt markedet for MDMA, er du hovedimportør af stoffet til Danmark, eller måske leder af narkotikapolitiet, siden du lige har styr på hvor meget MDMA der er i landet? :lol:

Ttly, jeg er hovedimportør af MDMA til Danmark, Europa, ja sågar Asien :roll:
Nej mere baseret på hvad jeg har hørt fra folk rundt i landet :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Der da massere af MDMA i landet - synes da jeg får det tilbudt fra den ene og den anden side - så MDMA, det er der nok af - men der rigtig meget der cuttet.

Sidste sommer delte mig og 3 gutter 1g ren MDMA - det resulterede i den ondeste koger - jeg kunne ikke bevæge mig overhovedet og selvom jeg havde det ret nice vidste jeg sgu godt at det ikke var det sundeste jeg havde gang i. 250mg er ALT ALT for meget og 500mg - enten så man godt hærdet med en super resistens, mdma'en cuttet eller også ved man bare ikke hvad man laver..

PLUR

Medlem

COA > Du har til dels ret i dét du skriver, men du er jo ikke et hak bedre når du begynder at påstå at det MDMA du prøvede var helt rent. Jeg tvivler på at du har fået testet det på et laboratorium, så du kan reelt ikke ane noget om kvaliteten - udover at du fik en god effekt ved 250 mg.

Er efterhånden træt af den dér "mit-narko-er-bedre-end-dit-og-i-øvrigt-er-min-far-stærkere-end-din-haha"-konkurrence som efterhånden kører her på Psy ;o)

Dedikeret medlem

Men det er jo heller ikke det manden siger.. Han siger bare at hvis der er tale om noget (formodet) ret rent MDMA, så er selv 250mg en voldsom dosis - og 500mg selvfølgelig endnu "værre".

Medlem

Culpepers > Det giver jeg ham også ret i. Men i min tråd skriver jeg jo også at jeg er næsten sikker på at det (desværre) ikke er rent, og det netop er årsagen til den høje dosis. Det var i øvrigt for at undgå en diskussion som denne, at jeg bevist valgte at undgå at skrive en specifik dosis i min første post ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Men dosen er uden tvivl grunden til tilstanden. Så for at svare på dit spørgsmål vil jeg sige at det er mere usundt at ende i en trancetilstand med kramper og det hvide ud af øjnene, frem for at have den alm. lykkerus med lidt trang til at vride sig lidt frem og tilbage.

Det siger lidt sig selv at høje doser er mere usundt end moderate doser. Det burde man også kunne mærke på kroppen næste dag. F.eks læber, kæber, velvære og humør.

Det er alm. kendt at man på høje doser mdma kan ende med at ligge og vride sig i ekstase, samtidig med at det spænder i kæberne og det hvide vender ud af øjnene.

Det sker oftest for folk som tror at mdma skal indtages som om det var et amfetamin produkt på 30% amfetamin og 70% kreatin, eller for folk der bare ikke kan få nok. :P

Jeg holder mig selv fra så høje doseringer / det ekstreme ekstase øjeblik, da jeg tror at man ser nøjagtigt lige så grim ud, som hvis man endte i en livstruende situation ved OD.

Junior medlem

Geografisk sted: kbh
Den tilstand du beskriver lyder lidt som et "petit mal" en epilepsiform som kendetegner sig ved at folk bliver fraværende i en kort periode, men ikke som ved grand mal går i ukontrolerede kramper. Jeg tror ikke nødvendigvis at din ven lider af epilepsi, da flere nu har rapporteret om lignende reaktioner, men det er da lidt interessant at MDMA kan inducere en sådan reaktion.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hej Ohimnew

Glemte at sige det MDMA var EZ-testet..... Marquis, instant over i sort/lilla.
Krystallerne var store, gulbrune og ja, smagte virkelig meget af MDMA.
Så man kan altså godt vide hvad man tager uden at få det lab testet.

Hvis man både har Marquis - Mecke - Mandelin og White sættene, så kan man checke sit knark for det meste og så har man faktisk en ret god ide om hvad man tager :)

PLUR

Medlem

Vi har før haft disussioner om hvilke doser man skal holde sig på med MDMA. Jeg synes ikke man entydigt kan sige 500mg er for meget. Folk er forskellige og med de argumenter som OhImNew fremfører (cuttet, folk reagerer forskelligts osv), kan jeg kun være enig.

Men 500mg kan godt være for meget for vennen når han reagerer sådan.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Child of Aum skrev:
Hvis man både har Marquis - Mecke - Mandelin og White sættene, så kan man checke sit knark for det meste og så har man faktisk en ret god ide om hvad man tager :)

Måske lidt ot; men er de EZ test stadig lige pålidelige i disse RC-tider? Mange RC's er jo i mere eller mindre grad direkte analogier (eller hvad den korrekte kemiske betegnelse end er) af de kendte stoffer.... Og jeg kunne godt frygte at netop MDMA, som i længere tid har været (er) meget svært at finde for mange, ofte bliver erstattet af diverse RC's som er importeret inden de bliver ulovlige :?

Hmm med ovenstående i tankerne, kan man ikke lade være med at tænke på forbuddet er direkte farligt for folkesundheden :-(

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det MDMA jeg snakker om er fra sidste sommer :) Har ikke taget mdma i år, men er blevet tilbudt det - også i krystaller, samme udseende og lugt som sidste år - ved ikke om nogle af RC'sene lugter som MDMA, hvis det tilfældet - ja så kan det jo godt være noget andet.

Men nej, Marquis er så godt som ubruglig - vil så meget hellere have et extreme Kit - det kan identificere det meget mere præcist end marquis alene... har jo en del at sige om aminet er primært eller sekundært.

PLUR

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Child of Aum skrev:
Det MDMA jeg snakker om er fra sidste sommer :) Har ikke taget mdma i år, men er blevet tilbudt det - også i krystaller, samme udseende og lugt som sidste år - ved ikke om nogle af RC'sene lugter som MDMA

Nu lugter MDMA jo ikke af noget, så det er nok synteserester eller et opløsningsmiddel du kan lugte (ad!) - og disse urenheder kan jo teoretisk også findes i diverse RC's, så lugten kan du ikke bruge til ret meget i forbindelse med identifikation.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Xtreme skrev:
OhImNew skrev:
Drupe > Jeg skal ikke kunne sige det med sikkerhed, men jeg vil tro omkring 4 - 500 mg. Jeg er dog ikke sikker på MDMA'ens renhed, men jeg tror jeg tidligere har prøvet nogle krystaller som har været bedre - dette kommer let knust når vi får det, men stadig lidt klumpet... Men det kan man jo ikke rigtig vurdere noget udfra.

Men tak for svarene - det har beroliget mig lidt.

4-500mg er altså også en pææænt stor dose :)

Det kommer jo så igen an på hvor rent det var.
Jeg kan huske for 1 år siden hvor der flød med de lækre MDMA krystaller, der skulle jeg ikke have mere end 120 mg, så jeg var virkelig
i det hyggelige hjørne. ;)
Det "MDMA" man finder de fleste steder nu ligner jo gadeamfetamin med et lille glimt af noget krystalagtigt pis. Jeg gider personligt
ikke selv suge det hvis det ikke er krystaller.. Ved ikke hvorfor, men tror bare jer har en idé om at det så er noget låårt. :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Drupe - jeg synes eller MDMA lugter mistænktsomt meget som det smager - men det nok bare mig så...
Krystallerne lugter ikke nej, men knus dem og så synes jeg da de lugter - men igen det nok bare mig så.

PLUR

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]