Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 15:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

God Skunk skulle meget gerne være bedre end Hash.Okay der ER rigtig go Hash en gang imellem,men det er ikke tit,og så koster det en formue.Det var bl.a grunden til jeg begyndte at dyrke selv.God hjemme dyrket Skunk slår det meste Hash.

Medlem

Geografisk sted: Helt væk
God skunk slår det meste standart hash... Men hvem (udover teenagere der ikke kan få fat på andet) ryger det?
Når man laver hash af pot eller skunk frasortere man jo en stor del af plante matrialet, så der hovedsagligt kun er trichomes tilbage, som man så presser sammen til hash. Der igemmen opnås der jo en højere potens og thc indhold ind der er i skunk eller pot...

Jeg forstår ikke at du skriver at det ikke så tit er til at få fat i god hash, jeg bor selv på amager som dig og har ikke noget problem med at finde hash som er kraftigere ind skunk til billige penge her....

Junior medlem
Brugeravatar

Jeg synes nu også bedst om skunk..Det er ikke tit at jeg ryger noget hash, som har den lækre virkning som skunk (og jeg ryger IKKE dårlig hash). Jeg tror muligvis det har noget at gøre med at "tørre" forholdende i Feks. Marokka ikke er så gode som i privaten. De fleste planter ligger jo og tørrer i solen der hvor hashen bliver masseproduceret, hvor derimod skunk som har tørret under optimale forhold og curret på glas er en FRYD og direkte LÆKKKKKEEERRT at ryge..
Intet ondt or om HASH, men hjemmedyrket skunk slår det meste hash der findes i DK. IMO

Medlem

Jeg vil godt give dig ret i at skunk giver en mere high og lækker skævert ind hash, men jeg syns ikke man bliver lige så "ramt" af skunk som af hash. Der med mener jeg også at hash er stærker

Dedikeret medlem
Brugeravatar

EXJUNKIE skrev:
Jeg synes nu også bedst om skunk..Det er ikke tit at jeg ryger noget hash, som har den lækre virkning som skunk (og jeg ryger IKKE dårlig hash). Jeg tror muligvis det har noget at gøre med at "tørre" forholdende i Feks. Marokka ikke er så gode som i privaten. De fleste planter ligger jo og tørrer i solen der hvor hashen bliver masseproduceret, hvor derimod skunk som har tørret under optimale forhold og curret på glas er en FRYD og direkte LÆKKKKKEEERRT at ryge..
Intet ondt or om HASH, men hjemmedyrket skunk slår det meste hash der findes i DK. IMO

Du sammenligner simpelthen hjemmedyrket skunk, med kommercielt hash ?
Det gir jo nada mening.. Hva så med det meste kommercielle "skunk" ? som knap nok er modent til at blive høstet og stadig smager af pest, er det bedre end hjemmelavet hash ? Nej vel.

Junior medlem
Brugeravatar

cake skrev:
EXJUNKIE skrev:

Du sammenligner simpelthen hjemmedyrket skunk, med kommercielt hash ?
Det gir jo nada mening.. Hva så med det meste kommercielle "skunk" ? som knap nok er modent til at blive høstet og stadig smager af pest, er det bedre end hjemmelavet hash ? Nej vel.

Nej selvfølgelig ikke?
Jeg ved godt at hash kan være ligeså godt, hvis ikke bedre end skunk.

Jeg taler bare af erfaring og hvad jeg får fingrende i..
Hvor jeg handler er det meste skunk bedre end hashen, selv når jeg handler brunt på staden...

Hashen er tit mere potent, men dog ikke så lækker.
Overså du mit IMO ? :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

EXJUNKIE skrev:
Nej selvfølgelig ikke?

Hvor jeg handler er det meste skunk bedre end hashen, selv når jeg handler brunt på staden...

Jeg påpegede blot at din sammenligning ikke gir nogen mening :P

Hvis du tager noget skunk ikk ? så laver hash på halvdelen af det. Hvilket produkt vil være mest potent ? skunken eller hashen ? Hashen selvfølgelig, da det er et koncentreret produkt.
Man kan jo ikke sammenligne kvalitets skunk med skod hash for så at konkluderer at "skunk > hash" :)

Udover det så tror jeg grunden til du finder at skunk > hash, nok er at det meste kommercielle hash jo, som du jo siger, er behandlet "forkert", altså at meget af THC'en er omdannet til de mindre psykoaktive cannabinoider som f.eks. CBN ved at blive udsat for lys og ilt, varmepresset etc. :)

og nej jeg overså ikk dit IMO, jeg ignorerede det bar :P

Peace

Medlem

cake skrev:
... nej jeg overså ikk dit IMO, jeg ignorerede det bar :P

Peace

:lol:

Junior medlem
Brugeravatar

cake skrev:
EXJUNKIE skrev:
Nej selvfølgelig ikke?

Jeg påpegede blot at din sammenligning ikke gir nogen mening :P

Hvis du tager noget skunk ikk ? så laver hash på halvdelen af det. Hvilket produkt vil være mest potent ? skunken eller hashen ? Hashen selvfølgelig, da det er et koncentreret produkt.
Man kan jo ikke sammenligne kvalitets skunk med skod hash for så at konkluderer at "skunk > hash" :)

Udover det så tror jeg grunden til du finder at skunk > hash, nok er at det meste kommercielle hash jo, som du jo siger, er behandlet "forkert", altså at meget af THC'en er omdannet til de mindre psykoaktive cannabinoider som f.eks. CBN ved at blive udsat for lys og ilt, varmepresset etc. :)

og nej jeg overså ikk dit IMO, jeg ignorerede det bar :P

Peace

Jeg sagde også at hash sagtens kunne være bedre end skunk i mit 2 indlæg.
Det er dog sjældent JEG støder ind i det :)
Roder tit rundt idet når jeg skal formulere mig selvpå tekst ( VUC here i come) :)

Og peace til dig også.. :peace:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køb En Havn
Jeg syntes ellers jeg havde læst et sted, at det var skunk / Kush der indholdt det største procent THC (tror ca det var op til 25%. Og hash var op til ca 12 %.
Tror jeg læste det i en bog, da jeg havde projektopgave om stoffer. Må indrømme, at jeg ikke husker specielt meget fra den uge :P

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Men hvis du så tager den skunk med højeste procent THC og laver hash af den, så ender du med et produkt der er mange gange stærkere...
Filtrerer du korrekt og perfekt, så kan du komme op på omkring 99% THC i hashen.
Hvilket må siges at være ganske stærkt...

Moderator
Brugeravatar

Tror ikke 99% THC's hash er en særlig lækker oplevelse. Desuden tvivler jeg også på at du vil kunne skille resten af cannaboiderne fra THC'en. Det stærkeste cannabis produkt jeg har stødt på er budder, der er reporteret om op til 99.6% THC, CBN og CBD. (http://www.cannabisculture.com/articles/3589.html) Men har aldrig hørt om naturligt cannabis produkt på så høj THC-procent, men kunne godt forestille mig, der kunne fremstilles så rent et produkt syntetisk.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det var nu også mere tænkt som en teoretisk situation.
Teoretisk er der jo intet i vejen for at producere 100% THC-holdig hash. I praksis er det dog noget nær umuligt...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]