Substans/er: 120'er
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden
Dosering og anden informaton om substanserne½ g 120'er. god hash
Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.lidt berusset. meget glad men meget træt. ingen form for sygdom eller lignende
Triprapportenjeg kom over til min ven D. efter at have drukklet nogle pils med nogle andre venner
. jeg kom hjem til D og vi begyndte at finde vores klump frem på 3 g. jeg begyndte at lave mixen på gryde. og tænkte lidt på at det blev niko, men jeg var lidt stiv og havde bare lyst til at ryge så jeg tænkte ikk længere over hvor meget niko der var tilbage i tobakken.
vi gik ud på en bænk i hans hæve og fyrrede op for bongen. D havde allerede røget en pind før på dagen og synes at mixen var lort (for meget nikotin). Da han havde røget meget lidt af hovedet gad han ikk at have mere.
jeg tog bongen og sugede resten. det var ekstremt niko mix og jeg chokede lidt. jeg begyndte at savle og synes at mit syn blev slørret.
da vi havde røget hovedet gik vi ind for at spise nogle chips og drikke noget juice. det har aldrig været så dejligt at få noget juice. chipsene var også fantastiske.
efter lidt tid fandt jeg min plads i sofaen. jeg lagde mig ned og lå op af en masse pudder. Jeg fik øje på en "harry" (dsb bamse) og rev den ned fra sofa kanten. jeg begyndte at flætte fingre med den og det føltes som om den hønder var en ørken og dens pels var en jungle. efter noget tid tænkte jeg "hvad fuck har jeg gang i?" jeg smed den ned på gulvet og blev sur på bamsen.
da klokken var ved at blive 01. begyndte hele min krop at lave vibrationer og hele min krop sov men jeg kunne stadig se og bevæge mig. det føltes som om jeg sov. og at jeg var i en anden verden. men jeg var vågen og kiggede bare rundt i D's stue. D gik på toilet og jeg blev liggende i sofaen og kiggede på min tommeltot. jeg kunne instille mine øjne til at gå tæt på min finger og til at gå væk fra den. jeg så meget optaget på min finger og fandt ud af at det var direkte åndsvagt det jeg havde gang i, hvorfor fanden
Da D var kommet tilbage føltes min krop helt følelsesløs. jeg var ude i rummet og D's stue var himlen. jeg dog kigge på sin finger istedet for at se south park?fløj rundt i et univers uden for jordens kredsløb. D blev til en planet som jeg kunne snakke med. det var som om jeg var en slags gud, som herskede over D som var blevet til jorden.
da klokken var blevet omkring 02.30-03.00 begyndtejeg at gå ind i min krop og det var som om at jeg var en lille organisme som sad inde i min krops styre central. jeg kunne styre mit blod, mit snot og min hjerne 100%. jeg kiggede ud af to enorme vinduer som var mine øjne.
da klopkken var blevet 03. begyndte jeg at frygte at jeg aldrig ville kunne komme ud af denne verden. ville jeg være en gud for altid? ville alle mennesker blot være planeter i mit univers? hvad skulle der ske? hvad skulle jeg gøre? jeg stilte mig selv en million spørgsmål. med et faldt jeg i søvn og vågnede først da klokken var 06 om morgenen. jeg var helt rundt på gulvet men jeg var kommet ud af den underlige verden.
undskyld mine dårlige formuleringe og sådan. jeg er ved at falde i søvn:D