Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 21:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Min vens situation lige nu er således:

Indtog ~25-30mg 2c-b lørdag nat/søndag morgen

Syn under 2c-b: Skiftende farver, flakkende billeder, da jeg lukkede øjnene fik jeg nogle CEV's hvor jeg blev revet rundt i en farverig portal, tiden gik somme tider i slowmotion - både lyden og synet.

Syn i dagene efter 2c-b: når der ikke fokuseres med øjnene, begynder alt det visuelle at hakke rundt i små hak, som om det havde lav FPS. Alt bevæger sig lidt rundt. Bliver ekstra slemt hvis cannabis bliver indtaget.
Og når det bryder ud, bliver mine pupiller markant større.

Jeg er farveblind, hvis det kan have nogen indflydelse.
--

Har selvfølgelig tænkt mig at søge rundt omkring efter mere information omkring problemet, men hvis nogle herinde har erfaringer eller viden om det, må de meget gerne komme med dem.

Tak på forhånd.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
Hppd måske, det er ærgerligt, men det går nok væk snart.
Hvis de bliver hængende synes jeg du skal blive venner med dem.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Jeg har selv oplevet "visuels" efter 2c-b trips, især hvis det har været en stor dosis, som regel viser de sig som bølger i periferien af mit synsfelt.
Det går altid væk efter en dag eller to, hvor lang tid siden er det du trippede?

EDIT: Kan jo se det var i søndags din ven trippede og så lang tid har mine synsforstyrrelser aldrig varet.

Junior medlem

Jeg har nogle gange oplevelser med at jeg ved indtagelse af cannabis i dagene/ugerne efter indtagelse af diverse psychedelika.. oplevet af det fremprovokere mønstre og andre små synsforstyrrelser.. i starten var jeg bange for det gvar hppd... men jeg har fundet ud af det kun sker sammen med cannabis indtagelse og kun engang imellem så regner derfor ikke med det er tilfældet.. kan være din ven skulle prøve at droppe tjalden et par uger og se hvad der sker.. :) bare en idé! :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]