Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 22:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: kbh
jeg har fået noget ketogan til injektion 10 ampuller a 10mg, men er der noget med at det SKAL i en vene, og hvis ja hvorfor..'
jeg vil ikke forsøge mig med at skyde det i en vene, så er det helt værdiløst så, eller er der andre måder jeg så kan bruge det, oralt feks??

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Du kan sagtens drikke det eller skyde det op i røven ;)
Angående dosis, så er startsdosis for folk der ikke er opiodtolerante 5-7mg.

Jeg synes det er godt du holder dig fra IV administration... Det kan være farligt.

Medlem

okay synes bare jeg hørte nogen sige man kan miste en arm!!!
er det kun hvis man forsøger at ivé det og rammer forkert???

Medlem

når du siger op i røven er det så i stikpille, eller i musklen??
Undsyld hvis jeg spørger dumt, men vil ikke risikere noget..

Medlem

lige en tilføjelse, som er vigtig jeg skal ikke trippe på det, men smertedækkes, ved en dosos som svarer til en normal tablet a 5mg.
Hvis jeg kan helt undgå at stikke, så vil jeg det... Det vil være perfekt hvis det kan indtages oralt (det er rigtig ijektionsvæske som de bruger på hospi)

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
hvis jeg var dig ville jeg bare drikke væsken. Hold dig fra IV injektion.

Medlem

er der nogen bivirkniger ved at drikke inj væske som der ikke ville være ved at indtage tilsvarende tablet?? hva dose skal jeg have som svarer til en alm 5mg tablet??

Medlem

chazzi skrev:
er der nogen bivirkniger ved at drikke inj væske som der ikke ville være ved at indtage tilsvarende tablet?? hva dose skal jeg have som svarer til en alm 5mg tablet??

Nej der er ingen bivirkninger ved oral indtagelse fremfor iv.

Du tager 1 af dine 10 ampuller, som hver indeholder 10mg. Der af tager du så halvdelen og sprøjter ned i et glass og drikker. Det vil svare til at indtage 5mg i en tablet.

Medlem

Lange mange tak, det var præcis det svar jeg søgte

Medlem

¨nu fik jeg så lige kigget ordenligt på pakken, det er så lige 7 år over udløbsdato?? skal det ikke smides lige i hovedet på leverandøren igen??? oder was??

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hvis der er tale om en steril væske som skal bruges til IV, så vil jeg mene at der er god grund til at få det byttet til noget nyt hvis du har mulighed for det.
Jeg ved dog ikke hvor hurtigt bakteriedannelse forekommer, men 7 år er alligevel en del år.

Igen havde jeg nok været ligeglad, hvis det er en uåbnet flaske/ampul, og jeg havde lyst til at IV'e det.

Rettelse: Læste lige tråden igennem, og fandt ud af at du har tænkt dig at drikke det. Det kan du vist roligt gøre uden nogen bekymringer.
(Måske du kan redde dig noget tyndskid, hvis du er uheldig? :mrgreen: )

Medlem

Griner, okay det må jeg huske at takke ham for, gratis tyndskid med i prisen!!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Jylland
synes du er fornufting...l Men synes godtnok desværre det er meget spild at tage det oralt fx.. hvis det er danske almindelige Ketogan ampuller ville jeg hvis jeg var dig vælge at tage det i m. (i muskel) Ville nu selv tage det IV.. Men det vil jeg ikke anbefalde dig..

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
@Morpheus: Ofte er spild jo ikke nogen særlig vigtig parameter når det gælder narko. Det vigtigste er at rusen bliver lækrest og riskoen for skader/afhængighed bliver minimeret. Ellers ville alle jo skyde alle deres stoffer IV, sniffe deres vodka og ryge deres hash på bong ;)

Medlem

Fuuck hvor det brænder i halsen , det smager som en sur vodkashot og må sige at jeg tror noget af effekten er dampet af!!
morpheus grunden til jeg ikke vil tage det im er fordi jeg har hørt noget om det er meget vævsskadeligt, men er det overhoved rigtigt, må sige at det ikke er værd at tage oralt, måske pga datooverskridelsen, men får meget bedre virkning at en alm tablet, men det er desværre ikke tilgængeligt i øjeblikket.
Så tror det ryger i skralderen.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Smager det af alkohol? - Lyder gæret!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Jylland
UNdsyld mig , men jeg kom til at udtrykke mig lidt forkert.. Jeg mente spild af lækker rus.. Men det er jo kun min menning..

Medlem

chazzi skrev:
Fuuck hvor det brænder i halsen , det smager som en sur vodkashot og må sige at jeg tror noget af effekten er dampet af!!
morpheus grunden til jeg ikke vil tage det im er fordi jeg har hørt noget om det er meget vævsskadeligt, men er det overhoved rigtigt, må sige at det ikke er værd at tage oralt, måske pga datooverskridelsen, men får meget bedre virkning at en alm tablet, men det er desværre ikke tilgængeligt i øjeblikket.

Du kan evt. købe nogle gelatine kapsler og fylde væsken i hvis smagen er grim. De kan indholde op til 800mg.
Eller blande væsken utrolig meget op med fun saftevand plejer jeg at gøre hvis jeg skal indtage noget der smager af f***.

Eller måske bare vente til du har tabletter til rådighed igen.

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Lange skrev:
chazzi skrev:

Du kan evt. købe nogle gelatine kapsler og fylde væsken i hvis smagen er grim.

De går da i opløsning hvis man fylder væske i dem? Man kan selvfølgelig inddampe væsken først og fylde det resulterende pulver i dem.

Medlem

ja det smager af alkohol, har fundet ud af hvis man hælder det i lidt cola, så går det sådan lidt nemmere (næsten som rom og cola *G*) og så skal man op på det dobbelte af en normal dosis for at ramme en tablet på 5mg, meeen altså skal lige kigge efter datoen fremover, har dog ikke fået ondt i maven, det varmer bare lidt, ligesom en shot.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]