Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 20:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: mdma vs mda
Medlem

jeg har længe ville prøve ren mdma, men ville lige høre hvad forskellen på mdma og mda er?

Junior medlem
Brugeravatar

MDA er mere "dystert" og hallucinerende, og er slet ikke så euforisk som MDMA imo.

Medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
mere dystert ligefrem.. du får det til at lyde som om man kommer til at se mere ondskab i den verden man lever i og en masse onde jokere med knive som glor en i nakken og bare prøver at komme til :D

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Udkanten af Aalborg.
NSjælland Dude skrev:
mere dystert ligefrem.. du får det til at lyde som om man kommer til at se mere ondskab i den verden man lever i og en masse onde jokere med knive som glor en i nakken og bare prøver at komme til :D

Det behøver vel ikke ligefrem være det han mener. :).

Jeg synes personligt selv at svampe er mere dystert og mørkt end LSD.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg er enig i at svampe er mere dystre og mørke end LSD, og jeg mener personligt at 2C-I er mere dystert og mørkt end 2C-B.
Men jeg er dog ikke enig i at MDA er det i forhold til MDMA.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg synes heller ikke mda er dystert, og det er på en måde lige så euforisk som mdma.

Jeg kan ikke være 100% sikker på at det mda jeg har prøvet er mda da jeg fik det på pilleform, men jeg er alligevel ret sikker. Virkningen kom i bølger, hvor i mod MDMA virker på samme niveau i de ca. tre timer det virker.

Virkning, dose og come-up stemmer også meget overens med det jeg har læst om mda forskellige steder på nettet.

Junior medlem
Brugeravatar

Jeg har kun prøvet MDA 1 gang ( på pilleform) så kan som Visias heller ikke være 100% sikker på det var MDA.
Jeg sys det virkede mere "mørkt" og hallucinerende. Set og setting var også rigtig dårlig, kunne muligvis være det der gjorde det "dystert". Dog er MDMA ligeglad med set og setting, det er lige godt hver gang IMO.. :D

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Mine erfaringer med MDA strækker sig over 5 gram af stadset i pulverform. (Ikke på en gang! :P)
Jeg erhvervede det på et tidspunkt hvor MDMA egentligt kedede mig, og jeg havde brug for noget mere visuelt.

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Dextrose skrev:
Mine erfaringer med MDA strækker sig over 5 gram af stadset i pulverform. (Ikke på en gang! :P)
Jeg erhvervede det på et tidspunkt hvor MDMA egentligt kedede mig, og jeg havde brug for noget mere visuelt.

Jeg synes det er flabet at du lige gør opmærksom på at du har solid erfaring med stoffet, uden i øvrigt at svare på trådstarters spørgsmål. :P

Site Webmaster
Brugeravatar

Drupe skrev:
Dextrose skrev:

Jeg synes det er flabet at du lige gør opmærksom på at du har solid erfaring med stoffet, uden i øvrigt at svare på trådstarters spørgsmål. :P

Det gør han trods alt tidligere i tråden :wink:

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
rbp skrev:
Det gør han trods alt tidligere i tråden :wink:

Ej, det gør han jo så ikke...!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dania
Da fint han fortæller om sin erfaring med stoffet? Det er jo derfor forumet er her..
Jeg er dog uenig i at svampe er mere dystert end LSD. Jeg synes svampe er mere euforisk og bodyloadet er det bedste jeg har oplevet på psykedelika :)
Men nu er psykedeliske stoffer så forskellige fra person til person er jeg synes det er lidt uinteressant at høre hvad folk mener om dit og dat.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]