Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 21:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Her vil jeg lige tilføje, at jeg før et par gange er blevet snydt (og godt og grundigt blæst!) af at tage Ketamin på LSD-comedown.

Det er fedt nok, men slår det ikke ligefrem syren ned! :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
jo bare snif nok ketamin - så slår det syren ret langt væk - eller - man slapper da af - synes jeg bliver så rolig af ketamin - lidt en 100-200mg op i snudeskaftet og så ud og kravle på gulvene - måske jeg har en anden opfattelse af comedown end andre...

PLUR

Medlem

Synes godt at ketamin i for store mængder på comedown, kan fremkalde et ret så forstyrret koma lign. tilstand.
Hvis du har prøvet benzoer før er de et godt foreslag, men har du ikke så prøv dem lige alene først. Har aldrig selv oplevet det, men en del kammerater har fået noia af benzoernes mere sære come up.

Mvh
Anarkrig

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
du er jo retarderet, COaCK - ketamin er overhovedet ikke noget man bruger til at tage spidsen af et trip med

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Jylland
jeg synes helt klart ikke at du skal ryge tjald til at komme ned på.. Det ville nok bare virke modsat efter min mening! Men benzodiazepiner er nok noget af det bedste til at falde ned på, men hvis du ikke har tilgænglighed til det, så fx. nozinan eller mianzerin ville rigtigt godt bare til at slukke og lukke..

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Ketamin er et kraftigt dissociativt stof der bestemt ikke kan anbefales som en vej ud af et trip.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Jylland
Helt enig!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Ville det ikke være bedst at bide smerten i sig, og udholde den tid det tager for at hjernen kan slappe af igen ????

Medlem

Bl0dpump skrev:
Ville det ikke være bedst at bide smerten i sig, og udholde den tid det tager for at hjernen kan slappe af igen ????

det ved jeg ikke helt! om jeg helst vil bombes med onde tanker i timesvis (hvis man først kommer derud), eller tage en pille der kan få det til at stoppe? jeg tror det vil påvirke en langt mere at køre et badtrip igennem, det vil jeg da helst af alt være fri for.

er der mange bivirkninger ved at tage benzoer? nu er det jo ikke fordi jeg tripper syre hver weekend..
og størstedelen af de gange jeg har taget psykedelisk stoffer har jeg jo også haft nemt ved at falde i søvn, det sker bare engang imellem at jeg har problemer.

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
10hi-f9z skrev:
Bl0dpump skrev:

det ved jeg ikke helt! om jeg helst vil bombes med onde tanker i timesvis (hvis man først kommer derud), eller tage en pille der kan få det til at stoppe?

Du kan også gå niveauet dybere og prøve at finde ud af hvorfor du havner i onde tanker i timevis. LSD forstærker jo blot alt hvad der foregår i din bevidsthed op, og det var måske bedre at kigge nærmere på det der kommer op, end at skubbe det væk med benzoer eller lignende.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]