Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 21:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej derude.

En kammerat og jeg, tænkte at de ville være sjovt, at prøve Amfetamin, bare for en aften. Vi er ikke rigtig i det "miljø" som har disse ting. Derfor vil vi gerne have nogle tips.

Vi har nogle krav til stoffet, håber disse krav kan udfyldes, det er her i skal hjælpe lidt.
Vi vil helst indtage det oralt. Hvis det er muligt?
Vi vil gerne have det så rent som overhovedet muligt, vil helst ikke have alt muligt andet lort bladet i det. Er det muligt at få det rent?
Vi har ingen idé om hvor meget vi skal have når vi aldrig har indtaget nogen form for stoffer før. Det skal helst være delt op i to portioner, så hvis ikke den første portion er tilfredsstillende så har vi en ekstra. Hvor meget skal vi have i hver portion?
**Redigeret af mod - INGEN tips til anskaffelse af stoffer via Psychedelia!!** - Prom

Håber i kan hjælpe os ;)
På forhånd tak.

Medlem

Geografisk sted: KBH/Falster/Berlin
Du regner simpelthen med at du kan gå direkte ind på en harm reduction-side og få direkte kontakt til en pusher?

For pokker:
"Psychedelia.dk er IKKE til: Anskaffelse og køb/salg af rusmidler – forsøg på dette fører til øjeblikkelig udelukkelse"

Det står forresten på forsiden!

Medlem

Hvis du nu havde læst lidt ingen på forumet, så havde du set der faktisk er et eller to emner oppe præcis med det du spørger om.

Junior medlem

Hvis du virkeligg er desperat kan du jo altid opsøge en lokal junkie og få et godt råd.

Medlem
Brugeravatar

Læsehest skrev:
Hej derude.

En kammerat og jeg, tænkte at de ville være sjovt, at prøve Amfetamin, bare for en aften. Vi er ikke rigtig i det "miljø" som har disse ting. Derfor vil vi gerne have nogle tips.

Vi har nogle krav til stoffet, håber disse krav kan udfyldes, det er her i skal hjælpe lidt.
Vi vil helst indtage det oralt. Hvis det er muligt?
Vi vil gerne have det så rent som overhovedet muligt, vil helst ikke have alt muligt andet lort bladet i det. Er det muligt at få det rent?
Vi har ingen idé om hvor meget vi skal have når vi aldrig har indtaget nogen form for stoffer før. Det skal helst være delt op i to portioner, så hvis ikke den første portion er tilfredsstillende så har vi en ekstra. Hvor meget skal vi have i hver portion?
**Redigeret af mod - INGEN tips til anskaffelse af stoffer via Psychedelia!!** - Prom

Håber i kan hjælpe os ;)
På forhånd tak.

Hey. Tænkte lige, at jeg ville give et ordentligt svar. Eller rettere så godt svar, som jeg kan:
1: Du kan godt tage det oralt - putte det i en kapsel, jointpapir eller opløse det i vand, hvilket smager rimelig dårligt.
2: Du kan rense det med acetone vist nok (kemien er ikke lige min stærke side). Men du kan finde et par guides og diskotioner her inde. Jeg har dog forstået at amf er rimelig svært at få rent. Synes jeg læste et sted, at der højst er 8% rent amf i det man kan købe på gadeplan, men du kan rense mange unødige ting væk.
3: Jeg ved ikke præcist hvor meget i skal have i hver portion, men omtrent det I vil mene der passer til en streg. Men hellere for lidt end for meget, i kan jo altid prøve igen efter 30-60 minutter. Men jeg tror hvis i køber et gram til deling (alt efter hvor godt det er) til hele aftenen, så burde det være nok til at prøve det af.

Derudover vil jeg sige, at hvis I absolut skal tage hårde stoffer, så vælg dog noget andet. Ecstacy fx - Den utrolig ringe følelse du har dagen efter amf kontra det fede ved trippet stemmer bare ikke over ens. Ved ecstasy synes jeg ihvertfald det var tømemrmændene værd da jeg tog mange stoffer.

Men hvis jeg så lige må afskrække dig lidt:

Det første jeg nogensinde tog af hårde stoffer var (påstået) coke, jeg er stadig ikke sikker. Men jeg blev super hyper og troede jeg kunne overvinde verdenen, og dagen efter var der egentlig ikke nogen tømmermænd. Nogle weekender senere var jeg til noget open air i min hjemby, og mig og mine kammerater ville prøve det igen. Vi kunne ikke få fat i noget fra det samme sted, så jeg ringede til ham jeg plejede at købe hash ved. Han havde dog ikke noget coke men han havde noget amf, så jeg tænkte dum som jeg var "Amf er lidt ligesom coke bare noget mildere, så lad os tage det"... Vi købte så for 1700 kr eller sådan et eller andet sindsygt og fik en god bunke. Jeg tog et par streger og opdagede at der skete sq egentlig ik så meget som ved coken. Det føltes som om at det var ved at virke, men mere skete der ikke. Så det endte med jeg tog noget mere, og så lidt mere. Og så lige lidt mere. Jeg fik ihvertfald sniffet en fandens fucking meget, selv med det syn jeg har på det nu.
Jeg fik stadig ikke nogen coke-effekt, men lys skinnede mere, og jeg blev dummere og dummere at høre på. Jeg fattede ikke en skid, og man kunne ikke snakke med mig fordi jeg hele tiden glemte hvad vi snakkede om.
Til sidst da det var blevet formiddag skulle vi sove. Og jeg lå på en lillebitte sofa, og svedte helt vildt. Pludselig frøs jeg helt vildt og så svedte jeg igen. Sådan fortsatte det hele natten, mens jeg drømte jeg var Christiane F (eller hva hun nu hedder - hende den tyske teenager). På et tidspunkt ville jeg på toilet, så jeg rejste mig op og blev svimmel. Jeg begyndte dog at gå alligevel, for jeg får det indimellem sådan hvis jeg rejser mig for hurtigt. Da jeg nåede til køkkenet sortnede det for mine øjne og jeg faldt. Mens jeg lå blindet på gulvet prøvede jeg, at få fat i noget, så jeg kunne orientere mig. Da jeg endelig kom ud på toilettet var min pik så pisse lille, at jeg aldrig har set noget lignende. Jeg fik slæbt mig ind på sofaen igen og "sov" lidt videre.
For at være helt ærlig, så tror jeg ikke der skulle ret meget mere til før jeg endte på syghuset.

Det eneste du kan bruge amf til, efter min mening, er at drikke dig pisse stiv, og lige inden du går kold, så tage en enkelt bane. Så bliver du ved med at være pisse stiv resten af natten uden at gå kold. Derudover synes jeg også det var fedt den gang , at ryge ovenpå amf. Grunden er at jeg følte jeg slappede fuldstændig af, når jeg ikke fattede en skid, og ikke kunne huske hvad samtalen handlede om. Men sandheden er, at min hjerne har arbejdet på højtryk og har været ved at koge over.
Så jeg synes i skal droppe fattigmands-kokainen og finde på noget bedre. Drik noget whiskey, det giver også en anderledes rus:P

Men uanset hvad I finder på, så held og lykke herfra;)

/wuschhead

Junior medlem

jeg vil heller ikke anbefale amf som en ny oplevelse, jeg syntes bivirkningerne er mere fremtrådt end virkningen på det stof, ikk for sjov det kan købes til mindre end 50 kroner pr. gram

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
woooder skrev:
jeg vil heller ikke anbefale amf som en ny oplevelse, jeg syntes bivirkningerne er mere fremtrådt end virkningen på det stof, ikk for sjov det kan købes til mindre end 50 kroner pr. gram

Det har vidst ikke ligefrem noget med prisen at gøre ..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]