Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 13 jul 2025 11:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
SWIM blev træt af at han altid fik det dårligt af at drikke ayahusca, så SWIM fandt på at tage ayahusca i gelatine kapsler. Swim fortæller at det også er meget nemmere at opnå det ønskede stadie af bevidsthedsudvidelse via denne dosering metode.

Billede___Billede
[sub]Billede til venstre viser Mimosa Hostilis extraktet. Til højre extrakt af Peganum harmala
[/sub]

Swim fortæller at han brugte Erowids extraktions guide
http://www.erowid.org/chemicals/dmt/extraction_guide1/dmt_extraction_guide1.shtml
Og at Zippolighter benzin og rensebenzin virker lige godt både til affedtning og til selve ekstraktionen af DMT freebase

Senest rettet af tjalfe 06 sep 2009 18:27, rettet i alt 1 gang.

Titel: Re: AYAHUSCA
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dania
Gelatinekapsler kan bruges til meget mere narko end de fleste ved.. GBL/GHB kan tages i gelatinekapsler, kratom (inddampet self.) og meget mere.. blot mine 5 cent.

Titel: Re: AYAHUSCA
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Seks kilo!
Ser sgu spænende ud. Så skal man bare ha den rigtige dosis MAOI i en anden kapsel, og så kører det :D

Dedikeret medlem

tjalfe: Ser spændende ud. Jeg kunne vel ikke lokke dig til at lave en liste, over hvilke produkter du brugte (altså deres handelsnavne)?
Det ville være enormt rart.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Er det ikke muligt at ryge freebasen istedet?

Vil helst ikke det der MAOi noget der - synes det underligt jeg skal slå noget fra for noget andet kan virke...

PLUR

Dedikeret medlem

I ekstraktionsguiden står der i hvert fald:
Erowid skrev:
Later in the procedure (STEP 10) you will be evaporating this solvent to leave a smokable form of DMT.

Medlem
Brugeravatar

Culpepers skrev:
tjalfe: Ser spændende ud. Jeg kunne vel ikke lokke dig til at lave en liste, over hvilke produkter du brugte (altså deres handelsnavne)?
Det ville være enormt rart.

Nu kan jeg ikke selv være bekendt at tage æren for at have lavet de flotte krystaller, men SWIM :wink:
Men han brugte, citronsyre, afløbsrens og zippo benzin.

Child of Aum : DMT Freebasen kan fint ryges, men giver et kortere og noget anderledes trip end hvis taget oralt med hermala.

Dedikeret medlem

tjalfe: Sig tak til SWIM fra mig..
hvad med harmala-ekstraktionen? Har SWIM (eller er det så SWIY?) også et link til en ekstraktions-tek til det formål? :-)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: City-X
Extraktet af Peganum harmala, ligner præsic dette samme DMT extrakt jeg røg på O.Z.O.R.A.
Er Peganum harmala ikke en MAO-hæmmer, og virker derfor ikke psykedelisk i sig selv?
En der lige vil afklare det for mig, så blir jeg glad!

Dedikeret medlem

Jo P. Harmala er jo syrian rue som indeholder et par MAOI'er (harmine og harmaline såvidt jeg husker)..

Men man kan vel bare kombinere de to ekstrakter og lave sig en gang "Pharmahuasca". :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

ååååh hvad mand jeg skal lege den lille kemiker i nærmeste fremtid - DMT er jo herrelet at lave - havde jeg ikke regnet med og havde overhovedet ikke tænkt det skulle være så let - LOL - ej det fedt... har bare altid gerne vil ryge dmt..... og prøve at ryge dmt på lsd..... mwahahaha

Fordi hvis man nu er i Indol land - hvordan mon det så er at blive blæst direkte over i tryptamin land? altså..... naaah det bliver fedt gør der... engang næste sommer...
Så kan jeg også nå at lave en del og blæse folks hjerner væk til diverse fester næste år..... fedt med et års pause så...

PLUR

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Tryptaminer er indoler...

Medlem
Brugeravatar

CoA: Det føles vikelig godt! :P

Hvis det ikke har været et extrakt af Peganum harmala jeg har røget, hvad kunne det så være?
Det lignede dét, og smagte rigtig godt.
Want more.heh

Medlem
Brugeravatar

CoA: Det føles virkelig godt! :P

Hvis det ikke har været et extrakt af Peganum harmala jeg har røget, hvad kunne det så være?
Det lignede dét, og smagte rigtig godt.
Want more.heh

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Dextrose skrev:
Tryptaminer er indoler...

Der kan man bare se, så lærte jeg også noget i dag - sådan skulle det være hver dag.....

Hvilket gjorde komboen lidt mindre sjov - har altid opfattet dmt som en rapido-elevator - hmmm DMT og Meskalin.... så skal jeg først have trippet mig tilpas i meskalin - har jeg jo aldrig prøvet.... snøft

PLUR

Medlem
Brugeravatar

Culpepers skrev:
Jo P. Harmala er jo syrian rue som indeholder et par MAOI'er (harmine og harmaline såvidt jeg husker)..

Men man kan vel bare kombinere de to ekstrakter og lave sig en gang "Pharmahuasca". :)

Harmala ekstraktet bør tages ½ time før DMT'en, for at sikre at Monoaminoxidase enzymerne er blokeret, så DMT'en ikke bliver nedbrudt inden det når til hjernen. Hvis begge ekstrakter indtages samtidigt, vil en stor del DMT sansynligvis gå til spilde.

jeg tager ca 200 mg harmala extrakti en gelcap, og når jeg kan mærke den virker, så tager jeg en gelcap med DMT. 100 mg vil være rigeligt, men tager lidt ekstra for en sikkerheds skyld... 100 mg kan jeg ikke mærke i sigselv. hvorimod 200 mg giver en psychedelisk effekt i sigselv.
ved ikke hvor stabilt SWIMs harmala ekstrakt er, så tager ekstra for at tage højde for evt. dekomponering af DMT'en

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]