Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 21:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Alt Ædende Ateist skrev:
Minimal skrev:
Fandeme spild at bare fortsætte sådan der. :P

Det er da netop ikke spild, IMO er netop de basale behov som mad, søvn og hygiejne spild af tid.

Ja, det føler du, når du blæser 2-5+ dage uden søvn, men i virkeligheden ville du få langt mere ud af din vågne tilstand og ud af stofferne, hvis du husker at i hvert fald spise og sove indimellem.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

De saelger noget der heder "After C" på nettet. Det står at det hjaelper mod de skadelige virkninger. Det indeholder, og skal tages, sådan "Usage
Take in the complete content of After C at once with ample amounts of water after you wake up.
After C is to be used after the use of cocaine.

Ingredients
- L-tyrosine 500mg.
- Vitamin B6 10mg, cellulose, gelatin.
- Vitamin C 1000mg, rose hip extract 50mg, bioflavanoid complex 10 mg, starch, vegetable oil, magnesiumstearate, hydro-cellulose, silica."
Lyder ellers som en fed tur. Hvor meget koster alt det andet? sprut, mad etc... fortael-fortael!!

Medlem
Brugeravatar

Goddamnit hvor bliver man tændt på Latinamerika (Columbia også pga det Zarathustra fortalte) efter de historier der. Det er jo crazy stuff! og 750 for en uge med kost og logi og undervisning er fandme også fint!

Forbandede lortedanmark...

Junior medlem

Luftkaptajnen: Lyder interessant med det After C der, kunne vaere jeg skulle tjekke det ud. .

De sidste par uger har sku vaeret lidt dyre, er blevet hooket up med 97% ren coke nu, det er lidt dyrere end 80'er som jeg tog for det meste i starten. Er ca. 150-170 kr. / g . . I gaar fik jeg 1g af den helt gode med gratis som gave for alt det andet vi har koebt. Posens indhold blev spredt ud paa bordet igaar paa det lokale vaertshus i 8 mega tykke og lange streger. . Derefter sad vi 4 gutter i sofagruppen og kogte i vores rus for en lille times tid. . Infected mushroom paa anlaegget, masser af oel, pool og bordfodbold, fuck hvor jeg elsker livet hernede :D

Rusen paa helt ren coke er rigtig rigtig laekker. . Men kan godt maerke at jeg er ved at bygge resistens op mod "my favorite drug of choice", saa er nok ved at vaere paa tide at holde en lille pause. . Skal tage 2c-b for foerste gang i den her weekend, saa det bliver nok et meget dejligt afbraek for stimulanserne :)

Giver lige en lille prisguide over hvad ting koster hernede:
1 nat paa hotel: ca. 50 kr.
1 liter oel paa et diskotek: ca. 30 kr.
1 stort shot tequila paa et diskotek: ca. 12 kr.
Paa barene er det til gengaeld monster meget billigere.
En god middag paa en lidt finere restaurent: ca. 60-100 kr.

Junior medlem

Geografisk sted: syddanmark/Fyn/Ssvendborg
SUK ønsker man var 25 igen er 53 pt det lyder for godt til at værer sandt men mor dig godt og nyd det

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Ej hvor lyder det dog fedt!

Jeg har to venner, som har været på lignende ture i caribien. De fortæller også historier om at det eneste de lavede var, at ligge i en hængekøje om dagen, mens de lokale kom med rom og cigarer. Ren coke til $ 20 / gram osv.

De er begge stoppet med at tage coke i Danmark efter de har været dernede. De synes simpelthen ikke at det er pengene værd, når de nu ved hvordan coke burde være =)

Fortsat godt ophold dernede, lyder virkelig som den fedeste oplevelse

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ejvind24 skrev:
SUK ønsker man var 25 igen er 53 pt det lyder for godt til at værer sandt men mor dig godt og nyd det

velkommen til! Altid god med lidt Svendborgensere...

(Baudelaire 1860).

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København N
Det er lidt offtopic men synes det virker lidt sindsygt at dele 1g rent cola op i 8 store streger.. Har aldrig selv prøvet så rent kokain men jeg havde en idé om at man max skulle bruge 50mg af det reneste cola for at få en god high..

Er der nogen der kan forklare ca. dosis med threshold, light, medium, heavy mht kokain af den slags kaliber som der bliver snakket om?

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
100 -125mg coke er ikke for meget

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
TATP skrev:

Hvis det er 97-99% rent coke (som der spørges om), så vil jeg mene, at 100 mg i én streg er for meget.

Første gang jeg prøvede kemisk omkrystalliseret kokain på 99%, startede jeg med en line på 100 mg (afvejet præcist på vægt).

Jeg blev VIRKELIG påvirket! Hele mit hoved blev lamt, farverne oplevedes stærkere, lyde blev MEGET kraftigere, og jeg blev ret anspændt, wired og i alert-mode. Det var lige en tand for meget, da jeg syntes jeg blev lidt for "kanin-på-motorvejen-på-meth"-agtig.

Jeg vil ihvertfald kalde en dosis på 100 mg ren kokain (altså 99%) for "strong", da man/jeg bliver ret anspændt, aggressiv, paranoid osv.. Wired og strung-out.

Junior medlem

Det var en af de sidste dage, og efter et dagligt forbrug i så mange uger, så må jeg jo nok have opbygget en resistens mod det. Stregernes størrelse varierede også, eftersom de blev øjemålt. Jeg tog selv nogle af de mindre. Der var en stor gut på 90-100 kg som tog de største, og han kogte helt godt igennem, hehe.

Første gang jeg prøvede den helt gode dernede, der tog jeg faktisk ca. 150 mg vil jeg tro, og der blev jeg blæst HELT væk. Tror man reagerer forskelligt, jeg fik virkelig en god følelse, så god at jeg var helt i ekstase, mit hjerte dunkede sindsygt vildt, og jeg følte mig helt flyvende. :)

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
Zarathustra skrev:
TATP skrev:

Hvis det er 97-99% rent coke (som der spørges om), så vil jeg mene, at 100 mg i én streg er for meget.

Første gang jeg prøvede kemisk omkrystalliseret kokain på 99%, startede jeg med en line på 100 mg (afvejet præcist på vægt).

Jeg blev VIRKELIG påvirket! Hele mit hoved blev lamt, farverne oplevedes stærkere, lyde blev MEGET kraftigere, og jeg blev ret anspændt, wired og i alert-mode. Det var lige en tand for meget, da jeg syntes jeg blev lidt for "kanin-på-motorvejen-på-meth"-agtig.

Jeg vil ihvertfald kalde en dosis på 100 mg ren kokain (altså 99%) for "strong", da man/jeg bliver ret anspændt, aggressiv, paranoid osv.. Wired og strung-out.

Sandt! - det lød måske lidt ukontrollerert.
100mg ~rent coke er en stor dosis. og ikke noget der anbefales letvægtere og utrænede.
Man kan ment gå hen og blive lettere konfus under peaket, når mængden når der op ad.
Det var ikke en blind opfordring til at tage monster-doser - snarre en fejlformuleret personlig erfaring.

In our memories
Brugeravatar

Med fare for at lyde Brian-agtigt, så mener jeg heller ikke at 100-125 mg. er for meget.
Personligt foretrækker jeg at lægge ud med en 200 mg. streg af det der er over 90% rent, men jeg er så også blevet møgresistent.

Kokain er den sygeste narrefisse, så jeg syntes at det er spild af penge at gå og "spare" på det, og lave små streger hele aftenen, uden at på noget tidspunkt bare rive en ordentlig basse og få fuld effekt.

Jeg vil hellere tage det på den halve tid, og så til gengæld blive tilfredsstillende påvirket.

Dedikeret medlem

Pivo_Cerveza skrev:
Ejvind24 skrev:

velkommen til! Altid god med lidt Svendborgensere...

Så absolut! Der skal i hvert fald også lyde et Svendborgensisk "velkommen" fra min side af :P

In our memories
Brugeravatar

I snakker om 100 mg... 200 mg... tsk.. Jeg knepper gerne 500 mg ad gangen med min store stive pik... to i hver næse (har 2 næser) og en i hvert næsebor, 101% rent kokain faktisk, hjemmelavet af min far (respekt). Jeg får det skudt op i næserne med dobbeltløbet shotgun, så optages det bedre i min respektede hjerne inden i mit pansrede kranium.

Mine triceps er faktisk superstærke.
Jeg har flere muskler i armene end mennesket generelt, de er ikke større, der er bare flere af dem (Respekt)... og så er de større. hehehe

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]