Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 20:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg har 8 2mg Rivotril piller (tjekket på medicin.dk), og ønsker naturligvis den bedste oplevelse (dog uden at smadre hele ugen).

For ca. 2 timer siden har jeg taget ca. 1.5 mg og kan ikke rigtigt mærke noget.

Kan jeg med fordel booste virkningen vil at drikke et par enkelte øl?

(når jeg tog Amf plejede jeg altid at skulle kickstarte virkningen med en enkelt pils).

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
Jeg har alt for tit taget rivotriler og derefter drukket mig i hegnet, og det har hver gang gået lige galt, jeg har aldrig styr på hvad jeg laver når jeg blander de 2 ting, så jeg vil bestemt ikke anbefale det, på den anden side har jeg nu heller aldrig prøvet bare at drikke en øl eller 2 mens jeg var på dem, så her bliver vi nok nød til at vente på svar fra en anden, men lad gor gud skyld være med at drikke igennem mens du tager dem

Junior medlem

Geografisk sted: Århus
Hold ihvertfald igen med øllerne... Nu ved jeg ikke om du har tager rivotril før, men 1,5 mg er jo ikke noget vildt, hvis du har brugt benzoer engang imellem. Så hvis jeg var dig ville jeg først mærke lidt effekt fra dem før jeg begynder at drikke. Men kan jo godt være det bare er mig:). Ellers så skal det ihvertfald gå meget langsomt med alkoholen.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Jylland
hvis du har 8 og ikke vil spare på dem så lad vær med at drikke oven på dem overhoved. Det kan gå galt.. Ta nogle fler istedet..

snakker af erfaring.. Jeg får selv 6 mg. clonazepam om dagen..

Junior medlem

Ja, 1.5mg skete der ikke mere ved end at jeg blev søvnig og sov en 6 timer. (ingen alkohol).

Hmm, har taget en 2mg med henblik på at tage yderligere 2mg såfremt jeg intet mærker.

Jeg skal dog til genoptræning her til morgen, så jeg vil nødigt kegle helt ud. ;)

Tak for besvarelserne.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

fortæl lige lidt om hvordan det gik når du engang kan :D altså kom du til genoptrænning?

Junior medlem

Ja der var intet problem. Jeg sov som en baby og vågnede til vækkeuret.

Jeg tror ikke jeg tog den korrekte dosis til at der sker noget "spændende", så med den resterende mængde i mente, tror jeg blot jeg bruger resten som sovepiller.

Jeg har desværre ikke adgang til flere, suk. Fik dem i byen da en rocker lignende type forsøgte, forgæves, over flere omgange, at ligge dem i sin lomme. Jeg samlede dem naturligvis op. :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

spawn73 skrev:
Ja der var intet problem. Jeg sov som en baby og vågnede til vækkeuret.

Jeg tror ikke jeg tog den korrekte dosis til at der sker noget "spændende", så med den resterende mængde i mente, tror jeg blot jeg bruger resten som sovepiller.

Jeg har desværre ikke adgang til flere, suk. Fik dem i byen da en rocker lignende type forsøgte, forgæves, over flere omgange, at ligge dem i sin lomme. Jeg samlede dem naturligvis op. :D

hehe grineren måde at skaffe drugs på :P men ja hvis du vil bruge dem som sovepiller kommer du nok ikke til at fortryde, da de er pæn gode at falde i søvn på, men de er satme os vanedanende, og kan godt fucke ens søvn op ret hurtigt ', så vær forsigtig :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]