Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 20:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 60 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Hey, jeg er ret nysgerrig og har aldrig eksperimenteret meget med stoffer, cannabis en enkelt gang, saa jeg ville spørge de erfarne, hvis i kunne gøre det 1 gang kun, hvilket stof ville i tage med bedst effekt? :)

Site Admin

Hvis jeg kun kunne taget noget en gang, ville det uden tvivl være en enorm mængde LSD !! Det er jeg ret sikker på der er mange der er enig i ;-)

MVH
KenIshii

Medlem

KenIshii skrev:
Hvis jeg kun kunne taget noget en gang, ville det uden tvivl være en enorm mængde LSD !! Det er jeg ret sikker på der er mange der er enig i ;-)

MVH
KenIshii

Hvorfor ikke gå all in med en massiv dosis Ibogain? :D

Medlem

Geografisk sted: Bornholm
Jeg ville vælge at ryge ice eller nol, hvis jeg kun havde en beruselse endnu. Cannabis er sgu det bedste af det beste, hvilket mange sikkert er uenige i.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Dit spørgsmål er lidt mærkeligt formuleret.

Det kunne også lyde som om, du spørger os: "Hvis i kun måtte tage et trip til, hvad skulle det så være for et?" og altså indirekte: "Hvad er det fedeste og mest virkningsfulde stof?"
Til det kan man kun forklare, at stoffer virker MEGET forskelligt. Der er ikke ét, der er det stærkeste, fedeste eller sygeste, da man ikke rigtig kan sammenligne dem alle.

Hvis jeg kun havde ét trip tilbage, ville det blive et perfekt forberedt LSD-trip.

Medlem
Brugeravatar

hvis din indgang til hårdere stoffer er at du bare vil prøve noget éen gang, så synes jeg slet ikke du skal tage noget, for det er en meget naiv tanke at man kan prøve et stof en gang og så aldrig gøre det igen.

du vil opleve at eksistere på et niveau som ligger over hverdagseksistens, og selvfølgelig vil du ønske at gøre det igen. så de overvejelser du bør gøre dig, er om du er parat til at gøre stoffer til en del af dit liv.

Medlem

Det er helt umuligt i min optik at eksperimentere med psychedeliske stoffer og så kun prøve det en enkelt gang. Så hellere lade være. Når det er udelukket, vil jeg anbefale ud fra hvad jeg har haft de største oplevelser med derudover. Ren 125-150 mg MDMA, selvom det er svært finde lige pt. Vil næsten kalde det bevidsthedsudvidende at man kan have det så godt som menneske. Ellers ville jeg sige nasalt 5-10 mg oxycondon redoceret 2-3 gang hvis det skal være ekstremt, eller en oxyconting, hash og rigtig godt selvskab/familie fødselsdag(ved det, men en enkelt gang i små doser kan det være rigtig hyggeligt til en lang snak med bedsteforældre osv.)

Mvh.
Anarkrig

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
2.5g almindelige cubensis... Det var der jeg startede og det var ALT hvad jeg behøvede.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
My dope is better than your dope!

:sucks:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
PCP har jeg altid godt kunne tænke mig.... men at skulle vælge en virkning blandt dem alle.... naaaah eller... jo så skulle det være ibogain - helt sikkert - hvis det var one trip only - men sådan er livet ikke :) heldigvis.

PLUR

Medlem
Brugeravatar

DR-D skrev:
2.5g almindelige cubensis... Det var der jeg startede og det var ALT hvad jeg behøvede.

2.5g er da alt for meget til førstegangsdosis. så sent som i går havde jeg et vældig hyggeligt trip på 1.2g i selvskab med en ven og Princess Monoke.

hvad mener du med at det var ALT du behøvede? at 2.5g var rigeligt eller at du ikke behøvede tage andre stoffer? det sidste kan ikke passe da jeg ved at du har prøvet en hel del :mrgreen:

eller mener du at psilocybin er det ultimative psykedelikum? der vil jeg næsten give dig ret.

@COA: det er ligefør jeg synes det indlæg burde medføre et ban. hvordan kan du dog anbefale PCP?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
MDMA+LSD

Site Webmaster
Brugeravatar

Booty-Lone skrev:
@COA: det er ligefør jeg synes det indlæg burde medføre et ban. hvordan kan du dog anbefale PCP?

Hvad er det, der er så galt med PCP at det lige frem skal medføre et ban at nævne det?

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Medlem
Brugeravatar

Måske pga dette (taget fra wikipedia)
Citat:
The American rapper Big Lurch murdered an acquaintance and ate her lungs while on PCP.[17] In The Man Who Mistook His Wife for a Hat, a similarly gruesome murder is described. In April 2009, a man in Bakersfield bit out his 4-year-old son's eye, and severely damaged the other, before attempting to chop off his own legs with an axe while under the influence of PCP.[18]

In 1977, actor David Lochary died by bleeding to death in his New York apartment after falling on a piece of glass while on PCP.

Medlem
Brugeravatar

i modsætning til de fleste andre psykedeliske stoffer, er der begrundet mistanke om at det er neurotoksisk. for en førstegangsbruger er det en ret langvarig rus, og jeg bryder mig heller ikke om at det er et bedøvelsesmiddel og et dissociativ. de psykotiske voldsepisoder som er blevet tilskrevet PCP er sikkert groft overvurderede som det også har været tilfælde med andre psykedeliske stoffer. de fleste har givetvist været resultat af misbrug over længere perioder. på baggrund af hvad jeg har hørt og læst om stoffet synes jeg ikke det virker som et oplagt begynderstof.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Et vaskeægte candyflip.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
1,5 g spids nøgenhat + lidt hash. Det var der jeg for første gang virkelig brød igennem, og indså hvor lidt jeg vidste. Oplevelsen står på en utrolig måde stadig helt klart og tydeligt i mit sind.

Medlem

MDMA/Ecstasy all the way.

Den reneste, smukkeste følelse af eufori og kærlighed til verden du kan få. En lækker kropsfornemmelse som i peak ender ud i en eksplosion ren kropsorgasme. Smukt, aldeles smukt. Og hvis du har en dejlig kæreste ved din side kan det slet ikke beskrives.

Og vil du høre det bedste? De fleste researchere er efterhånden kommet frem til at MDMA er blandt de mindst farlige rusmidler i denne verden, langt mindre farligt end alkohol, kokain, speed og formentlig også cannabis.

Når det er sagt er jeg enig med Booty-Lone. Tro ikke du bare kan tage et stof én gang. Ikke at du bliver decideret afhængig men din nysgerrighed vil prikke til dig. IMO er det ikke en gang ønskværdigt med en engangsoplevelse for du får ikke et ordentligt kendskab til stoffet. Men husk altid at gøre dit hjemmearbejde inden du tager et nyt stof. Dvs. søg info her på siden, læs om andres erfaringer osv.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
LSD er vejen frem drenge 8)

Dedikeret medlem

phornuphto skrev:
Og vil du høre det bedste? De fleste researchere er efterhånden kommet frem til at MDMA er blandt de mindst farlige rusmidler i denne verden, langt mindre farligt end alkohol, kokain, speed og formentlig også cannabis.

Jeg synes det er sørgeligt at den her kommentar er nødvendig. Referencer, tak.

/Flaban

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 60 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]