Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 20:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Valler?
Junior medlem

Geografisk sted: Århus
hey hey,
Var ude for at "shoppe" lidt for leden. Plejer at købe nogle benzoer med en kort halverings tid, men dem kan jeg desværre ikke få mere. Men kunne få Valler/Valium. Er dog lidt i tvivl om det ville være dumt med sådan en lang halveringstid, da man vel nemt kommer til at tåge rundt i flere dage eller hvad? Og hvad med chancen for at blive hooked/(for ikke at nævne stigning tolererancen....) Den er vel også større når stoffet er så lang tid om at forlade kroppen? Hvis nogle har egne erfaringer vil det være super:)

Titel: Re: Valler?
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dania
Godt spørgsmål.. Jeg venter spændt på svar fra klogere personer end jeg på dette område..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Har spist mange valium og ret meget diazepam sådan generelt - jeg foretrækker alprazolam(xanax,tafil) - men diazepam er lettere at få fat i for mig.

Personligt skal jeg holde mig til under 30mg om dagen for ikke at være sådan lidt "skrå" dagen efter. omkring 1000mg på et par dage efterlader mig med et hul i hukommelsen på en 4-5 dage, ikke fungerende i sindet flere uger efter - man skal ikke spise så meget - det fandme dumt.

Jeg spiser aldrig benzoer i mere end 7 dage straight - har aldrig været hooked på benzos - og tror det helt sikkert er af den grund - bliver hurtig psykisk hooked på diazepam - det virker ikke så kraftigt, nærmest subtilt i starten, når jeg så først er hammered, så det sgu for sent alligevel - så ryger de ned i 7 dage, eller indtil der ikke er flere (hvis det før 7 dage altså) så jeg skal helst ikke have dem liggende eller være i besiddelse af for mange ad gangen - he he. Med en større selvkontrol overfor de "svage" benzoer, vil det problem helt sikkert ikke være tilstede. Fordi har ikke problemet med alprazolam og flunitrazepam f.eks - der har jeg respekten fordi de fucker virkelig mit sind op ved flere dages påvirkning og få mg er som regl nok til at opnå ønsket virkning.

Håber det kan bruges

PLUR

Medlem

Jeg høre til dem der mener at en benzo rus skal vare min. dagen efter med. Kortvarende er ubrugelige, fordi det for mig mere er en overordnet stemning af ligegyldighedens glæde end en rus. Man skal bare intet seriøst skulle dagen efter, så er det faktisk rart at have et mentalt bowlinghegn. Er det ikke det du har løst til, så lad være at tage diazepam, er den meget længere?
Afhængighed synes jeg bliver værre jo kortere et stof varer. Er jeg påvirket i over 6 timer, har jeg ikke nogen løst til det dagen efter.

Mvh
Anarkrig

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Anarkrig skrev:
Er det ikke det du har lyst til, så lad være at tage diazepam, er den meget længere?

Mvh
Anarkrig

http://www.benzoinfo.dk/andet/t2illu.htm

EDIT:
Citat:
Diazepams halveringstid er muligvis længere end her vist. C. Heather Ashon opgiver den til at være indtil 200 timer incl. den aktive metabolit

Medlem

Ok indrømmet det var måske lige... lad os kalde det friskt. Mere præcist, hvis du ikke har løst til langtidsvirkende benzoer, så lad være at tage dem og vent til der kommer nogle andre.
Oplever ofte folk gå på kompris med hvad de tager, af nød og det skal ikke i min optik være årsagen til valg af rusmiddel.

Mvh.
Anarkrig

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]