Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 23:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Gbl og Coke
Medlem

Er der nogen der har erfaringer med denne kombo? Er det okay at gøre det? Er virkningen lækker? Hvordan er jeres erfaringer? Jeg overvejer at prøve den i morgen så hurtige svar vil være værdsat!

Medlem

Har lige fundet denne her hvis nogen skulle være interesseret. http://www.drugs-forum.com/forum/archiv ... -3803.html

Jeg vil dog stadig gerne høre jeres erfaringer.

Medlem

Det er generalt ikke en god HR at blande en ''downer'' og upper, men så vidt jeg ved er GBL ikke decideret en downer, men det vil da være muligt.
Hvis du ikke har prøvet GBL eller Coke syntes jeg personligt du skal vente :)

Insane psychedelia user!

Akira_Dk3 skrev:
Det er generalt ikke en god HR at blande en ''downer'' og upper, men så vidt jeg ved er GBL ikke decideret en downer, men det vil da være muligt.
Hvis du ikke har prøvet GBL eller Coke syntes jeg personligt du skal vente :)

GBL er ihvertfald så meget en downer at du ryger i DYB søvn ved bare en lille overdosering - så jo, det er i den grad en downer....

Medlem

Hey, ved godt det generelt ikke er god hr at blande uppers og downers. Men mange tager også alkohol sammen med coke, inkl mig selv. Det gode ved gbl er at jeg har forstået at den forstærkede toksiske effekt som sker når man blander coke of alkohol, ikke gør sig gældende ved gbl og coke. Gbl er jo i øvrigt ikke fysisk skadeligt i nær samme grad som alkohol.

Tror sgu jeg kaster mig ud i det efter at have læst på nettet!

Medlem

Husk nu at start så lavt så muligt! better safe then sorry ;)

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
GBL/GHB og coke er i hvert fald en meget populær blanding. De har hver især en effekt på dopaminreceptorerne, som komplimenterer hinanden meget godt.

I øvrigt, hvis man skal blande noget, er en upper og en downer da noget af det mest optimale. Det er da betydelig værre at kombinere to uppers og stritte helt af eller blande to downers og dø af hjertestop eller åndenød. Der er dog masser af potentiale for at blive kanonblæst af at blande en upper og en downer, og dosen af hver kan være svær at mærke, men hvis man øver sig i at dosere rigtigt og har hovedet med sig, er det en god genvej til en vild tur.

In our memories
Brugeravatar

Personligt ville jeg foretrække GBL/GHB på coke-comedown...

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Jeg synes ikke GHB er specielt fedt mens jeg er på coke - det er som om det bare "dæmper" lidt af kokainens effekt. Hvorimod alkohol giver lidt ekstra løssluppenhed og stodder-effekt oveni kokainen, og dermed er langt federe - efter min mening, selvfølgelig.

Som Dex skriver kunne GHB/GBL dog sikkert være fint på coke-comedown, så man formindsker nedturen, anspændtheden og trangen til mere coke. Bedre end alkohol, da GHB/GBL - efter min mening - isoleret set er et federe og mere "euforisk" stof end alkohol, og giver mere afslapning.

Fik du prøvet det? Hvad er din egen mening om kombinationen?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dania
IMO vil jeg også hellere drikke alkohol på coke, da jeg sagtens kan mærke det bliver meget stærkere når det kombineres i leveren og danner cocaethylen. Det er meget mere euforisk og en langt bedre rus end coke alene. GHB dæmper blot stimulanser og gør rusen mere kedelig..

Medlem

Zara

Nej, blev desværre kun til den velkendte alkohol-coke-combo! Problemet er at det ik er særligt praktisk at tage gbl når man skal i byen og måske drikke alkohol. Men har staidg lidt tilbage så tror jeg prøver det om ikke så længe. Skal nok holde jer opdaterede.

Medlem

Nogle der ved om det er forsvarligt at drikke en 1,5 - 3 ml. GBL efter en tur på stimulanser (coke, amfetamin, ecstasy) udelukkende for at kunne sove? Jeg har prøvet det et par gange med gode erfaringer efter tur på coke og ecstacy (endnu ikke amfetamin). Det virkede efter hensigten, og jeg faldt i søvn inden for 10 min. Hvis man tager en lidt for stor dosis, kan man mærke man er lidt groggy når man vågner - lidt ligesom hvis man vågner og stadig er en lille smule fuld...

Men inden jeg fortsat vil benytte mig af dette, ville jeg gerne vide mere om forsvarligheden af dette?

På forhånd tak.

In our memories
Brugeravatar

Jeg vil mene at det er ganske forsvarligt, jeg ville i hvertfald gøre det uden at blinke med øjnene...

Medlem

Glimrende... Efter en fantastisk fredag aften på MDMA i denne weekend, sluttede jeg aftenen af med en halv kapsel GBL og sov dejligt og uforstyrret, indtil jeg vågnede op og var dejlig frisk :-)

GBL er ikke et særlig interessant rusmiddel, men nøj hvor er jeg glad for dens beroligende/søvndyssende effekt ;o)

Admin
Brugeravatar

Jeg synes det er bedst at tage ghb/gbl inden en tur på coke. De par gange jeg har prøvet det har det enten gjort coken meget kraftigere, eller også er det virkelig noget godt coke jeg har fået de gange jeg har gjort det. I teorien burde det også få coke til at virke bedre, da det hæmmer udskillelsen af dopamin. Så måske er det ikke så godt at blande de to mens man er meget påvirket af ghb/gbl.

-Jimmy Carter

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]