Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jun 2025 18:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Prøv at tjekke psyshoppen, der er et link til en bog af Prof. Buzz, under titlen recreational drugs. Er der nogen der har læst den? I så fald: Hvilke stoffer omhandler den?

På forhånd tak, mvh. Psyko

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Jeg har den derhjemme. Den omhandler syntetisering af methamfetamin og PCP...der er vist osse noget andet i den, men det kan jeg ikke lige huske på stående fod.

In our memories

Øv, så gider jeg sgu ikke købe den. Jeg troede den omhandlede rekreationelle stoffer som diazepam, GHB osv.

-Psyko

Insane psychedelia user!

Skide downer-narkoman [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

In our memories

@daffyduck: You're got damn right! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

-Psyko

Dedikeret medlem

denne post tager udgangspunkt i hvordan psyko, er/opfører sig...

fornuftige medlemmer snakker psyko om i en post hvor han vil have nogle ind... psyko har aldrig taget hallucinogener, han har spist lidt opiater et par gange, og drukket ghb .. og hvad laver manden så på denne side han har jo ikke noget relevant at sige.. andet end: "jeg tager ghb og hvilke stoffer tager du ?".. FUCK HAM

han siger selv at han ikke følger filosofien en skid, og at stoffer ikke er vejen til højere forståelse, og han kun er ude efter et billigt trip like Opiater i LOrte format som man kan få gratis af kommunen og GHB til 2,5.- kr. dosen .. juhuu Lorte dope i min vener.. smag og behag.. men sådan en ussel nar der hele tiden bliver nødtil at sætte facader op fordi han ikke har en skid at have alt det i han siger, sådan en Discount narkoman ...

kun ude på at få et billigt trip..

filosofien er at finde ny viden og bidrage med den ... ikke at være snylter ligesom psyko...

In our memories

Geografisk sted: København
@-*+[S3K]+*-:

Hvad er det for noget at sige? Kender du Psyko personligt?

Selvom hallucinogener har gavnet mange ellers ignorante personer, er det jo ikke ALLE som behøver at tage på indre rejser jævnligt, for at være fornuftigt tænkende individer...

Eller er det stimulanser du mener man bliver så meget klogere af?

[img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Jeg kan overhovedet ikke se hvor du vil hen med din post, andet end at få afløb for tømmermænd. Den må du lige uddybe med nogle rædselshistorier før der er noget af ha den i!

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
han ikke har en skid at have alt det i han siger, sådan en Discount narkoman ...

Hvordan bliver man 'rigtig narkoman' og hvorfor er det fedt?

[img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: En lille sivhytte i Peru
S3K > Slap dog af knægt, har du haft en dårlig dag? Du behøver ikke at være enig i Psykos holdninger, men hav dog i det lidt mindste respekt for dem!!!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
S3K, ryg dit lort og knyt! Ingen gider høre på dig! Hvad er der galt - er du løbet tør for crack?

In our memories

S3K: Jeg kalder til besindelse...Jeg skriver noget som - IMHO er dybt sarkastisk/ironisk ment - og du griber straks chancen til at svine mig. Hvorfor nu det? Var det fordi jeg ikke synes det var super cool at du indikerede døden ville være den rette lærestreg til mig? Grunden dertil er at jeg har prøvet (med største forsigtighed, naturligvis) at blande GHB og alkohol.
En farlig kombo i hænderne på en tåbe, men det er ikke hvad jeg opfatter mig selv som værende. Du skriver også at jeg ikke har prøvet hallucinogener, det passer faktisk ikke. Hvis du havde lavet din research ordentligt, ville du se at jeg har skrevet et par triprapporter under "Psilocybinsvampe". Jeg har skam prøvet, men nåede dog frem til den konklusion at det ikke var min stil. Jeg er primært herinde for at vidregive mine erfaringer, til hvem der nu vil lytte til dem. Indtil du kommer frem og dynger mig til med lort, har jeg følt mig velrespekteret herinde. Jeg har ikke mere at sige til dig, men håber da at du kommer ned på jorden igen.

-Psyko

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Fuc¤#%"! blæst !

In our memories

Tilføjelse: Jeg blev oprettet som bruger herinde, da jeg stadig havde en drøm om at være psykonaut og udforske sindet. Senere ændrede jeg bare "stofområde", men jeg håber da at jeg får lov til at blive.

Mvh. Psyko

Insane psychedelia user!

Ja, slap dog af S3K..

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
s3k>> jeg mindes da også et par gange hvor du har været forbi inden du skulle i skole og vi har taget GBL???

så hvad fanden er dit problem? er du løbet tør for crack?

Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
-*+[S3K]+*- :

Absolut en langt ude tankegang du der demonstrerer.

Nederen person du lyder som :-(

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
Hvad sker der for dig -*+[S3K]+*- ???

Psyko har sq da ikke gjort noget galt i sine posts???

kan du ikke huske disclaimeren??
5) Personlige angreb er ikke accepteret. Folk gider ikke læse om jeres indbyrdes problemer.

[img]images/smiles/icon_confused.gif[/img] [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
S3K - > Jeg er enig i at Psyko's valg af stoffer er dårligt. Men det er hans liv, hans krop og sind, og han har ret til at gøre hvad han vil, selv om jeg personligt synes at den slags stoffer er et skråplan, især for sådan en ung mand som Psyko. (hvilket Psyko og jeg har talt om).
Ikke desto mindre er jeg glad for at han er herinde, da han tit kommer med god info om f.eks. GHB eller de downers han tager, når der kommer spørgsmål i den retning. Så en snylter kan man ikke kalde ham.
Desuden finder jeg det betryggende at han stadig er herinde, så vi andre kan holde lidt øje med om hans eksperimenter med diverse 'taberdrugs' udvikler sig i retning af narkomani. Så tag og chill lidt S3K [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
s3k>ryg noget crack og chill

Psycho>varm skeen og forbered nålen og la vær ligeglad med hva de andre siger [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]