Noname: Så det jo godt du lukker lige så meget lort ud IMO, faktisk mere, føler ikke kun det er grinagtig og uintelligent til tider, men direkte øretæveindbydende, det jo dit problem at være sådan, en eller anden dag, står du foran en person hvor du skulle have holdt din kæft, håber jeg er der den dag ;=) men enhver kan jo finde noget en har sagt i FUCK HVOR ER JEG BLÆST FORUM og tage det ud af sammenhængen og i sit eget hoved få det til at lyde grinagtig og uintelligent. Jeg vil vædde med at hvis jeg sparkede dig nok i kuglerne, så vil du også komme til at bløde ud af munden, uden jeg egentligt havde sparket dig i munden - har nok bare sparket dig i stykker indeni - samme dårlige måde - get it noname - hvis du skal svine - så gør det med noget der ikke er fra FUCK forum - damn - IMO er du ret dum, men det skal der også være plads til. Og en anden ting - du får samme besked som alle andre - hvis du har noget negativt at sige til mig og du ikke siger det IRL opfatter jeg dig som kun som det du er, en lille dreng, der ikke tør noget IRL og derfor gemmer sig på psy.dk. Hvis du så som en af de første, vil svine mig til IRL, skal du være velkommen, alt indtil da, ser jeg som dig der keder sig og, som du plejer, bruger røven til at tænke med.
Entheo: Alle mennesker prøver af natur grænser af og prøver at flytte grænserne sådan at bevægeområdet bliver udvidet - det gør en psychonaut også og det jo ikke min skyld at jeg hurtigt røg forbi små doser psykedelikas, da de, IMO ikke har andre virkning end heftige LUCID dreams, drømmene er faktisk mere intense for mig, end små dosis psykedelikas er - så det har intet med dosis at gøre at være "psychonaut" men ordet indebærer dog at man har en hvis erfaring med tripoplevelser - "psychonauter" er mennesker der onsdag morgen, er istand til at æde LSD fordi de havde lyst, det er folk der konstant er i god setting, fordi de er i harmoni med deres indre energi, har nogle mantras eller et eller andre værktøjer der gør at de kan. F.eks er det meget sjovt at opleve en ganske normal dag fuldstændig skudt af på syre, som f.eks et "kvinderettighedsmøde" i kildeparken, ikke at jeg går ind for det, men energien de her tøser havde med sig, var enormt genial og havde aldrig oplevet det på den måde, hvis jeg ikke var på syre - det samme med at handle ind - jeg elsker at gøre hverdags ting på trip, det jo ligesom det der er det største trip ved det - til en fest, der ved man at det bliver underligt og er ligesom forberedt - ude i "virkeligheden" der kan der pludselig ske et eller andet uforudset, som et trafikuheld, slåskamp, en vinder et eller andet et eller andet sted, ting sker, følelser opstår - psychonautisme - rejser derhen hvor ingen psyke har været før, bare for at være den første til at se det - for mig kræver det høj dosis - det er er der intet i vejen med, det eneste der gør at der er noget i vejen, er folks fordomme - men dem om det.
PLUR
Senest rettet af Freakaling 03 sep 2009 09:37, rettet i alt 1 gang.
|