Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 23:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: tresnulnul
Guldkakaoen virker i hvert fald på mig, det smager ikke særlig godt imo. men jeg blev voldskæv af det 1.5g vi brugte til to personer og vi gik begge kolde efter et par timer og kunne slet ikke huske noget af den film vi havde startet :D

Medlem

Ellers så bag nogle pandekager med hashsmør i opskriften. Det virker også dejligt! Og så smager det godt med syltetøj på :)

Brug for guds skyld noget ordentlig tjald, ikke noget tørt semi der smuldrer som pulver og er hårdt. Det skal kunne brækkes over i store stykker ved stuetemperatur, være fedtet og dufte godt. Prøv, som tidligere nævnt, at sætte en flamme til det, og se om det bobler eller bare laver sort røg. Gæt selv hvad der er meningen.
Hvis I bruger hvad der svarer til god 80'er, så brug 0,5 g per person. Helst på tom mave. Undgå at indtag for meget sukker, men hav noget parat hvis rusen bliver voldsom.

Og så held og lykke med det, jeg håber I får en god rus ud af det denne gang :)

Dedikeret medlem

Den med pandekagerne er jeg ikke så meget for. Der går meget fedtstof (og dermed tjald) til spilde, synes jeg. Men det kan selvf. være du laver dem anderledes.
En Maizena chokoladekage med en god håndfuld pot i, det virker i hvert fald ubeklageligt (og er lige så nemt at lave som en kande kaffe, rougly).

Junior medlem

Geografisk sted: i himlen
jeg har hørt om en der bagte en kage med brun farin og noget smør. sådan tror jeg i hvertfald nok det var. nogen der har hørt om den?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Brunsvigere?
Hash er mega godt i brunsvigere...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]