Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 16:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: Re: For unge?
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Altså, flaskesamler, hvornår er man færdig udviklet? Jeg er selv kun et år ældre end dig, og jeg overvejer også at prøve et stærkt psykedelikum i den nære fremtid. Derudover synes jeg I skal vide, at man altså også kan udvikle sig sindssygt meget uden narkotika, her i vores fælles teenageår. Ikke sagt at LSD ikke er en mulighed for at prøve noget nyt, eller et andet psykedelikum, bare lige så I har det i overvejeren. Men det finder I sku nok ud af, når I engang ender med at trippe.

go' vind. Hvor i landet er I fra, egentlig?

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
thumbprint - goddamn det må være rushet - men har jeg sagt før - omkring 3mg er min maksimale dosis - skal ikke højerer op end det lige pt - simpelthen så kaotisk at rumme så meget på en og samme tid.

Culpepers: Grund godtaget....... Men stadigvæk forskellige opfattelser - det grineren... Jeg ser kun helt naturlige hallucinogener som klassiske - eller deres ekstrakter... Når vi ender i synteser, så er vi ovre i de nye stoffer efter min mening.... Igen har du ret - en dosis LSD for mig, er ikke de 80mcg - jeg kan godt mærke det, men det ligesom en vandhane der ikke er ordentlig åben, jeg er der bare ikke helt - skal helst op på de 150 stykker før den er acceptabel - mindre kan også gøre det, men så er det i kombination med andre stoffer.

PLUR

Dedikeret medlem

Child of Aum skrev:
Culpepers: Grund godtaget....... Men stadigvæk forskellige opfattelser - det grineren... Jeg ser kun helt naturlige hallucinogener som klassiske - eller deres ekstrakter... Når vi ender i synteser, så er vi ovre i de nye stoffer efter min mening....
Jeg kan godt se hvad du mener. :) Tænkte ikke videre over det, da jeg kaldte dem "de klassiske psykedelika" - det er de bare i min kulturelt farvede bevidsthed :wink: .
Citat:
Igen har du ret - en dosis LSD for mig, er ikke de 80mcg - jeg kan godt mærke det, men det ligesom en vandhane der ikke er ordentlig åben, jeg er der bare ikke helt
Det kan jeg godt nikke genkendende til. Jeg har aldrig vidst hvor mange µg der har været på de blotters jeg har spist, men der findes helt klart en "breakthrough dosis".

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

De blotters jeg har spist - der har dealeren altid kommet med en eller anden UG angivelse - hvorpå jeg så altid trækker lidt fra - med god grund det meste af tiden....

F.eks var der en masse hoffman i omløb lige i starten af året - LSD molekylet var bag på dem - der var 2 batches - det ene der var trykket lidt med "pixeleret" end det andet - ligeledes med molekylet bagpå dem - det var ægte trækpapir - helt sikkert - men den ene slags havde ihvertfald 150mcg+ hvorimod de andre - ja tvivler på der har været over 80 - da man ikke kunne mærke halve mærker overhovedet og 1 helt næsten ikke virkede.....
Det var det samme med de rolling stones der var sidste år - hvide bagpå og logo på forsiden - de har max været på 110 da jeg for det meste skulle snuppe 2-3 stykker ad gangen før de gav et kick - fik så 2 rolling stones i år - eller 5 - men panserne snuppede 3 af dem - de svin - men de her rolling stones var mage til i logo men grå bagpå - tænkte ikke videre over det og snuppede bare to - her er jeg så sikker på at der har lagt mindst 150mcg på eller også var det bare en dårlig setting - fordi sjældent har jeg været så ramt - og det kan umuligt have været de par streger speed jeg fik inden - ketamin vil heller ikke rigtig ligge det ned - det var ret vildt - sad og gemte mig i en bil og så på "blå" skikkelser der dansede omkring den i takt til musikken der bare hamrede løs i baggrunden (det var til summerlicious) fed musik, aner ikke noget om festen - var lidt med om morgenen i et ordentligt coke/keta stød - men ellers ikke.

To the point - man kan ikke tage dealerens ord for hvad der ligger på dem for særlig god ord - ligeledes kan logo snyde da det jo intet problem er at kopiere et billede idag - så medmindre det er flydende syre - med label af en eller anden art - eller man kender producenten - så man faktisk lidt på røven - dråber kan jo også fortyndes - er jeg sikker på jeg har oplevet fordi 11 dråber LSD burde jo sparke røven lidt væk under 1 - men det gjorde det ikke - det var faktisk så kedeligt at efter jeg havde taget dråbe nummer 11 der lagde jeg mig til at sove under mit tæppe midt i chillouten - for at vågne en time senere og mærke en svag syrevirkning der blev kraftig forstærket af solen lige var ved at stå op....

Så det bedste er at spørge om det er gode mærker - og så kende den man køber dem af ret godt..

og hold da kæft jeg kan bavle

PLUR

Dedikeret medlem

Ja, ikke alene kan dråber fortyndes - de er det "altid".. Ellers ville én dråbe jo svare til tusindvis af trips :wink: .

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
John Doe skrev:
Altså, flaskesamler, hvornår er man færdig udviklet? Jeg er selv kun et år ældre end dig, og jeg overvejer også at prøve et stærkt psykedelikum i den nære fremtid. Derudover synes jeg I skal vide, at man altså også kan udvikle sig sindssygt meget uden narkotika, her i vores fælles teenageår. Ikke sagt at LSD ikke er en mulighed for at prøve noget nyt, eller et andet psykedelikum, bare lige så I har det i overvejeren. Men det finder I sku nok ud af, når I engang ender med at trippe.

go' vind. Hvor i landet er I fra, egentlig?

Hovedstaden...

(jeg er en af de nævnte venner)

Desuden skal det tages i overvejelse at vi vælger ca. 150 mikrogram som målet. Så snakken om indre blødninger er måske lidt overdrevet.

Rettet: Glemte at sige tusind tak også!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Culpepers skrev:
Ja, ikke alene kan dråber fortyndes - de er det "altid".. Ellers ville én dråbe jo svare til tusindvis af trips :wink: .

Ja det jo kæmpe logik - havde jeg helt ærlig ikke tænkt over - men en dråbe vejer jo nogle ug... he he LOL... fedt at have en flaske REN LSD.... bare sådan en 10cl eller noget.... wow mand...

PLUR

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vaikuntha
COA: det der med indre blødninger og LSD har du nogle kilder på det?

Og jeg vil nu også mene at det bedst at starte med et svampe trip i det at man som sagt ikke kan stole på de mærker man køber. Som psychenaut aspirant kan det også være meget svære at vide kvaliteten af mærker end en prof LSD-tripper som COA :D
Med svampe er der ikke særlig stort udsving mellem 2g cubensis af det ene batch og det andet batch, blandt andet fordi at stort set alle mushrooms bliver dyrket det samme sted i holland (i hvert fald dem man køber på nettet) Meeeeeeen WTF... kan se i valgt at tage LSD det går vel nok også :P

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
http://www.pubmedcentral.nih.gov/articl ... id=1129381

De troede det var kokain... men i stedet var det 80-90% rent LSD tartar.

De kastede blod op og havde blod i deres urin.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

tak spiffeh:=)

Den ligger også på erowid.org under LSD.

Soma Juice: Når man krydser 1mg lsd - altså i en dosis - der har jeg lidt blod i min afføring og weekender hvor jeg har indtaget ufatteligt meget - altså ikke i single dosis - men når jeg har spist en 20-25 mærker på en weekend - så er vandet i lokummet sgu ret rødt - altså gennemsigtigt - men der blod med i min afføring. Jeg kan ikke se andre grunde til dette, udover hæmorider, men det lider jeg ikke lige af, heldigvis. Så det vel bare at holde øje med sin krops signaler, så finder man også ud af en del om de stoffer man tager - heldigvis vidste jeg det med indre blødninger og LSD inden jeg oplevede det første gang, det ellers nok kunne have kostet mig number one badtrip - fy for satan en tanke..... Hvis nogen så undrer sig over hvorfor man holder øje med noget som sin afføring - simple grunde - man kan se på sin afføring om man spiser nok fiber og få lidt et hint om hvordan ens rensesystem har det - hvis afføringen f.eks bliver sort og tjæreagtig og stinker... så den ikke så god og man skal nok lige omkring doktor kronborg engang... det samme hvis den er helt lys og igen klistret - det heller ikke så godt... Godt at vide hvis man f.eks bruger roids eller bare godt at vide hvis man pludselig står og pisser grønt efter man har ædt nogle E'er..

PLUR

Dedikeret medlem

Child of Aum: Det lyder godt nok ikke rart.. Jeg har godt nok aldrig hørt noget lignende fra andre trippere, men du er jo også oppe i nogle heroiske doser ind i mellem, har jeg indtryk af :wink: .

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det gjorde ikke ondt på noget tidspunkt og så lang tid jeg ikke er oppe i thumbprints er der vel ikke noget, well, overdrevet ved mine doser.... De er lidt høje, men tripper heller ikke hvert år på den måde, nogle år tripper jeg slet ikke.... kun når jeg har spørgsmål der er ved at flå mig i stykker indvendig og sådan.

PLUR

Dedikeret medlem

I de (meget få) rapporter om thumbprints jeg har læst, er det tit blevet pointeret at det ikke resulterede i nogen fysiske skader eller mén.. Men jeg skal ikke kunne sige hvad det er der gør forskellen - måske du har taget nogle kombo'er der ikke har været så heldige :-) ?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

det her er jo heller ikke en fysisk skade eller et men, jeg lider ikke under noget nu, har altid været væk et lille døgns tid efter...

Nogle gange har det været på kun på LSD det er sket - men det er også sket i kombination med f.eks svampe-mdma-ketamin - eller bare en af dem - sjovt nok er det aldrig sket i kombination med meth, men der har jeg så også sjældent indtaget særlig meget syre - det bliver alt for massivt oveni meth, alt for meget fart på.

PLUR

Dedikeret medlem

Ja, det kunne jeg forestille mig. Jeg synes allerede der er ret meget fart på LSD - du ved, den der "elektriske" følelse af energi..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dania
Nu kommer det jo også meget an på psyken hvor meget den kan klare. Nogle folk er meget tolerante overfor virkningen er LSD og kan sagtens spiste 15-20 mærker uden at føle mere end et lille buzz. Men start altid lavt alligevel :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Altid start lavt - der kommer en weekend og fest mere:)

Junior medlem

Tag det nu bare sammen med nogle der har prøvet det før.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]