Child of Aum skrev:
Francis Begbie skrev:
The-Lizardman skrev:
hm ja.. jeg har heller ikke hørt om det ? jeg har røget tjald i mange år og bliver faktisk ret sjællendt syg i forhold til andre syndtes jeg..
jeg ved det her er off-topic men det er meget sjovt.
da jeg røg fed hver dag var jeg aldrig syg.
jeg snakkede med min kammi som heller aldrig husker en sygdom mens han røg hver dag.
det er meget sjovt at tænke på.
det kunne være tilfældigt.
det kunne være fordi din hjerne var svækket og du ikke lagde mærke til de småsnottede vinternætter man normalt går og klynker over.
dog tror jeg forklaringen er en anden men jeg har ingen steder kunne finde noget på om hash skulle gøre dig og dit immunforsvar enter stækere eller svagere?
Måske kommer man ikke så mange nye steder når man ryger fed hver dag - deraf bliver man kun udsat for bakterier kroppen har vænnet sig til - så den der må skyldes noget socialt og ikke feds virkning på kroppen.
Prom og ryg de runde: Tak for det - fattede helt hat af alle de smukke ord de brugte he he
....... jeg kommer da ret mange nye steder hend .. og jeg ryger fed vær dag..
det er jo et valg om man vil sidde derhjemme og sumpe livet i stykker..
Og bakterier kan man vist ikke ungå som hærdet bongryger...
Man sidder ret tit ( nogen gange vær dag ) og ryger med vennerne.. tit kommer der lige en ny person forbi man ikke kender og sådan , og så skal han også li have et hoved osv.. så bakterier imellem personer får man da delt vil jeg mene.. i den grad faktisk

Dr. Phibes skrev:
Portuz skrev:
Gæst skrev:
jeg har op til flere steder læst at 1.5 millioner danskere vil blive smittet inden efterår.
da folk bringer sygdommen tilbage fra de varme lande.
Det er en vurdering!
Gider du godt at lade vær med at slette mit indlæg bare fordi du ikke kan tåle at blive korrigeret. Jeg skal gerne påpege igen at du ved ikke en SKID om epidemiologi, så du er i ingen position til at afskrive estimatet. Medmindre at du kan opstille en pålidelig matematisk model som beviser det modsatte, så skal du lukke røven, for det er omkring så dumt at kalde det en vurdering, som at kalde evolutionen for en teori.
Jeg havde oprindeligt skrevet et længere og fyldestgørende indlæg. Det er fandme lavt at når man har en unik viden og bruger tid på at dele den, så bliver ens indlæg bare slettet fordi moderator er en lille taber.
Dette indlæg er kopieret til notepad. Mit første svar var bedre, og gav svar på en masse ting i tråden generelt, men nu må I nøjes med dette pga Portuz. Jeg har kopieret svaret til notepad, så du sletter bare løs, mester.
Vil du så bruge resten af dine dage på at indsætte, og han på at slette ?

Men ja .. istedet for bare at slette er det måske en bedre ide at vise man har list nosser og svare igen.. men da jeg ikke har læst din første post, skal jeg ikke udtale mig om det..
Men en ting er helt sikkert.. at gå sådan amok der hjælper da ikke så meget...