Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 09:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Jeg har nu sægt og læst rigtigt meget om de 2 substanser, men jeg kan slet ikke finde noget om doserne?

det er salvia 15x Organic Extract og kratom 25x håber i kan hjælpe:)

Det skal lige siges mærket er special salvia

Medlem

Akira_Dk3 skrev:
Jeg har nu sægt og læst rigtigt meget om de 2 substanser, men jeg kan slet ikke finde noget om doserne?

det er salvia 15x Organic Extract og kratom 25x håber i kan hjælpe:)

Det skal lige siges mærket er special salvia

Ville blive rigtigt glad hvis der nogle der kan anbefaler mig doser.

Medlem
Brugeravatar

Kratom 25X (fra en headshop):
0,5 gram Kratom 25X skulle være nok til mærkbar effekt.

Salvia (fra salvia-divinorum.com):
- Rygning af normale tørrede blade: Light 0,25g / Moderate 0,50g / Strong 0,75g

- Rygning af 5X ekstrakt: Light 0,05g / Moderate 0,10g / Strong 0,25g

Som du kan se er alle doser divideret med 5 ved 5X ekstraktet. Så de korresponderende doser for røget 15X ville være:

Let: 16mg
Moderat: 33mg
Stærk: 50mg

Jeg kan IKKE garantere for hverken kratom eller salvia doserne er passende, men det er i hvert fald hvad jeg kunne finde. Så start med en lav dose.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Det kommer an på hvad for en slags kratomblade ekstraktet er lavet af og om du er tolerant over for opiater, men hvis du starter med 0,250 g er du på den sikre side og du kan jo altid redosere.

Medlem

tak for svarende, må sige jeg virkelig ikke troede der skulle så meget til :D som jeg har læst på et andet forum siger de det helt klart bedst kan betale sig at købe kratom bladende.

Nogle der har forstand på salvia og kratom tolerance? opbygger de sig hurtigt eller hvordan står det til?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tag mine doser med forbehold, jeg kender ikke dit ekstrakt.

Personligt foretrækker jeg helt klart ekstrakter, da jeg ikke synes blade er særlig effektive. Der er mange der mener at man mister "magien" med ekstrakter og at man ikke skulle gøre dette med blade, det synes jeg dog slet ikke er tilfældet for mig selv. Jeg tror dog det er en smags sag, min ven er helt vild med bladene og foretrækker dem fra for ekstrakter.

Der for synes jeg du skal prøve begge dele, hvis du vælger at bestille nogen blade vil jeg råde dig til at vælge "Maeng da" som efter min vens menning er klart de bedste blade. Ellers super thai (bliver markedsført under navnet Thai Pimp) som er en del billigere men også en god kvalitet.

Ved du hvad for nogen blade dit ekstrakt er lavet af?

Medlem

Alt Ædende Ateist skrev:
Tag mine doser med forbehold, jeg kender ikke dit ekstrakt.

Personligt foretrækker jeg helt klart ekstrakter, da jeg ikke synes blade er særlig effektive. Der er mange der mener at man mister "magien" med ekstrakter og at man ikke skulle gøre dette med blade, det synes jeg dog slet ikke er tilfældet for mig selv. Jeg tror dog det er en smags sag, min ven er helt vild med bladene og foretrækker dem fra for ekstrakter.

Der for synes jeg du skal prøve begge dele, hvis du vælger at bestille nogen blade vil jeg råde dig til at vælge "Maeng da" som efter min vens menning er klart de bedste blade. Ellers super thai (bliver markedsført under navnet Thai Pimp) som er en del billigere men også en god kvalitet.

Ved du hvad for nogen blade dit ekstrakt er lavet af?

det er vel bare at prøve sig frem, men jeg tror ikke jeg vil bestille noget lige for tiden fordi jeg har det let med af blive afhængi af ting.

Ved desværre ikke hvad slags kratom det er :P

Medlem

Fik prøvet en ''test'' dose igår, meget mystisk stof må jeg godt nok sige.

Det hele blev underligt, og det var som om tiden gik hurtig og langsom på samme tid.
Det var som om jeg var midt i mellem en anden dimension og den her verden, varede ca 5-10 min.

Medlem

hvordan intager man kratom ekstrakt?

Medlem

*Har læst det lige meget hvordan man indtager det når det er ekstrakt. men hvis du vil være sikker så lav the :P

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Personligt foretrækker jeg det i en kop kaffe...

Junior medlem

Der hvor jeg køber Salvia fra, har jeg nogle gange modtaget gratis Kratom prøver. Poserne er rimelig store og det er pulver (Ekstrakt?) Jeg tømte en halv pose i en kop the, røg et par hoveder af noget rigtig godt skunk, og efter nogle timer syntes jeg stadig ikke at kunne mærke noget, andet end skunken som jeg fortsat røg. Nogen der har prøvet noget lignene? Eller bliver man bare taget hårdt i røven med "Free Samples!" ?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]