Armaghetto skrev:
weedwhopper skrev:
cannabis nedbryder din egen testosteronproduktion, men hvis vi snakker om deca/testo kan det være ligemeget da din krop stopper med at producere anyways i den tid du kører kur.. stacker du fx nandro med dbol vil hashrygning have en negativ effekt på dit training..
og at ryge før training vil helt sikkert ikke ligefrem øge styrke/kondition....
hashrygning er vel udbredt under bodybuildere, da det øger metaboliske, virker afslappende og som nævnt får en del folk fråder på..
Nedbryder testosteronproduktion, nu må du fandme holde!

Hvis du kan komme med en pålidelig kilde på det der så kysser jeg dine sko!
Nedsætter det ikke sædkvaliteten`? synes jeg da helt sikkert jeg har hørt ret tit..... noget med det sænker antallet af sædceller der virker eller sådan noget... lyder som om det kunne være pga test mangel - da det jo er samme effekt og grummere i den sidste ende..
Forstår bare ikke folk der tager alle de der psykoroids der - eller så det fordi jeg er en 1.67 og bare ikke gad være ligeså bred.... Oxandrolone og methenolone Enanthate burde jo være absolut det eneste man havde lyst til at smide i kroppen - ja oxandrolone er et 17-alkyl steroid - men det giver først leverskader ved 40mg+ (or so the studies say) ingen af dem aromatisere til østrogen... hvorfor helvede er det at drenge vil ofre deres nødder bare for at spare lidt penge på deres muskler... fatter det simpelthen ikke.... kør sgu da nogle ordentlige roids, find jer i kun at gaine 3-5kg muskler på 8 uger - nogenlunde det dobbelte hvis man stacker dem - dog skal man fandme også træne virkelig hårdt - den fede side her er så at muskler der kommer fra oxandrolone og methenolone jo har det med at blive siddende - ikke som alt det andet shit hvor det meste er vand i musklerne og hvor det forsvinder hvis der ikke bliver kørt PCT og f.eks primo/anavar/masteron som cutmiddel. Det sgu ikke bare æde noget deca og så man stor - det er så lol at se alle de discotosser der vil have store overarme og brystkasse overnight...... easy comes easy goes..
Hovsa en anden ting - man kan faktisk cardio træne på ana og primo... derfor er det foretrukket af mange pro-boksers/mma kæmpere - også fordi at de kan øge musklekraft uden egentligt at vokse besynderligt meget i vægt, da begge disse roids øger fedtforbrændingen... get the point - know your roids before you eat'em...
Steroider og stoffer = no go selv hash.... man skal være clean og give den max under træning - helst et par timer om dagen... 5 dage om ugen... men så skal man jo helst også have trænet i et års tiden inden, sådan at kroppen er vant til presset - især med roids i blodet - der yder man mere, både pga roidsene men også pga psyken da man kan se der sker noget :=) En anden ting med roids - hvis kosten ikke er på plads... så det fucking dårlig ide at udsætte din krop for sådan et pres - vi snakker protein i rette mængder, essentielle olier og xtra mystiske olier - aminosyrer - kreatin.... hvis du er ude i roids - så har du styr på alt det andet først ikke? fordi hvis du ikke har... er du så ikke lidt en diskopumper der tror du får mere fisse fordi du har størrer muskler? true its af fact... massere af fisse - men tænk over hvad den er værd...... altså den kom pga en stor overarm.. noget alle drenge kan få, hvis de gider ligge tiden i det... lol diskopumpere..... drop de hårde roids og brug kvaliteten, så kan man også danse amok fordi ens kondi er til det og uden at bekymre sig om et måske voksende hjerte...
P.L.U.R der
og drop "skidt med jeg dør ung, bare kisten er tung" attituden... Første regl med roids - lad vær med at sætte dig et mål i vægt, bare træn og bliv glad for det du får - med et mål, får man let et nyt.... og så er det den der spiral med massere af krudt den starter.... fuck en lortespiral... ikke at jeg har været der - men har fandme set nok havne i den...