Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 23:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej, prøvede at lave et søgeord på 2c-b og gav desværre intet resultat.

Mig og en ven overvejer at prøve at tage det, og ville høre om i eventuelt havde nogle gode råd vi skulle have med på vejen?
Ville sætte pris på hvis der var en der kunne linke til en informations side omkring stoffet.

Lidt baggrunds historie først, vi er 2 drenge på en 17 år, den ene snart 18. Vi har stor erfaring inden for cannibis men har dog aldrig prøvet noget af det "hårdere". Vi regner med at sidde i hans lejlighed bare os 2.

Ville det være klogt med en sitter?
Hvor stor en mængde skal vi tage?
Eventuelle bi-virkninger?

I det heletaget ville alt hjælp være velkommen.
Tak!

Junior medlem

Vi havde overvejet LSD da vi begge to er rigtig hooked på visuals, men da 2c-b er et mildere stof føler vi det er dejligt at kunne starte med det.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
Velkommen til :)

Erowid er altid et godt sted at starte http://www.erowid.org/chemicals/2cb/2cb.shtml

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Hej og velkommen til :)
En sitter er altid at foretrække ja, gerne en som er affundet med det og ikke vil ødelægge jeres trip ved hele tide at minde jer om hvor dumme eller grimme i er :wink:

Jeg vil mene at 2C-B skal sniffes, ellers har man ikke taget 2C-B :rocking: Start med 5mg nasalt, i kan altid redosere med 5mg mere hvis det er for kedeligt da onsettet er ekstremt kort når det administreres nasalt. I skal have fat i en rigtig god vægt, da 5mg er virkelig lidt og under ingen omstændigheder kan eyeballes.

Kvalme, jeg får altid ekstremt meget kvalme. Skal altid brække mig, lige ligge 10min og så er jeg klar igen, men det er meget individuelt om man får det eller ej. Der er selvfølgelig flere, men dem kan i selv læse om på fx erowid, som Atna har linket til :)

http://psychedelia.dk/wiki/Set_og_setting !!!!!!!!!!!!!!

Site Webmaster
Brugeravatar

Extreme, jeg har aldrig sniffet 2C-B men er det ikke lige så fjendtligt over for næsen som f.eks. 2C-E?

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Stodder
Brugeravatar

Jeg vil sige 15 mg oralt, når det er første gang. Så kan i altid eksperimentere med nasalt næste gang.

Noget helt andet er at jeg synes I er for unge endnu. Jeg vil råde jer til at vente til I er omkring de 21 hvor jeres hjerner er færdigudviklede.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

rbp skrev:
Extreme, jeg har aldrig sniffet 2C-B men er det ikke lige så fjendtligt over for næsen som f.eks. 2C-E?

Har aldrig prøvet 2C-E, så skal ikke kunne sige det. Der er mange der snakker om at 2C-B gør sindsygt ondt at insufflere, personligt synes jeg ikke det er så slemt, det skal opleves 8)
Though synes jeg det skal indtages nasalt, pga at det for det meste er den foretrukne metode at indtage det på i nattelivet, det gør det nemmere at passe dosen til pga det hurtige onset og synes ikke man har helt de samme mave problemer :)

Senest rettet af Xtreme 21 aug 2009 08:29, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
xtreme.. du ved godt at det gør så ondt, at man er ved at lægge sig ned og tude. Lad nu vær med at opfordre folk til det. :|

2c-b er ikke halvt så slemt, men det gør stadig hammer ondt... Jeg ville vælge oral indtagelse hvis jeg var jer. At sniffe ting er desuden dårlig HR.. Jeres mave- og tarmsystem er bedre egnet til at håndtere sådan nogen ting.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: På sølvfadet med flag i
Citat:
Hej, prøvede at lave et søgeord på 2c-b og gav desværre intet resultat.

så prøv at søge lidt mere, måske 2cb (eller 2c) - altså uden bindestreg. Det ikke så svært.

Citat:
Jeg vil mene at 2C-B skal sniffes, ellers har man ikke taget 2C-B Start med 5mg nasalt

Rigtig dårlig ide. For det første gør 2c-b ekstremt ondt nasalt, som også er nævnt. Derudover er 5mg ikke nødvendigvis en mærkbar dosis og derimod ekstremt svært at måle op, selv med en god vægt. Mit råd er derimod som Leaf også skriver at indtage 15 mg oralt. Evt ved at måle 30mg (lettere at veje) op og derefter dele det i 2 ligestore bunker.

held og lykke

Medlem
Brugeravatar

Hvor ondt 2c-b gør i næsen er tilsyneladende forskelligt fra person til person, ligesom kvalmen. Nogen sidder og nærmest tuder, mens andre lige sidder en omgang og siger "iiiiiiih" og holder sig lidt for næsen.
Jeg synes også det er klart bedre nasalt, da man som sagt kan regulere rusen lidt bedre (hvis man altså har midlerne til det). Desuden har jeg både set nogen og selv prøvet at æde 20-30mg 2cb, hvor det ikke virkede...Overhovedet!!! Glæder man sig for meget til det virker det som om at det blir utrolig svært at få det optimale ud af en oral indtagelse af 2cb (og måske også andre psy's?).
Jeg vil nu dog anbefale at man indtager det oralt når det er første gang. Bare hvis man nu ikke kan tygge smerten i næsen, eller blir lidt skræmt af at ligge og brække sig. Desuden så siger det jo også SLAM når først man har sniffet den tilstrækkelige mængde 2cb :)
Smag og behag :)

Medlem

Geografisk sted: ..
Jeg vil råde jer til at tage det oralt, jeg synes det giver en meget mere behagelig rus end hvis man sniffer det, mindre kvalme osv.
En 20mg oralt eller deromkring vil jeg foreslå første gang.

Jeg synes nogen gange det kan være ret irriterende at have nogle tilstedet som ikke også har taget 2c-b, så derfor ville jeg gøre det uden. Hvis i ikke har prøvet det før, så har i vel heller ikke nogle nære venner som ved meget om det og kan hjælpe hvis det går galt.. Og hvad skal man så bruge ham til :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

spiffeh skrev:
xtreme.. du ved godt at det gør så ondt, at man er ved at lægge sig ned og tude. Lad nu vær med at opfordre folk til det. :|

2c-b er ikke halvt så slemt, men det gør stadig hammer ondt... Jeg ville vælge oral indtagelse hvis jeg var jer. At sniffe ting er desuden dårlig HR.. Jeres mave- og tarmsystem er bedre egnet til at håndtere sådan nogen ting.

Omtalte 2C-B i min tidligere post, kan godt se jeg ikke havde gjort mig specielt klar på det punkt, det er rettet.

Anyways, jeg har bedst erfaringer med at insufflere det. Men ligemeget hvilken måde i vælger så husk at doserne ikke er de samme, ved oral og nasal indtagelse.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hør her, nu har jeg skrevet en ganske masse dansk information om 2C-B på psychedelia's egen wiki: http://psychedelia.dk/wiki/2C-B
Jeg vil anbefale at du også læser dette! ;)

Hvis i begge er vilde med visuals, så er 2C-B netop lige hvad i vil kunne lide. I modsætning til LSD, så giver 2C-B meget heftige visuals selv i lave doser,
hvor jeg typisk skal have 2 LSD-mærker (200-300 mikrogram cirka) før der virkeligt er noget farvelir.

Nå, men held og lykke - og enjoy! ;)

Junior medlem

jeg har prøvet at tag 2c-b nogle gange og det er mildt i forhold til andre Psy stoffer
men start med at tag en bane på størelse med den her line ______ det svir af helvede til følels som din næse brænder men efter 10 min begynder virkningen på en fed og faverig måde
du får sikkert kvalme det gjorde jeg men så skal du bare slappe af drikke lidt vand eller få noget luft

du kan godt have en sitter med jer men personen skal ikke grine af jer for i kommer til at ligne 2 børn på 5 år som leger gorilaer.
trippet varer ca. 1-2 timer nasalt kan også intage det oralt virker ikke så godt men varer i længer tid
Anbefales at sniffe

God fornøjelse :

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Psy3000 skrev:
men start med at tag en bane på størelse med den her line ______ :

Hvad nu hvis personen kører i 640x480 på en 21" skærm mester? Bliver altså en ret heftig streg! Det går bare ikke at eyeballe 2c-b til insufflering, eller oral indtagelse for den sags skyld, skaf en vægt, det er det eneste der holder.

Junior medlem

Tak for alle svarene, så er det snart ved at være dagen :p

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]