Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 16:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

HeY. - Sorry hvis det er forkert sektion :)

Mig og en kammerat har "lejligheden" fri her om 2 uger, og så er det jo oplagt at eksperimentere lidt.

Så vi har lavet en lille Drug Up - Junior Edition!

På listen over ting vi vil afprøve er:

1) Søsygepiller
2) Ritalin
3) Valium
4) Amf
5) God gammeldaws bøllehø på bong :D
+ evt. flere ?

Som i kan se, er listen ikke proppet med de farliste stoffer, og synes selv det lyder relativt harmløst(I de rigtige mængder).
Men kan Amf(Upper) tages sammen med de andre stoffer(Downers) for at holde sig lidt vågen, eller hvad har i at sige til det?

Og så må i godt smide flere ting på listen, hvis i synes det skal prøves :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Det lyder som en go' lille aften i skal have jer der! 8)
Men pas på .. Uppers og downers bør aldrig blandes! I kunne starte med downer denne gang, og næste gang tage upper. Det gør det meget nemmere at styre, og meget mindre risiko for der skulle ske jer noget. Bare et lille hint. Go week' boys ;)

Site Webmaster
Brugeravatar

Det er dumt at blande amfetamin med downers såsom valium.

Det at "trippe" på søsyge piller er en skidt ide. Jeg har selv prøvet for en række år siden og det bragte ikke andet end ubehag og irriterende synsforstyrrelser. Jeg har faktisk aldrig hørt noget godt om at æde for mange søsyge piller.

Ingen af de stoffer der, pånær måske potten, er harmløse.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Som mange andre sikkert vil råde jer til: Drop søsygepillerne. Mange har slemt dårlige erfaringer med den slags stoffer. Man skal op i en halvfarlig dosis for at få en effekt, og de fleste vil sikkert synes den er ubehagelig. Mange af effekterne minder om dem man får ved at trippe på natskygger, som der bliver advaret imod ofte herinde.
Lad være med at kombinere stoffer som I ikke har prøvet alene med andre stoffer - cannabis vil dog ofte være OK hvis I skulle få lyst.
Hvor mange af tingene har I prøvet før? Hvor lang tid har I tænkt jer at prøve tingene over, og i hvilke doser?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Drop søsygepillerne.

Ritalin er erstatningsspeed - personligt bryder jeg mig ikke om det.

Valium er grineren nok - kan kombineres med hash for ekstrem skævert.

Amf - sørg for at have noget at give jer til, ellers er det spild af fokus.

Bøllehø på bong lyder sjovt - gør en masse i det he he....

Hvis i skulle afprøve andet - hvilket jeg ikke synes jeg skal bestemme - så skulle det da helt klart være noget psykedelisk - brug eventuelt en dag på at gå en tur ud i det fri og find nogle svampe - de meget hyggelige i små doser.

Men hvorfor skal i lige afprøve en masse fordi lejligheden er fri? Hvor gamle er i? Hvis i under 18 burde i jo slet ikke eksperimentere endnu - livet er langt og fedt - men hvis man skal blive fucked i en ung alder er det sgu knap så fedt... get the point...

PLUR

Junior medlem

Tak for jeres svar :)
Dropper amfen udfra jeres svar :)

Vi er skam gamle nok. Min kammerats kæreste tager bare en uge på ferie, så vi har lejligheden til at hygge os lidt alene :)

Har prøvet tingene hver for sig, så har en nogenlunde idé om hvordan det kan udvikle sig..

Og ja. Ville da være for fedt med noge SN at trippe på, men er det sæson endnu?
Har set nogle få skrive, at de har haft success med at finde dem i midtaugust, men sidste år ledte vi i "storsæsonen" uden det helt store held (Selv om jeg bor i en bondeby, der er omgivet af marker)

Men ja. Vil da lige ud og kigge lidt efter dem. :)

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Droppe amfen?

Hvis jeg skulle vælge én ting at prøve fra den liste, ville det da uden tvivl være amf.
Ritalin er ligesom amf, bare mindre fedt. Valium er koksermedicin i stil med heroin, bare langt mere nederen. Søsygetabletter skulle som sagt være ret hjernedødt på den dårlige måde.

Men har I prøvet tingene hver for sig, siger du? Hvad er så formålet? Skal I kombinere, eller skal I bare hygge jer på ting, som I godt kender??

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Amfetamin/ritalin skal ikke blandes med søsyge-medicinen. Det er potentielt dødeligt... (Ved godt i ikke har nævnt i vil blande det, men.. nu får i forhåbenligt ingen dumme ideer)

Men.. ehm.. som det er sagt tidligere, så er det lidt nogen skoddrugs i er ude i.

Sø-sygetabletterne ville jeg holde mig fra.. Jeg har taget narko i nogen år og har aldrig turde eller haft lyst til at forsøge mig med dem. Den oplevelse du får er ikke meget værd og det er alt for farligt.

Valium er nervemedicin.. jeg har aldrig set noget spændende i at lamme mig i den slags, selvom jeg har prøvet et par forskellige.

Ritalin/amfetamin Kan være meget sjovt, men hav noget i kan give jer til og forvent ikke andet end noget stimulering.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Personligt havde jeg droppet alt pånær bøllehøet.

Så havde jeg anskaffet mig noget ketamin, mdma og noget LSD....

Damen væk i en uge, to gutter i en lejlighed - det rimer på IQ berøvelses EGO tab og ekstase.... Jep det havde jeg valgt.... men nu skal jeg ikke forslå noget til nogen....

Bare drop de der søsygepiller for satan da....

Medlem

enig^^ de fem klassikere: LSD, MDMA, ketamin, hash og lattergas, ville være at foretrække, de er gode at blande på kryds og tværs syntes jeg (når man lærer dem at kende o.s.v.)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]