brugernavn skrev:
m8, der er kun en ting at gøre
køb en lille smule først, ryg det. og så ved du besked
en af mine venner og jeg selv stod selv med samme problem da vi havde fået et utrolig godt tilbud men var i tvivl om kvaliteten, og eftersom at roskilde stod for døren på daværende tidspunkt, skulle vi ha for temmelig mange penge. først lavede vi en 10 smøgs

og derefter købte vi 200 gram mere.
det var sku god tjald, men det blev også dyrere end hvad vi først havde regnet med!
(skal lige siges at de 200 gram selvfølgelig ikke kun var til deling mellem 2 personer)
Først var det bare ham og en ven, til sidst skal det lige siges det ikke kun var til deling mellem to personer - og senere hen i topic var de pludselig 16 personer... Det godt nok mange der med til en deal.... eller gav i lige fede i den lokale rygeklub...... Jeg spørger bare, kan ikke forstå de modstridende facts her og er lidt forvirret
brugernavn skrev:
jeg tror vi var en 16 stykker, men jeg røg næsten ikke på den fordi jeg ikke lige kunne overskue at den var så stor på daværende tidspunkt. heldigvis er det noget jeg er kommet mig over nu men lige siden 2 maj og frem til slutningen af roskilde har jeg ikke kunne overskue for store joints. havde ingen ide om hvordan jeg skulle gribe det an XD. lidt svært at forklare
Hvis du ikke kan overskue at suge i en pind.... Hvad tager du af narko til hverdag - fortæl mig det fordi vil jeg undgå det i fremtiden.....

PLUR
BBNEO: Ehm, ryg inden du køber - lugt snyder jo ultrameget - f.eks så var der nogle "æg" i omløb - det stank af hestehår/brændt læder men smagte svagt mint - virkede som at få en skovl i ansigtet - 5g holdte som tilskudshash i super lang tid. Så ryg inden du køber og sørg for du køber af samme plade - kvaliteten kan skifte fra plade til plade, medmindre du sidder sammen med en dealer som har en hel blok... altså 500g - så kan du jo være sikker på at de 5 plader der er i blokken - er helt ok og næsten ens. Medmindre der er fucket med dem, men så har du fandme en dårlig dealer.
P.L.U.R til dig osse