Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 00:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hell right now
Er det forsvarligt at tage gbl, som bliver solgt som fælgerens?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
... De fleste steder der sælger GBL som fælgerens, sælger det komplet rent.. De reklamere med at det er helt rent, ingen andre indholdsstoffer som sæbe og lignende...

Når du køber et rense produkt, går du så efter at det er helt rent og der kun er 1 type kemikalie i? Jeg skal ikke kunne sige om man kan rense fælge med GBL, men det gbl der bliver solgt som fælgerens, bliver ikke solgt fordi det skal bruges som fælgerens.

Medlem
Brugeravatar

Kan du være mere uddybbende?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

GBL bliver solgt til fælgerens, fordi det ikke kan sælges til human indtagelse... Det bliver også solgt som printer-renser, graffitifjerner osv..

Det kan næppe bruges ordenligt til de formål.. Hvis det skulle bruges til de formål, ville det formeneligt være sammen med sæbe og andre ting..

Sjovt nok bliver det solgt 99,x% rent?

Det er forsvarligt at bruge "fælgerens" til human indtagelse, hvis det er over 99% rent.. MEN... tænk dig om, GBL/GHB leder ikke meget godt med sig..

og husk nu.. BLAND DET ALDRIG, og jeg mener virkelig aldrig.. med andre downers(helst ikke andre stoffer)! kun tjald, hvis det absolut skal være! Læs eventuelt lidt om stoffet herinde.. Der er mange som er kommet galt afsted med det

Medlem
Brugeravatar

Okay tak ;)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Har læst et sted at det skal blandes op med en anden væske, hvis ens hensigt er at drikke det og blive påvirket?
Hvilken væske snakkes der her om?

Ikke fordi jeg vil kaste mig ud i det, er bare nysgerrig!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Fælgerens kan reageres med afløbsrens(Natriumhydroxid, afløbsrens lyder bare godt i sammenhængen :D) - Se emnet i alkymisternes hjørne. GBL -> GHB Hydrolyse [omskrevet version]

Så bliver GBL'en til GHB, der ikke er lige så skadeligt for svælg og mund. GBL bilver dog omdannet til GHB når man indtager det, og det sker ret hurtigt.

Ellers så kan det nok godt anbefales at blande GBL'en op med lidt vand inden indtagelse, så opløsningen ikke er så stærk.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Bemærk lige at det fælgrens der sælges herhjemme i T. Hansen og lignede steder angiveligt skulle være tilsat diverse ubehageligheder (lovpligtigt i DK) for at undgå misbrug (så det i en artikel om unges misbrug af fælgrens svjh.) - ved dog ikke om det er en and?

Edit: Google vejledning fjernet

Senest rettet af LSDrejø 11 aug 2009 16:19, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

... Jeg tror ikke at det fælgerens der bliver solgt som rigtig fælgerens har set skyggen af GBL... GBL bliver solgt som fælgerens fordi de ikke kan sælge det til human indtagelse..

Desuden er GBL ulovligt i danmark og har været det i mange år? Jeg tror heller ikke det bliver solgt med "ubehageligeheder" som er tilsat så man ikke kan misbruge det..

Dengang jeg havde havde bil, vaskede jeg mine fælge i sæbevand og de blev altid rene? Der kan forekomme oliepletter, men hvorfor bruge gbl til at fjerne dem? der findes sq så meget andet der kan klare jobbet.

Site Webmaster
Brugeravatar

LSDrejø>> Lad være med at give guides til at finde forhandlere.

GBL bliver solgt som fælgrens på en måde så man ikke burde være i tvivl om hvorvidt det er GBL eller andre kemikalier der bliver solgt.

Samtlige sider jeg har set der sælger GBL som fælgrens gør det klart at det er ren GBL. Som påpeget tidligere, se efter om GBL er det eneste i opløsningen.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Medlem

Det kan godt bruges, men ikke de danske forhandlere da de tilsætter forskellige ubehageligheder. Nettet er en løsning. Har forstået at det er okay hvis der står 99,9 procent gbl på. Fælgrens er jo bare en ting det kan bruges til - ligesom alkohol kan anvendes til forskellige formål ud over at blive beruset.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

rbp skrev:
LSDrejø>> Lad være med at give guides til at finde forhandlere

Tjek... den er fjernet :oops:

Medlem

Skal til at prøve noget GBL for første gang om et par dage. Det er producenten BASF så kvaliteten skulle være helt i orden.

Nogle der kan anbefale en startdosis?

Vejer 77 kg. :-)

Medlem

OhImNew skrev:
Skal til at prøve noget GBL for første gang om et par dage. Det er producenten BASF så kvaliteten skulle være helt i orden.

Har samme producent, vil MAX anbefale en halv cola hætte rent ( 3,5ml ).

Medlem

ik noget alligevel...

Medlem

Lange skrev:
OhImNew skrev:

Tak... Dvs. halvdelen af en kapsel fra en Cola ca.? :)

Medlem

Jeps halvdelen af kapslen fra en cola. Husk hele kapslen er på 6-7ml, så sørg for det nogenlunde kun er 3ml ^^
Eller evt. Køb en ml sprøjte i matas og vær´ sikker på hvor meget du indtager, det kan være svært at dosere..

Medlem

Geografisk sted: JYLLAND
OhImNew skrev:
Lange skrev:
OhImNew skrev:

Tak... Dvs. halvdelen af en kapsel fra en Cola ca.? :)

Pas på med reduceringer, 2ml for meget og du ryger i en MEGET dyb søvn, og vågner måske forvirret op med våde bukser :D

Medlem

køb nu bare en sprøjte og få målt det op så du kan prøve dig frem. Personligt ville jeg ikke første gang jeg tog GBL tager over 1.8 til at starte på

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Citat:

Jeg vil anbefale højst 2,5ml til en person uden tolerance! Ja, endda hellere 2ml end 2,5ml - better safe than sorry og man kan altid redosere 2-3 timer efter hvis man føler for det !
2,5ml ækvivalerer 4g Na-GHB, som er alt rigeligt. Selv med tolerance, har jeg aldrig taget over 5 g Na-GHB i ét hug.
Pas på dig selv.

Citat:
Pas på med reduceringer...

Det er da netop fornuftigt at reducere de anbefalede mængder :roll:

Og så anskaf lige noget ordentligt måleudstyr, før du giver dig i kast med en substans med så smalt ´terapeutisk´ vindue og undgå at blande med andre sedativer.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]